Separate names with a comma.
Någon förändring är det iaf på storleken på filen men ingen changelog Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Fick frågan om att lägga till nummer till talsvar efter installation Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Funkade efter omstart av mobilen Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Använder update-cm-9-20120301-NIGHTLY, mobilen hänger sig när man startar music appen.
Samma här har alltid användt go sms, därefter importerade jag alla sms via titanium backup, därefter funkar smsen endast i gosms och inte i stock....
Funkar perfekt mycket nöjd så länge några frågor dock kan man byta typsnitt i systemet? Vill gärna ha Ubuntu typsnitt. Andra är kan man på något...
I cyanogenmod installations anvisningar står det: - Don't restore Apps using Titanium Backup! Hur får ni tillbaka alla appar och inställningar på...
Hur är batteritiden på denna bättre än 2.3.6? Blir allt kvar efter uppgradeing till denna eller måste man installera om appar osv? När bör en...
Om man skall byta till denna rom, kan man då spara appar i form av apk och synka kontakter,mail,kalender osv som vanligt? givetvis även göra en...
Samma här... Har märkt att den inte hittar simkort förens batteriet är full laddat eller man dragit ur laddaren. Någon mer som kan bekräfta om det...
Gjort det men står inget specifikt. Krav för romen är bättre batteritid, gps, wifi, 3g, gprs, blåtand (pulsband), alarm så den bör vara stabil...
Kör Original rom sgs2 i väntan på ics funderar jag på att slänga in denna. Något som inte fungerar med denna? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Någon som vet en bra app för att göra styrketränings schema? Får gärna ha resultat statistik också dvs vad som är gjort... Sent from my...
Greader app på market: Uppdaterad: den 12 januari 2012 AKTUELL VERSION: 2.5.1 Betalversion Uppdaterad: 7 november 2011 AKTUELL VERSION: 2.4.8...
Gnotes alt gtasks Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Swiftkey X funkar fint eller andra tangentbord borde också fungera bra. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Min mor har köpt en Blade och nu helt plötsligt har 80%svart ca 20% av skärmens vänstra sida fungerar, allt annat fungerar som det ska. Köpt via...
Teoretiskt sett skulle man kunna låta kommunikationen att gå via mobilen och logga denna istället för att stoppa den. Vilket antagligen inte är...
Bilden är från skivomslaget till overworld med Machinae Supremacy från 2008 Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Samma funderinga är det denna jag skall använda XW_NEE_KI8: 2.3.5, CF-Root v4.3, SU 3.0.2, "insecure" Och vad menas med insecure? min...
Antog också det. Tackar... Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Letar mobil i klassen 1000:- (+-200) Gärna så stor skärm som möjligt, Funktione: wordfreud skall stödjas (Fungerar tydligen inte på nuvarande...
Någon som vet om det finns någon lista på vad som skiljer följande romar? och vilka buggar som finns i senaste versionen mm? Lista på vilka...
Sen senaste uppdateringen av min sgs2 (2.3.5) funkar nya market inge vidare seg och vill inte visa mina appar, fungerar ibland men sällan. Market...
Kollade datorn nu, såg bra ut. blev en suddig liten utsmetad bild med tapatalk. Har du någon färgkod för den oranga färgen?
Ser snyggt ut men kan du fixa bättre upplösning vore det toppen Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Mitt Radeon HD6850 Fungerar inte till Crysis 2 sett att även fler har haft problem med detta.. Om du lägger så pass med pengar på CPU och minnen...
Hur installerar du den? Jag har typsnitten men dom verkar inte stödjas. Måste det vara apk fil? Fungerar nu... Sent from my GT-I9100 using...
Vad använder du för typsnitt? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Finns någon lista på vad som skiljer stock och denna? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Börjar låta intressant nu, ska se vilka buggar som rapporteras sen slänger jag också in den. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Packar upp den och installerar apk filen. Det skall inte behövas om du tar den från market Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Några kända problem med gps, wifi eller liknande? Ni som installerat byter ni kernel också? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Officiell uppdatering? Var hittar man den isf Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Något datum när 2.3.4 släpps officiellt? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Lämna in den är mitt råd Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Någon som vet om crayon phsycis finns till droid? Finns till pc och iphone Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Ja det går men du måste roota telefonen och därefter köra ett program ex adfree Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Funkar utmärkt bara sätta i usbkabeln och gå in i nätverksinställningar och internet delning, därefter väljer du delning med kabel Sent from my...
Måste man ta backup med annat program än cwm för att ta en backup om man byter rom. Använder ni romanager för att byta rom? Bör man byta kernel...