Separate names with a comma.
Sir Knight Byt disken mot något lite snabbare eftersom du kommer köra den som system disk. Typ denna:...
Just nu har du två minnes paket ett med 8gb och ett med 4gb känns lite dumt. Jag vet inte om det är okej om jag lånar tråden lite. Men hjälp Sir...
Hoppas du lyckas så kanske vi kan bygga något mer automatiskt sen eftersom alla dina ikoner heter samma sak så borde det inte vara något problem...
Någon som har gjort något sådant tema och vet hur man gör? Troligen är det bara en xml fil eller något sådant som sen är packad med alla ikonerna....
Vad har du för telefon och vilka appar är det? Tror det kan vara enklare att svara på då eftersom det kan vara olika anledningar på olika appar.
@robboten Skicka in det som ett request på requests.unifiedremote.com @Dreamer Tack så mycket. Hör av mig per mejl :-) .
Aaa verkar så. Om du har tid och lust får du gärna ta en bild på artiklen och skicka till mig på [email protected].
Den har inte kommit ut i butik ännu :( Försökte köpa den.
Gör det :D Då måste jag få tag på den :D:D:D:D:D Vilket nummer är det?
Varför var du tvungen att använda rapidshare? Måste ju vänta 5 min för att få se filen :(. Tips använd dropbox :D. Men ska bli kul att se när...
Vad ska denna app vara bra för?
Skulle gissa på alla men inte säker.
Det finns så klart många alternativ tänkte mest en dedikerad sida vore smidigt så man kan ha hur många alternativ man vill på den och man kan ha...
Det finns det säker väldigt många som har en åsikt om och hade kunnat göra:p Därför vore en sida där man kan rösta på dem man själv vill ha den...
Om några veckor så kan jag nog ta lite tid och göra en sida där man kan vota på de ikonerna man vill se. Så du kan få lite hjälp att trima templaten.
Finns inställning för det i settings så att skärmen inte stänger av när den är inne i en remote.
Då har du tydligen inte syncat kontakterna för det är där de ska dyka upp.
Tror inte det finns någon som säljer otg kablar i sverige. Jag har köpt en från amazon.
Jag började med denna typ av widget för något år sen och hade då kontakt med både vårdguiden ,apoteket och smhi. Och om de inte har ändrat det så...
Jo klart de inte betalar 30 % tillkreditkorts bolagen men säg att du vill göra det helt själv och du måste sätta upp all infrastruktur och allts...
Borden är uppbyggda av lastpallar så dem kan man fästa låset i och ingen lär flytta på dem i första taget. Även om du tar med dig datorn när du...
Vi var 6 pers i när vi var där vi blev av med en laptop och två mobiler :-P. Men vi var lite väll naiva. Mobilerna låg på bordet sen gick vi iväg...
Lösningen är sov inte.
Nu har vi skapat en sida där ni kan hålla koll på alla requests vi får in. Ni kan skicka in egna requests samt rösta på andras. Vi använder...
De appar du har installerade på den enheten kommer du få uppdateringar för. Det fungerar precis som det ska inga konstigheter :p.
Det är ju även så att kredit korts kostnader och allt sånt täcks av dessa pengar. Det hade blivit dyrt annars.
Du kommer få uppgraderingen på båda enheterna.
Ni har inte funderat på Chrome OS istället? Blir den enklaste administrationen tror jag. Vet inte när det kommer till Sverige och hur mycket det...
Vi ligger även på plats 61 på Top Grossings listan på Android Market i Sverige :D.
Det du nämner är en av de funktionerna som vi planerar och en del av det vi ser som custom remotes.
Min app är på plats 7 i sverige och 13 i uk på Top New Paid Appar :D https://market.android.com/details?id=apps_topselling_new_paid
Tänkte ge en lite update för er om hur det går för oss. För några dagar sen släppte vi en mindre uppdatering av servern version 2.0.1 som gav...
Zooklubba är sjukt avundsjuk på Tableten har du fått den ännu? Riktigt cool!!!
Settings-> accounts & sync -> välj ditt konto -> välj att synca Contacts -> Done :D
Keynoten live sänds och resten tror jag dyker upp senare på youtube.
Det vill jag också se kanske något vi kan bygga in i Unified Remote.
Ett annat problem som jag ser med Grooveshark är att det inte har någon windows klient för gratis kunder. Utan man måste ha det i webläsaren...
Men 7z klarar väll inte rar eller gör den det? Man anpassar ju sig efter vad det är för typ av filer som man ska öppna. Dessutom vill man ju bara...
Du skriver om din ide här om du vill ha hjälp om du vill betala någon för att göra appen så skapar du en tråd i Jobb och tjänster.
Jag sa inte att alla låtar var olagliga men man kan nog räkna med att alla låtar som inte finns på spotify är olagliga på grooveshark. Visst de...