Separate names with a comma.
Så trist, jag som hade hoppats att det skulle komma något nu innan sommaren. Sånt här kostar tid tyvärr...
Jo tack, jag har nog aldrig läst så många svordomar och särskrivningar i ett och samma inlägg.
Jisses vilken attityd?! Är du arg?
Den där har jag haft ögonen på men inte laddat ner än. Har du någon uppfattning om drain? Vissa av dessa battery widgets brukar kunna stjäla en...
Jo, det var den åtgärden som jag kom att tänka på. Fruktansvärt osmidigt måste jag säga. Usch!
Jag ska nog slå till på ett par runda NFC-taggar från den där danska siten som Plun tipsade om. Jag gillar idén att man kan sätta olika...
Ett sätt för olika enheter att kommunicera trådlöst. http://en.wikipedia.org/wiki/Near_field_communication Det är en standard baserat på...
Jag har en annan fråga om Dropbox. Integrationen mellan telefonen och dropbox är ju underbar. Men, när jag har tagit ett foto som jag inte är nöjd...
Det får snart dyka upp lite tillbehör som utnyttjar pogo-pinnarna. Inte ens HTCs egna mediadocka finns tillgänglig. Sent from my HTC One X using...
Nej nej, inte då. Jag diskuterar gärna. Visst ligger det nåt i det du säger...
Jo tack, jag bor där. Jag kan inte neka till att HTC har haft problem med de första leveranserna. Men det skulle vara intressant att veta hur du...
[IMG] [IMG] Så här ser det ut för mig. Skärmen har varit på i 2 timmar. I idle drar den väldigt lite, och inga appar som sticker ut. Sent from my...
Det är hur som helst riktigt jäkla bra! Jag är fortfarande nöjd, jag får mer än väl ut en hel dag från säng till säng. Så, jag ska inte klaga!
25% DOA? För HOX? Det låter jäkligt mycket, men jag har ingen anledning att tvivla på det du säger.
Helt fantastiskt! Jag är nöjd som har 50% kvar efter en arbetsdag (10-11 timmar sen jag drog den ur väggen). Men det där är ju nåt i hästväg. Jag...
Nu är vi där igen. Vad baserar du det på? Några trådar där vissa drabbats av dåliga utgåvor?
Inte för att jag har upplevt några buggar eller dålig batteritid, men uppdateringar tar jag mer än gärna emot. Det kan alltid bli bättre!
+1 Jag är övertygad om att SXS är en riktigt kompetent telefon, inget snack om det!
Du har helt rätt, det gick för fort när jag skrev!
Jo jag läste det. Man kan väl anta att man har fuskat med kvalitetskontrollen nu i början. Jag har haft tur i alla fall!
Äh, jag är inte här för att tuppfäktas, jag är här för att jag länge var inne på en SXS. Jag vet inte om Tegra3 slår Xperians dito egentligen, det...
Äh, du vet hur det är. Det är den lilla gruppen med fel som skriker högst, det finns inget som säger att det är mer fel på HOXen än SXSen, eller...
Det finns en grej som gör mig frustrerad, varför kan jag aldrig kolla på hockeyligans filmklipp. Webläsaren hänger sig och avslutas. Sent from my...
Ja för tusan. Skriv vad alla widgetar heter. Jag har sett mycket snyggt hittills, som jag med stolthet kommer att stjäla! Sent from my HTC One X...
Och det baserar du på vad? Du vet hur det är, det är de med problem som skriker högst, som hörs. Sent from my HTC One X using Tapatalk
Ja, det låter rimligt. Men jag förstår liksom inte kritiken. Sent from my HTC One X using Tapatalk
Nä du, igår, när jag var inne på min tredje laddning hade skärmen varit igång i dryga tre timmar när jag gick till sängs. Då hade telefonen varit...
Ah, fast jag kan nog tycka att det är intressant att veta vad som har gjort att skärmen ändå står för en sån betydande del när telefonen har varit...
Vad har du gjort under de 58 minuterna som skärmen har varit på? Det låter ju lite märkligt att den inte klarar mer än så. Min har 74% kvar och...
Ja du, som jag skrev så har jag svårt att se det som en bugg, snarare en optimering. Du har nästan ingen drain när telefonen är idle. Dessutom,...
"En batteribugg" när man får ut över ett dygn i passningstid är väl att ta i. Däremot så har man väl optimerat, men jag har inte hört talas om...
Är det stocklauncher, eller widget locker? Sent from my HTC One X using Tapatalk
Värt! Tack för tipset!
Funkar inte för oss med Tre, som bara har 3G
Tar det 10 timmar så bör du nog kolla usb-porten istället. Som sagt, batterier har en högre kapacitet och tar alltså längre tid att ladda....
Nu vet jag inte vad du kommer ifrån men visst tar det längre tid att ladda HOXen, men det är ju högre kapacitet än vad man sett på många batteri...
Håller du på med telefonen mycket så orkar den ju inte så länge. Skärmen är ju den stora tjuven. Att det tar en evighet att ladda från datorns usb...
Vad har du för monsterbatteri? Stängt av datatrafik och sånt? Sent from my HTC One X using Tapatalk
Har du Tre? Sent from my HTC One X using Tapatalk
Vilken är bäst om man ska se flashvideo från exempelvis hockeyligan.se? Sent from my HTC One X using Tapatalk