Separate names with a comma.
Har en: Sony Z3 Svart Olåst Inköpt aug-15 på Telia. Microrepor på baksidan. Skärmen repfri med Nillkin 9H glas monterat Inga märken i ramen....
Vart bor du?
Ett tips: Kunde ej öppna Google Foton efter uppdateringen, fick upp "Foton har tyvärr stoppats" Rensade data samt cache på Google+ samt på Foton...
Har en Z3C och testat en M8S några dagar. Htc har en mycket fin skärm och premiumdesign men kameran är sämre, samt att telefonen laggade gör att...
100:- ink frakt med brev.
Har en svart Sony Z3 compact i mycket fint skick. Olåst. Såg nån liten repa på baksidan innan jag satte på ett dbrand skin bak, skärmen är repfri...
Fick detta svar från Comviq ang låsning av en telefon. "Förra året kom en lag på att telefon inte får säljas operatörslåsta längre"
Tar även bud innan den åker ut på tradera.
Helt ny, plomberad, garanti. Färg: Gun metal grey. Fick den vid teckning av abonnemang hos Comviq. Nypris hos respektabla åf 4689:- Pris: 3800:-...
Är dialern ny? hoppas på en Nexus 5 dialer :)
Hoppas vi får Nexus 5 dialern!
Tappat min flertalet ggr och aldrig spruckit. Kör med Nillkin 9H glas på framsidan.
Kan rekommendera Nillkin 9H, skönt glid.
Hej, På sistone kan jag ej ladda fullt med varken magnetdockan eller lös magnetkabel, med usb så går det. Ca 75-80 % går det med magnetkabel....
Inga spruckna glas på min (ca 10 mån) Köpte min beg (6 mån gammal) satte på ett Nilkin temperarat glas på framsidan och ett skin från dbrand på...
Ny smart lockfunktion kom också, den låser ej telefonen så länge du rör på dig. Hoppas dom byter dialer till stock Android också, enda jag saknar...
Beställt detta http://www.ebay.co.uk/itm/381075870405?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=650390642683&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Dock så är det...
Har faktiskt provat det på tjejens och det var tyvärr skräp.
Hej, har precis köpt en Z3 compact och kommer från en Nexus 5 där jag har ett flip cover som jag gillar...
Nexus 5 16gb i nyskick. Svart Inköpt på Electroworld 140625 garanti till 160625. Kartong, kvitto, alla tillbehör. Sitter ett gult dbrand skin på....
Precis som mig, kan det vara tele2/comviq som strular? verkar konstigt, får testa en reset istället.
Jag har problem med mobildata efter uppdatering till 5.1 Ibland så får jag varken täckning på 3G eller 4G helt dött, ibland har jag 3G med...
Hej, Bjuder 1800 ink frakt. Mvh
Seriös säljare (GTX 760) Snabba svar och bra kontakt.
Nexus 5 16 gb i nyskick med garanti svart. Bor en bra bit ifrån dock, i Västmanland.
Bump Z3 compact eller Samsung alpha är dom jag vill byta mot. Mvh
Bump.
Min är olåst, vill att den jag byter mot är det med.
Hej, Är sugen på en mindre telefon, helst Z3 compact. Har en Nexus 5 16gb svart i mycket fint skick med kartong och kvitto (köpt juli 2014)...
Ok, någon som testat något flipcase som det funkar att svara med fodralet stängt? Inte scr26, det var skräp.
Ok, men att det inte funkar att swipa genom fönstret då? Ser att Sony scr 26 har ett nfc-chip, det kanske är det som krävs.
Hej, Köpte ett flipcover...
Bra förslag dock så har jag en Z3 compact. Mvh
Vill kunna svara i telefon när den sitter i en telefonhållare i bilen, samt se vem det är som ringer. Den är kopplad till en blåtandshögtalare i...
Letar efter ett flip cover som man kan svara på samtal fast det är stängt. Provat Sony:s SCR-26 men det var skräp, touchen funkade knappt genom...
Såld, lås denna tråd. Mvh
Medföljer: Kartong, laddare, ett svart flipcase, ett gummiskal. Fint skick och funkar utan problem. Finns i Arboga. Pris 1000:- + ev frakt...
Den första moto G med LTE 4.5" har bättre flyt och känns rappare, dock så är kameran inte den bästa. Kan du leva med en halvbra kamera så skulle...
Skickade in sambons på reklamation pga batteriet drogs ur från 80% till 5% på natten med all data och sync off, dom lagade den och efter det inga...
Hej, Fick precis en uppdatering till min S4 mini, efter det så hittar den inte mitt sd-kort där alla bilder låg. Har provat att koppla in det i...