Separate names with a comma.
Gott att höra! :)
Swifkeys servrar strulade tydligen nu är allt klart och fungerar..nu skulle man bara ha en liten app som switchar mellan swiftkey och ASUS tb när...
Har du testat Vplayer? Bäst i min mening! :)
En tanke... Skulle inte någon med snajsiga programmerarkunskaper kunna snickra ihop ett litet program som automatiskt växlar mellan valfritt...
På dockan: ja. På Googles stock mjukvarutangentbord: ja. På ASUS mjukvarutangentbord: nej. Vill man använda Googles mjukvarutangentbord med...
Ser man på! Det funkar för mig med! Jag älskar problem som löser sig själva! :) Men jag kan fortfarande inte ladda ner Swiftkey tablet X,...
Jag hoppas det! Inte riktigt samma problem i den tråden men ändå... Är det nån mer som har samma problem som jag?
Tack, men det hade varit min första åtgärd om det hade funnits några uppdateringar att avinstallera...:p Jag tror inte det har kommit några till...
Ska testa där! :)
Hoppsan... Vet inte vad som hände mer än att jag skulle installera Swiftkey men det gick bra att köpa men inte installera...gick då fulvägen...
Så bra då, men hur fasen skaffar jag ett lånekort där utan att åka dit från västergötland!? :p
Glapp?
Utan att ha mätt: 1,5m
Jag tolkar det som att han/hon fick sin transformer...och undrar om det var försent att delta i den här kanpanjen...
Plex? Plex Mobile for Android :)
Varsågod! :)
Jag hade sparat "välkommen till Gmail" dvs det första mailet jag fick. Det borde ju gått ut samtidigt som jag reggades... Ja, alla har så jäkla...
Det finns fasen ingen som helst ursäkt att inte för jäkligt länge sedan ha gått över till gmail! Har man sen en Android telefon/platta fattar jag...
+1:)
Skickat.:)
Skickat :)
Stackars sate...:D
Det var på tiden! :)
Mest pappa...erkänn!:)
Skickat...men jag skulle väl tro att det är listigt att använda sin gmail-adress...;) Men ni får väl prova...
Skickat! :p
Skickat.
Du är inte den första som undrar ...och förmodligen inte den sista...:p Jag har skickat ett PM till NoNick2 som äger tråden och hoppas att han/hon...
Nä, jag bara missade att tala om det för dig...men nu får du tydligen två...!:D
Men för fasen ge er nu! Läs igenom tråden innan ni postar sådant här! Man blir ju inte så sugen på att fortsätta hjälpa andra in....:( Jag tar...
Skickat! :)
Om du läser igenom tråden ser du att det kan ta iaf upp till tre dygn innan man kommer in...om inte mer! Det är bara att gilla läget.
Jag hann före!!;)
Mmmm, men snålar du med din email-adress blir det inget! ;)
Hoppas att ASUS släpper längre sladdar som tillbehör. När jag har den på laddning vid sängen kan jag ju inte ha den i knät vilket vore synnerligen...
För de flesta tar det ett dygn att få mailet och sedan kan det ta upp till tre dygn att komma in på Google+. Trist men det är bara att gilla läget!:p