Separate names with a comma.
Nä mapdroyd har ingen navigerings funktion som jag har hittat iaf men om någon hittar en sån funktion i mapdroyd eller ngn annan gratis app som...
Tack!
Äntligen har jag blivit kid droid :D
Du har inte funderat på att synka datorn med google, men visst bilder och musik är ju lite krånligare.
Eller GDocs Notepad som sycnar med google docs.
Jag tycker att det är grymt smidigt att ha informationen på internet men vill man inte det så kan det vara svårt att hitta en bra lösning.
Låter ju lite jobbigt med att musiken hackar eftersom det är mest det jag skulle använda det till så du får gärna rapportera resultatet av testet...
Kör ubuntu 9.10 netbook på min asus eee, vanliga ubuntu 9.10 på min stationära och opensuse på min stora bärbara.
Jag skulle gissa att det kostar så mycket mer att göra appar till iphone dessutom har de större kundbas vilket innebär större anledning att lägga...
Och lägger in perfect spl iaf de senaste romarna som finns på htc.com
Nice då kanske man snart får lite mer nytta av appen.
Samsung har själva valt att implementera stöd för XviD/DivX.
Det borde vara så men kör inte varken google apps eller 2.1 själv så jag vet inte.
Sen finns det ju inte jätte mycket på market för så höga upplösningar och skärmar, det är ju rätt stor skilnad mellan vad som passar på 4" och vad...
Coolt! :cool:
Ja den har ju inte så mycket info om varje app och som du sa så verkar det vara svårt för många nya på swedroid att hitta wiki:n
Ganska troligt.
Ja nu vill man bara få en uppdatering så man kan få del av alla nice appar som bara finns till 1.6 och uppåt som maps med buzz och nav när man får...
Jag får bara hålla med tycker att du har bra inställning och dessutom skriver du bra så Keep up the good work!
Mac har enligt mig iaf det frächaste utseendet både på hårdvara(datorer) och os(os x)
Rätt långt inlägg för att skriva från mobilen ändå tycker jag.
Tyvärr så finns det ju inte någon android mobil med riktigt grym kamera än.
Finns en applikations sida i wiki:n kanske skulle gå att länka till den från startsidan.
Menar du betalapps via market eller andra appar som inte finns på market för appar från internet är inte så svårt att installera på en android...
Lite likt det min familj råkade utför på semester i trollhättan fast med vanlig gps: Pappa - här borde vi svänga till höger. Gps - Nej till...
Ja det vore riktigt nice att få voddler i den men den verkar ändå grymt cool.
Har för mig att nav launcher klarar sig utan root nu
Nice då kanske man får lite mer nytta av den eftersom den inte täcker jönköping än annars verkar den nice redan nu så keep up the good work
Mitt på en motorväg eller liknande eller där man vet att man ska rakt fram.
Rykten talar om att Nexus ska börja säljas i sverige i vår och det är ju inte omöjligt att de fixar betalapps till oss då också.
Bara hoppas sr börjar sända lokalkanalerna till mobiler snart.
Jo det är väl nästan den bästa lösningen enligt mig, litar man blint på gps:en kan man hamna på alla möjliga konstiga ställen som man inte hade...
Såg just att sr tipsade om denna appen från sin hemsida, rätt nice tycker jag.
Fullständigt iFail men kom hp:n ut på konsumentmarknaden eller är det bara en prototyp/fterkonstruktion.
Och vi med magic ännu längre om vi ens får någon. :(
Hoppas de får ett bra pris bara och att de blir testade så kanske man nästan kan tänka sig att byta ut magicen.
Tror tyvärr att det inte går men jag har inget emot att ha fel i den här frågan.
Ja htc har ju alltid innan skickat med nya perfecta spl:er så varför skulle det här vara ett undantag, tyvärr :(
Finns en hel del men vill ej riskera garantin med goldcard mm:( Hade det inte varit för det så hade jag troligtvis haft 2.1 ett tag nu.
Ja är väl tveksamt att den kommer ut precis efter midnatt sen kan man ju alltid hoppas att den kommer ut under dagen. Hoppas fortfarande att vi...