Separate names with a comma.
Det förklaras enkelt i denna fina artikel ;) -> ORD
Alla har vi olika behov och önskemål. Jag tänkte precis som du när jag skaffade min första Android, HTC Hero för något år sedan. Aldrig större...
http://allthingsd.com/20111108/nvidias-quad-core-tegra-3-ready-to-power-asus-transformer-prime-and-other-androids/ Sent from my GT-I9100 using...
Det heter "Neon" och finns i blått, grönt och rött. Finns i Themes appen, under online themes. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Skapa ett konto på tex www.photobucket.com. Det när det är färdigt så laddar du upp din bild till ditt konto, när du sen klickar dig in till din...
Den har en egen speciell ingång. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Testa att gå in i mounts & storage och ta format system också innan du flashar. Fungerar inte det så kolla md5 summan på zipfilen, alternativt...
Lägg filen på minneskortet, gå in i recovery. Gör wipe cache och dalvik. Sen tar du flash zip from sd, choose zip from sd-card, välj din zipfil...
Du kan ju alltid köra med en annan launcher om du inte gillar det upplägget. Annars kan du ju göra som jag, köra MIUI launchern och göra mappar....
Gå in i meddelanden, meny -> settings -> stäng av delivery reports. Sent from my SGSII
Men om man nu vet att man inte har något externt sd när det är dags att flasha en ny rom, då har du ju möjlighet att dels göra en nandroid backup...
Min nuvarande layout: [IMG] [IMG] [IMG] MIUIandroid.com rom Neon tema, med stock font.
Ladda ner "mclock" Det finns ett tema till den som ser ut som MIUI klockan. :-) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Lägg upp bilden på tex photobucket.com (finns även en app på market) och lägg upp bildlänken här.
Snyggt! Fan var jag blev sugen på MIUI igen.. Vilken MIUI - rom kör du? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Det försvinner ingenting på det interna minneskortet vid ett rom byte. Det fungerar lika bra som ett externt, förutom att du inte kan ta ut...
http://allthingsd.com/20111019/asus-unveils-next-generation-transformer-tablet-at-asiad/ Underbara nyheter att vakna till! Känns bra att jag...
Det finns alltid en risk att någonting går fel, därför står det i installationsanvisningarna att man alltid skall ha en annan launcher installerad...
Kolla denna sida: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278 Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Jag hade också detta problem, det syntes tydligast efter jag vart inne i wordfeud ett tag men även andra ljusa konturer i andra appar låg kvar en...
Jag köpte en Transformer nu i veckan och hade samma problem som dig med löst bakstycke. Sen märkte jag även att på samma ställe fast på framsidan...
Tråden kan låsas. Köpte en ny istället. Sent from my Transformer TF101 using Tapatalk
HTC Hero -> X10 MiniPro -> HTC Hero -> HTC Desire -> Nexus S -> SE Arc -> Blade (Arc på service) -> SGS -> SGS 2. Heron var jag givetvis mycket...
Tjena. Jag vacklar lite fram och tillbaka i mitt val av tablet och har nu bestämt mig för antingen G Tab 10.1 eller Asus Transformer. Så det...
En sista bump. Sista kompispris 1000:- vid snabb affär! Slänger även med ett par extra trummpinnar från Hard Rock Café i Köpenhamn, mycket...
Hur känns den? Är du nöjd med ditt val och vad fick dig att bestämma dig för samsungen? Grubblar själv lite över samma sak, fast jag har även...
Var och köpte Xperia pro till tjejen idag. Kanonlur enligt mig. Jag hade själv planer att köpa den för ett tag sen, men när den blev så försenad...
Bumpar upp lite. 1400:- så har du säkrat många timmars underhållning :)
Får man fråga varför du vill sälja den? Jag har varit inne på att skaffa en Transformer eller Xoom, men vinner jag några fördelar om jag väljer...
Haha, det var ju typiskt. Har själv varit sugen länge och jag får också nyhetsbrev, men lyckades missa det ändå... Aja, bara att leta vidare :(...
Var det för 16gig med docka?
Telefonen är såld. Tråd kan låsas
Telefonen är kvar. Ingen som är sugen? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Det är en Citroën Edit: http://sportcar5.blogspot.com/2010/03/2010-citroen-sports-coupes-survolt.html
Ja absolut. Är den svenksåld? Kvitto garanti? Vad vill du ha för den? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
100kr ink frakt?
3700 + frakt är det bästa jag kan göra. Annars letar jag vidare
Är den svenksåld och med svensk layout på t-bordet? 3500:- + frakt? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
800 Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Låter intressant, vad kan du tänka dig att släppa den för? Det går ju alltid att skicka. Bussfrakt är billigt och smidigt, dessutom kan man ta...