Separate names with a comma.
Joors är ett reklamfinansierat mobilt bredband utan månadskostnad, du får totalt 2 GB varje månad helt gratis! Perfekt till surplattan eller...
Som jag har förstått det så visar Windows alltid GiB som GB, oavsett om hårddisken är partitionerad eller inte. För att ta din partition på 161 GB...
Det går att få hibernation även på en stationär dator, inte på startmenyn, men om du trycker på datorns strömknapp. När det gäller hårddiskens...
Ingen som har något?!? I stort sett vad som helst går bra!
Firefox
1. Nej, hatar tyvärr alla former av motion förutom att åka slalom. 2. Jag kan spela fiol, men det är inget jag gör regelbundet. 3. Aldrig, bor...
Om du inte har fått den såld så bjuder jag 200 + frakt.
Jag är ute efter en billig Androidmobil för ca 200-300 kronor. Det spelar ingen större roll om den är sliten eller sprucken skärm, så länge den...
Snapdragon 800 har väl inte lanserats än, och det är därför det inte finns några enheter med den. Sen får vi hoppas att den kommer till mobiler...
4.2 (CM 10.1) är ju den senaste och bästa, så den skulle jag rekommendera. Enda nackdelen med den är väl om man inte gillar det nya...
Haha, ser att du hittade det. Synd bara att inte Wingdings finns! ;)
Om du laddar med en laddare så går det att få ut mer ström, men kopplar du in mobilen i datorn är det 500 mA som gäller. Och det är där det skulle...
Jag har alltid min Note i min jeansficka, det funkar utmärkt. Kan vara lite trångt om man sitter ned, men då är det bara att ta ut den och lägga...
Tror du det räcker med 20 kronor till frakt? Isåfall chansar jag och slår till direkt, du kan väl skicka ett PM med ditt kontonummer? :)
Jag är intresserad av Bladen, 200:- inkl. frakt?
Verkar väldigt intressant, tror du den kan funka med android? Isåfall vill jag jättegärna ha den, bor tyvärr en bit bort, men jag sätter...
Jag hade liknande problem, fast med webbläsaren, när jag fortfarande använde 3.2. Uppdatera till 4.0, det kommer med största sannolikhet lösa...
Hur gjorde du för att skriva ut från din desire, och vad är det du ska skriva ut? Jag använder iallafall appen PrinterShare, med den kan man...
Om man ser till prestandan så är den ju bättre än de flesta mellan och lågpris-mobiler. Och som sagt, det finns inget annat alternativ med den...
Vad var det som var dåligt med den, funderar på att köpa den då de andra inte har tangentbord...
Någon här som har testat Ubuntu på sin Nexus och kan tala om hur det är?
Kan inte ni försöka att vara lite trevligare, vill ni tjafsa kan ni väl gå till off-topic forum-delen och göra det där! T.ex. behöver man inte...
Har du lust att sälja ditt flipcover separat? :)
Det han menar är att samma ljud som spelas upp i samtalshögtalaren ska sparas, och inte spelas in på nytt med mikrofonen.
Det finns ju appar som utan problem multitaskar, tyvärr behöver dock oftast dessa ha en notifikation igång konstant för att inte avslutas av...
Någon som kan nämna en bra webbläsare som klarar riktigt multitasking i stil med på en PC? Edit: Det funkar på Maxthon browser om man slår på...
Min platta (Galaxy Tab 10.1) har jag bytt ROM på för att Samsungs egna är väldigt seg och laggar, medan CM10 flyter på hur bra som helst! På min...
Jag har lyckats byta tema, men det är inte alla teman som verkar funka till taben. Tema-väljaren är också rätt buggig, och det krävs ofta en omstart.
Gunman Clive!
Bumpar denna tråd lite! Har precis klarat ut hela spelet, och det var ett av de bästa spel jag har spelat! Tyvärr tog det roliga slut alldeles...
Great Little War Game tyckte jag var väldigt roligt iallafall! :)
Flasha CM10 så kan du dölja hela listen när du vill med ett långtryck på powerknappen!
Allt funkar utmärkt, har använt den sista 4.1.2 romen i över en månad och inte stött på några problem. Den enda buggen jag har märkt av är att...
Den romen som du flashade är Samsungs officiella Stock-ROM, som också är en stabil version. Tyvärr kommer det nog inte komma några fler...
Bump
Vad bra att allt gick bra tillslut! :D Och jag hoppas att du inte har blivit allt för avskräckt för custom-Roms nu... ;)
Om du inte kommer åt några filer på plattan från CWM, och det inte funkar med factory reset så tror jag inte att du kan få in rätt Gapps på något...
Det är alltid jätteläskigt när det går fel de första gångerna, men ge inte upp för det! Det är väldigt sällan som det går så illa den slutar...
När du flashar med Odin sätter du Taben i Download-läge, och då ska datorn alltid komma åt den. Vet inte varför man inte kommer åt filsystemet,...
Ok, det låter ju jobbigt! Och det går inte att ta sig förbi de där rutorna på något sätt? Du kommer inte åt mjukvaruknapparna? Det går säkert att...