Separate names with a comma.
Hur känns övergången från 4.3 ner till 4 igen? Jag har ju haft min SGS sen juni och skulle nog aldrig klara gå ner till något mindre igen :) Tack...
Har läst någonstans att graffe-chippet i DHD ska vara bättre på 2d än de i SGS som är bättre på 3d, men jag kan givetvis ha läst fel. tycker det...
ha odin laddat & redon och flasha in valfritt fw när den är i dw-mode
Du som är en hotshot, vad är skillnaden mellen Ryanza´s ext2 och Hardcores ext4 utan journaling?
hur funkar DHD som mp3 spelare? bra ljud medmera?
skit i rom´s dra in en ny kernel istället och sen kör med er favo launcher. just nu sitter jag på darkys rom och helt ärligt temat var inte min...
Hur är ljudet i DHD? är jätte viktigt för mej då jag brukar promenera till jobb. SGS är underbar som mp3 spelare och levererar kanonljud och till...
Ja jag sitter kvar på min SGS än så länge, har inte haft möjlighet att få klämma på en DHD än men jag är sugen som satan skärmen verkar underbar....
De har fått plocka bort namnet voodoo från ulf kernlen för att det inte är supercurio som gjort den i ulf.
då stannar jag på min speedmode kernel med ext4 no jn som laggfix , fan det snabbaste jag upplevt och då har jag ändå testat det mesta . gillar...
är voodoo sound inkluderat i denna release?
Ända skillnaden jag märkt på min lur efter 2.2 är flash i webläsaren vad nu det ska vara bra för. spelar ingen roll om desire och nexus fått...
jag sitter på jpm iof. så har jag darkys rom kanske därför den funkar på min jpm
Froyo jpm eller jp6 går bra båda
Jag drog in k10 500hz laggfixa med ext 4 no jn all och telefonen är snabbare än någonsin 1700 i quadrant för er som bryr er om sånt. förtidigt att...
Flasha in Hardcore´s k10 500hz kernel där finns hur många lagg fixar som helst och välja mellan. Själv har jag dragit in et4 no jn och det är fan...
Har nu beställt två bakstycken ett vitt och ett rött + en usb kabel allt detta för en hundring med frakten räknat, hittar ni ett bakstycke i...
Nja vet inte, folk har iof inte rapporterat några problem men jag hade nog väntat på the real deal. Börjar kännas lite som hotshotsen på...
snapshoten är väl en innan alpha release av något? kan mycke väl ha fel ^^ . Efter ha läst tråden borta på xda så har han hardcore nissen försökt...
Tydligen så är K10 på g med alternativet ext4 utan jornaling (va fan det nu innebär) som ska ge telefonen ytterliggare en boost. finns en snapshot...
Dr om jag vill hoppa från darky´s tråkiga rom till någon ut dina blir det total reset av allt då? eller settings sms kontakter och apps backas up...
@ Mickeko du som är en hotshot, när blir supercurio färdig med sitt voodoo arbete sitter och väntar på voodoo sound som en dåre borde snart få ut...
Märker ingen skillnad från hur det va förr ^^ visst telefonen är säkert mycket mycket snabbare nu än när man köpte den i juni men det börjar lite...
Ursäkta om jag stör men hur upplever du DHD? Är sugen på en sån då jag inte har tid nog för allt pill och trix som krävs med Galaxy S . DHD är den...
Läste lite på xda, de som haft korrupta filsystem kunde inte byta kernel rakt av utan fastna på sgs loggan? Mitt byte gick smärtfritt så jag...
SGS är fan helt underbar (förutom gps) finns för mycket att pilla med då det dagligen dyker det upp nya tweaks. Kan man inte beskriva SGS som en...
Fan ni är helt fantastiska :P önskar att jag också hade möjlighet till att lära mej allt sånt pill
Fan jag borde va lite mer försiktig med vad jag flashar in då jag egentligen inte har en aning om vad de är till för :) iallafall drog ner K9 sm...
Jag sitter på en SGS och visst skönt att veta att man kan slänga in en .mkv fil men det var kul typ första veckan. Man märker ingen skillnad i...
Men det är ju rätt shysst att vi får se reklamen i perfekt kvalle..... Har för mej att DHD ägarna har det ännu värre än vi och inte äns kan se...
Edit: Gammal rom med förbättrat språk stöd, inget att bry sej om!!!! Då var det dags igen :D...
Nu går jag lite off-topic här men man undrar ju hur en telefon av samma märke och modell kan skillja sej så mycket från en lika dan. Jag har...
men det ska funka byta låtar i vanliga mediaspelaren? isåfall blir det beställa nu från noyes :)
AudioBoost fungerar klockrent på 2.2 finns på market. Kör på den till Supercurio är färdig med voodoo-sound Vet inte om MixGet funkar då jag...
Då får du gå in i galleri välj bild klicka på mer och sen rotera bilden och efter det skicka upp den på fejan, varför man inte kan göra det direkt...
Vänd på telefonen när du tar bilden ^^ . Mina bilder hamnar alltid rätt, jag har telefonen så att jag har shoot knappen på höger tumme kamera...
Kan väl vara så som mickeko säger att de är färdiga med s-amoled exprimentet och nu behöver den fabriken till något nytt, är det nu samsung som...
förutom mixget som är gratis finns även AudioBoost (kostar några kronor) som utnyttjar alsa skiten som Supercurio aka Voodoo plockat fram, jag kör...
fan du förstörde ett gott skratt :P för min del, ni kan ju sitta och skratta åt att jag är korkad nu .
fick inte upp något i kies, ska testa ändra lite i regedit. kanske beror på att jag har voodoo ändrar jag i reg edit får jag upp att jag kan...