Separate names with a comma.
usch det låter hemskt. Hoppas olika tillbehör kan gör lite nytta för dig
Bilden på ölen var mycket fin. Avstämd och professionell
Jag är jättenöjd! Tror inte jag stör mig på en enda sak
Anser mig själv ha riktigt bra hörsel jämfört med jämnåriga. Det verkar Apple också tycka
Jag har ju redan min drömtelefon. Det jag som kör Apple inte kan prova men är oerhört nyfiken på är just Fold Därav mitt val på Fold
Verkligen. Känner mig riktigt gubb-tjurig på den här punkten
Jag var väldigt kritisk nyss, trots att jag brukar hylla Apple i det mesta Först och främst, jag har inte betalat för mini 6 (ett verktyg från...
Hygglo finns med
Rent-a-wreck fann jag sist. Kändes enklast när jag befarade en veckas hyrning
Jag har en mini 6 till grabben. Jämfört med min 15 PM känns den lite som en iPhone 8 eller nåt Att spara in 1000kr känns enligt mig oerhört...
Attans. Min tro om att vi använder mobilen för mycket föll inte i god jord Kan hålla med om att det är lugnande med stora reserver. Men det är...
äsch då. Förstå vad jag menar, inte vad jag skriver :teeth:
Mitt liv väl pretty much med wifi i hem, bil eller på kontor. Saknas sällas bra nät eller laddare
Har egentligen inte koll på vad jag får heller. Men en siffra som fastnat från andra trådar genom åren. Verkar som jag kan lyckas om jag vill....
Klart det finns ytterligheter. Men du beskrev inte direkt den stora massan här Om jag får gissa så tror jag snarare att hjärnan hjälper de...
Varför är det så viktigt med extrem batteritid? Hur många av oss har inte tillgång till laddare eller powerbank? och vet man med sig att det...
Jag ska troligen byta till nya telefonen på fredag. Vågar inte köra in betan nu. Den nya kommer väl inte med beta och då blir det säkert strul med...
Ah okej. Såklart
Du kanske borde ångra ditt köp?
det jag skrev var med fokus på endast AirPods. I övrigt har jag en uppsjö med olika märken. Jag har lite speciella behov och AirPods passar mig...
Det verkar som min 16PM kommer på fredag, från Dustin
APP 2 är mitt bästa köp på många många år Känner såååå många som vägrar Apple som går miste om en hel del Men det är väl som politik, dvs det går...
Men sluta nu. Lås tråden till TS. Gå till en affär eller skaffa hjälp på annat sätt. Alla har gjort så gott vi kan för att få dig på andra...
Är i slutet av tre säsonger av Ragnarök Serien fångade mig totalt och rekommenderas Netflix
Det gick inte som planerat. Det går inte att ha Beam vid hdmi och bara ha 1st symfonisk som tillägg. Det går att välja Beam och symfonisk på...
Ja. Tyvärr kommer högt tempo på utveckling med flera buggar. Ju fler nyheter och förändringar desto fler buggar Men till de som inte har bråttom...
Hörrö du öppna gluggarna och räkna en gång till på fördelarlocket :P
Ja men tack för den videon. Körde den på min gamla uppenbart dåliga tv o_Oo_O
Mm. Apple är inte vana att göra så stora förändringar :P
Nästan skönt att jag inte är ensam iaf
Sedan iOS 18 så får jag ibland en miniatyr efter nytaget foto. öppnar kamera, tar ett kort och väljer att visa det direkt från galleriet i...
Vilken fet tv du länkade till!
Samma här. Mamma hade redan kastat alla mail och info utan att bry sig eller förstå Kul att ligga lite i framkant
Bra fråga. Främst har både styrenhet och de extra rumssensorerna temp/fukt/rörelsesensor Upplevde det smart att mäta temp längre från pumpen....
Har du temp in, temp ut och flöde så går det att räkna fram avgiven effekt. Men jag tror det börjar bli lite överkurs här Ngenic Tune verkar vara...
Inte direkt. Du har väl ingen effekt mätning på din LL eller någon aning om hur många kWh fjärrvärmen drar, i realtid alltså?
Absolut. Frågan är vart bryt gränsen går mellan önskad komfort, vinster med komfort och elpriser kontra fjärrvärme
Dustin beter sig illa. Det står titt som tätt ”48h” som leverans men det finns inga lurar att skicka. Nu fick jag 23/10 som datum trots att det...
Man måste ju veta vad bilen kostar per mil jämfört med bränsle. Räkna :P LL-pumpen sprider värme och samlar damm så den bidrar till viss komfort....
Är inte så duktig på Homey och alla protokoll. Jag kan mest energier, flöden osv Personligen tror jag det kan bli ganska svårt att hålla perfekt...