Separate names with a comma.
Tycker att det inte är mer än rätt att den som får telefonen först får göra ett skräm tålighets test :p
<object width="400" height="370"><param name="movie"...
Men har du inte fått något bekräftelse mail från tele2 med kollinummer och annat? frågade du dem om de skicka ut avi eller sms när paketet är...
Hittade den här vi kan ge alla Desire apor huvudvärk med : <object width="400" height="370"><param name="movie"...
Fan grattis din apa :) du lär ha din telefon vid 4 i morgon eftermiddag, är så jäkla sotis :) . du behöver inte vänta på någon avi från posten om...
Ska fan bråka med Mobilgiganten.com´s kundtjänst i morgon, vad fan spelar de för roll om jag åker upp till helsingborg och hämtar telefonen eller...
Har fortfarande inte hört något från mobilgiganten har en halvtimme till att hoppas på :P då sist jag beställde så fick jag leverans rapport 17.36...
Bara till att gratulera er som får den innan helgen själv måste man väl vänta tills på måndag eftermiddag innan man kan plocka ut den :) har inte...
Fett nice, har inte fått något ordentligt svar från mobilgiganten bara att när de får in telefonen så skickar de ut till mej. Man tycker ju alla...
Senast måndag grabbar :)
Pratade med en snubbe på katching idag och han sa att de inte hört något om någon försening och att telefonerna kommer att skickas ut från och med...
Mobilböggiganten har åter igen ändrat sitt datum till 18 och det betyder att vi som beställt därifrån får den först på måndag :/ . Blie dock lite...
Telefonen är utrustad med någon annan sorts notification system, något om att i låst läge så dyker det upp ett puzzel vid sms . sen ska man dra...
nu vet ja inte vad gsmarena.com har för rykte men de säger så här om tw3.0 Sense far åt skogen :P
Den kör på flash lite precis som de andra androiderna på 2.1 vad jag har förstått och den kommer få fullt flash stöd med froyo. sen saknar den...
Hrmm nu har mobilgiganten.com ändrat tillbaka till 17 :)
Vi som beställt från mobilgiganten får vänta tills den 28 juni :( börjar lukta desire om telefonen nu.
fick ett mail idag från mobilgiganten att ja kommer få telefonen vid första leverans :) . hoppas nu telefonen kommer innan torsdagen så man hinner...
Unboxing Samsung galaxy s http://www.youtube.com/watch?v=25Fk6RwGdEU Tycker designen på minner om något ja sett förut :ehm:
är det inte så att man får packa upp skiten och pilla på den men man får inte starta den? Eller är jag helt ute och cyklar nu? mobilgiganten.com...
Jadu det är en bra fråga, men jag tröttnade på att vänta in desire och valde därför att chansa på att Samsung har fått till en riktig dunder...
Jag bad om att få ändra min betsällning från Desire till Galaxy S i mitten av maj, när jag såg telefonen på deras hemsida men fick ett mail 8juni...
Haha förjävligt, då sitter jag nog ganska långt bak i kön efter som hon inte ville svara mej :ehm: Tycker de kan tränga in mej med de första som...
Mailade igår om vart jag satt i kön och fick svaret att de inte hade möjlighet att kolla upp det :/ WTF??? hur svårt kan det vara egentligen?...
Komplett & warehouse har nu ändrat lev datum till 1juli :( mj multimedia & it.shopen har fortfarande idag som ankomstdatum. där jag betsällde...
ska slänga iväg ett mail till mobilgiganten.com och höra vart i kön man befinner sej, företaget är trots allt i toppen på prisjakt. min telefon är...
Sen har de väl sitt lager i norge om jag inte är helt ute och cyklar kan kanske vara därför de får in telefonen före. minns när jag satt och vänta...
Som tråden heter här skriver vi in vilka återförsäljare som har telefonen :) Komplett.se skriver att det får in luren i morgon men begränsat...
http://stuff.tv/Review/Samsung-Galaxy-S-review/ vad fan yrar de om= ingen pinch to zoom?
Läste på något annat forum att telefonens källkod redan läckt ut och att hemkokarna redan börjat sätta igång. Känner mej trygg samsung har lovat...
Konstigto_O ? Den är ju inte släppt än, hos komplett skriver de den 10 juni (de har sitt lager i norge). De andra svenska återförsäljarna som...
Beställde min Htc Desire den 17 Mars med förlängning av mitt tele2 abonemnag , dagen därpå fick jag ett sms att mitt paket var framme på...
Om jag köper en magic från tyskland med vodafone märkningen, går det då att följa denna tråd och få honkong uppdateringen?
Edit. Har nu betsällt en Magic från tyskland med vodaphone logan fram och google där bak. Har läst lite i trådarna och har lite frågor till er...