Separate names with a comma.
Måste vara hårdvarurelaterat och/eller något slags hybridviloläge som inte stänger ner den helt. Annars är det helt galet snabbt :)
Okej, tack!
Förmodligen därför min widget kraschar också. Kapitalspar visas först när man klickar sig in på den. För min del kan du visa summan som 0 eller...
Måste ställa en fråga som jag hoppas någon kan svara på. Kör LauncherPro och gillar den verkligen. Vad skiljer en ren Froyo ROM utan Sense...
Vilken version har du (innan du uppdaterar) och vilken version fick du efter uppdateringen?
Vi som rootat kommer nog snart kunna njuta av nya Sense :) Desire HD (aka HTC Ace) Rom Dumped and Ready for Development Well, it really didn’t...
Dessutom vet vi ju inget säkert än. Jag minns hur ilskna alla var över Froyo-uppdateringen och att den skulle dröja till jul. Kan inte alla bara...
Funkade okej för mig, dock skulle jag också vilja att den notifierade om mål även när skärmen är släckt. Vore också bra med ett annat ljud, nu vet...
Hör ni detta lite också när ni skriver SMS? Jag märker av det lite när det vibrerar till när jag skriver, så "skramlar" telefonen lite.
Marknadsekonomi, tillgång och efterfrågan :)
Förstår inte varför man bara inte anger sitt Google-konto i en Windows-klient och sedan borde det kunna fungera lika smidigt som Chrome2Phone...
Okej, bra! Lyckades dock inte installera programmet. 64-bit installationen gick inte igenom på min dator. Får vänta på en bättre version.
Ja det kan bli grymt! Här finns lite mer info: http://lifehacker.com/5633074/android-notifier-sends-notifications-from-your-phone-to-growl...
Var den i bra kvalité? Har en likadan och tänkte köpa en till, men vissa skriver att de beställt nyligen från ebay och fått en väldigt tunn och...
Haha, grymt! Verkar vara vassa killar/tjejer :)
Vilket versionsnummer av Navigon är det?
Nej tyvärr inte, det enda du ser är numret på personen som ringer.
Jag har min telefon på laddning när jag är på jobbet, sedan kör jag med ett blåtands-headset som gör att jag kan röra mig ca 10 meter. Räcker bra...
Nej, SDmove fungerar bra men ofta måste man klicka på flytta-knappen två gånger för att det ska fungera.
Bra och intressant skrivet kosmiq. Man ska dock också komma ihåg att du jämför med en (med telefon mått mätt) riktigt gammal produkt (Heron)....
Jag kör SDMove. Ingen fördel egentligen mer än att det programmet söker igenom vilka program som kan flyttas och gör själva flytten snabbare och...
Här är länken: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=696907
Det kan du lägga in när du vill om du laddar ner filen från tex XDA-Developers men det är ju enklast att inkludera den när du bakar en ROM. Du...
Wake-on-trackball, gör att du kan "väcka" telefonen ur standby (tända displayen) med trackball-knappen istället för endast med powerknappen....
Hur går arbetet med nästa version? Ser verkligen fram emot att kunna påverka utseendet lite mer :)
Har kört den några timmar nu men kan inte säga att jag märker någon förbättring. Tittar jag under Inställningar > Om > Nätverk > Signalstyrka så...
Tack för din uppföljning! Naturligtvis hade jag gärna sett en app så snart det bara går men förstår att det tar tid att ta fram. Hoppas ni kanske...
Följ Madelis guide, fungerar bra. Ändrade Circle-modden så att den är grön till det återstår 30% och sedan orange följt av röd. Gillade inte det...
Tycker gott vi kan ha en tråd om detta tips. Om det går, lägg till en omröstning där du frågar folk som testat detta "knep" om batteritiden blev...
Tack för förklaringen, det är så jag tänkte mig. Ska pilla vidare med bilderna och sedan testa. Tur att Nandroid finns :)
Har pillat lite med bilderna inne i framework-res.apk för Circle Mod. När man sedan är klar och har zippat och bytt namn till .apk, vad måste man...
När du blir lite varm i kläderna med din Desire så kan du läsa på lite om rootning. Om du väljer att roota din telefon så kan du "väcka" telefonen...
Startade du om telefonen efter att du flashat ROM:en och läste du därefter in din anpassning? Om jag inte minns helt fel ska man göra s (och sedan...
Det var därför jag postade länken ovan till 2.0-versionen.
Ska nog testa att själv ändra bilderna. Misstänker dock att man måste signa den, eller behövs inte det om man kör genom ROM Manager?
Wow! Imponerande! Nutidens pysselarbete :) Vet du om det går att själv förändra Batteri-modden med egna bilder? Har lite problem med att den...
Här kan ni ladda ner den: http://www.multiupload.com/E60KLONRGN
Skulle man kunna tänka sig en checkbox för att styra om kontoutdrag ska laddas ner? Om ddet är möjligt skulle man sedan inne i själva appen kunna...
Jag har märkt att back-knappen ibland inte registrerar min knapptryckning. Detta gäller dock generellt i hela Android. Vet inte om det kom iom...
Okej, tack för era svar. Är riktigt nöjd med Pauls rootade OTA-ROM så jag funderade lite på vad jag skulle vinna på att lägga in en...