Separate names with a comma.
Skaffa root, kör appen, ????, Profit.
Testat med återställning? Har inga problem med att den hängt sig.
Ta bort su filen, busybox etc. Annars flashar man KDZ image så återställs allt till normalt.
Om du inte vill punga ut så mycket på att reparera så hittade jag den här. http://www.etradesupply.com/lg/optimus/lg-optimus-g-e975.html De...
Du måste vara ett spöke från Sjätte Sinnet, "They only see what they want to see". Har fortfarande bara sagt att min har hållit för flera fall i...
Fast JB kommer i slutet på mars. Och jag har nog läst mer om trasiga iPhone än 4X.
Så det var 4X och L7/9 de syftade på när de kryptiskt lade upp en bild på Jelly Beans på Twitter.
När du skriver och ordförslag kommer upp(det gör inte det för alla textrutor) så tryck på ordet du försökte skriva i ordförslagen, om ordet inte...
Saken är den att dessa skal oftast är gjorda för F180 varianten. Dessa har en antenn i vänstra hörnet. Men man ska ha ganska otur om man tappar...
Jag hittar inget sådant i CM10.1 på min gio. I vilken telefon/rom har du sett detta? Annars kanske Tasker eller annan app från play store kan göra...
Menar du "tyst tid"? I så fall ligger den under inställningar och ljud.
Såg märkligt ut, jag har ingen bucktning. Är ju där micken är, så tycker inget borde trycka på från insidan heller. Gå tillbaka med den till affär...
Glöm inte Eco-läge för längre batteritid.
Jag skrev om detta på Twitter, och det intressanta är att vissa inte har något som rör sig.
Du har möjligtvis inte varit ute i kylan med ~30% eller mindre kvar på batteriet? Annars får vi hoppas att fabriksåterställningen hjälpte.
Då får du inte öppna musikspelaren "Inga tekster tilgängliga" Samt powermenyn så står det att flygplansläge är på när det är av och vice versa.
Finns en hel del saker som är felstavade.
Värmepistol.
Som jag fattat utav automatiska ljuset så ställer man in max den ska kunna gå upp i, och sedan justerar den upp till det efter hur ljust det är....
Jag läste en liten teardown på XDA och att få upp baksidan är bara de två skruvarna i botten. Däremot är batteriet fastlimmat, men om man värmer...
När batteriet kommer ner till 2% så stänger min mobil av sig. Enda lösningen är att ansluta laddaren 3 timmar. Skämt åsido, gör du något speciellt...
"För att vara gjord i glas så är i alla fall min mobil otroligt stryktålig." Min mobil har visat sig hållbar, och jag tycker att 15 fall är ett...
Jag vet att den är hal, det är därför den fallit 15 gånger, och jag har ett skydd. Men jag kan inte säga att min telefon är skör för att andra...
Öppna meddelandeappen och tryck på menyknappen och gå in i inställningar. Sedan meddelande så har du lite olika inställningar för hur de ska visas.
Jag har ett billigt flip cover som jag har ibland när jag är ut. Men det är inget man behöver om man är någorlunda försiktig. Telefonen tar emot...
Jag har haft min mobil halkat ner i golvet säkert en 15 gånger, kommit in från kylan och slängt mobilen i soffan, och jag har inte en enda skråma....
Jo, fast det verkar vara problem fortfarande. Jag får att koden är felaktig, sidan kan inte hittas eller så får jag erbjudandet att betala 594:-...
Haha, pun intended? Vet du vad som fixas i uppdateringen?
De skrev i morse att alla testpiloter får sina koder utskickade inom de närmaste dagarna.
Kunde du få kod till TV4play premium? Antar i så fall att du är en av de senaste 10 vinnarna då LG har sagt att våra IMEI inte är registrerad. men...
Tur att någon kan ta kontakt med dem och få svar.
De har ju lyckats uppgradera från 4.0.4 till 4.1.2 från start. Hoppas bara att de fortsätter med 4.2 och 5 i alla fall. Eller att de ger bättre...
Finns inga custom för E975, kan fråga på XDA då det finns CM10.1 etc för Kanada varianterna. Och Kanada borde ju vara kallare än Sverige.
Runt 3 timmar från 0%(stendöd) till 100%. Batteritest finns på http://optimusg.blogg.se/2013/march/optimus-g-batteritest-2.html
Mysko, jag testade med "whats the weather" och då sade hon att det var -4C i Linköping. Vad är det du frågar om?
Kolla https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=91638 gjorde en post om hur man rootar, har även det uppgraderade one-click-scriptet på min blogg...
Använd annan kamera app eller roota och byt ut /system/media/studio/ui/camera_click.ogg mot en tom fil.
http://optimusg.blogg.se/?tmp=836417 och här kommer batteritest.
Har du valt Engelska(USA)? Testade precis och det funkade med att hon talade tillbaka. Samt om du trycker på inställningsknappen och Google Now,...
Kul att du tyckte om den, tydligen gjorde Magnus på LG på Twitter det också: LG Electronics @LGNordic @wargreymon89 ok bra. Jag har tipsat...