Separate names with a comma.
8VeDO11O8vY
http://www.youtube.com/watch?v=4qPKiXqN39U&feature=share&list=RD02e2SjuoF5LUo
Sprang på en fotograf som höll på att fota med en lådkamera! Riktigt kul! Hans son var med också.... [img] 6040017 by Zarako, on Flickr
[img] 6010162 by Zarako, on Flickr
Inte sett trailern men det stämmer nog :-) Skickat från min LT26i via Tapatalk 2
Jadu 7/10 rymdstenar får jag nog ge den ändå med lite förbehåll Skickat från min LT26i via Tapatalk 2
Star Trek - Into Darkness Jo den var ju bra, men jag tyckte att den var rätt överdriven och lite högt tempo ibland, det kombinerat med tight...
[img] Coke Daniel by Zarako, on Flickr
Jag har inte ändrat nån inställning kanske det beror på själva adaptern Skickat från min LT26i via Tapatalk 2
USB OTG funkar på min med gelebönan (funkade bra på ICS också). Testade direkt att koppla in en USB-hub med tangentbord och mus anslutna till och...
jadu, inte jätteupphetsande :) har fixat med lite skuggor/högdagrar annars är det i princip såhär (från mellanexponeringen)
HDR Efex Pro 2 @ Surfbuss [img] 6010409 by Zarako, on Flickr
1BHHlS4FZIA
bara på arbetstid ;)
[img] 5310498 by Zarako, on Flickr
Tack ja jag märkte det där idag när jag tryckte på trollstaven, det går att få fram siffror på långtryck också och det är den enda sak jag störde...
vart tog smiley-menyn på tangentbordet vägen? :)
Fick också! Har lekt hela kvällen! Riktigt nöjd. Det flyter på bra, gjorde iofs en fabriksåterställning. Lite nya smarta funktioner. Ska försöka...
Jaså du var där, trevligt, å snygga foton, lövet var snyggt men ser ju ut som hösten är här :) Skickat från min LT26i via Tapatalk 2
tack, jadu, det är från början fusk-HDR utifrån bara en exponering via Photomatix, sedan lite Color Efex på det också
den var riktigt snygg!! jag gillar också kyrkor :) har fotat många, det finns en hel del fina i Skåne också, annorlunda stil [img]...
[img] 5260037 by Zarako, on Flickr
Det var mitt I schlagerfinalen :-) Skickat från min LT26i via Tapatalk 2
det är ju nästan 6% av bilderna som blev bra isf, det är faktiskt rätt bra ändå! :) brukar ju inte bli många bra av en session emellanåt :)
ingen fara, öl går bra och är gott :) är 35
just det, nu kom jag och tänka på att jag hade ju fotat min telezoom, kolla :) lagom denna, väger 190 gram och är 64x83mm. Min "80-300" alltså...
det vore coolt! bara hojta till nästa gång du ska dit, är upptagen nästa helg annars lugnt
äntligen har jag fått tummen ur och fixat en bild därifrån, hade tyvärr inte tid att leta rätt på någon bättre byggnad än denna :) [IMG]
Två foton från Eurovision Song Contest 2013 i Malmö igår som inte är foton från just evenemanget utan byggnaderna runt omkring, det är bra coolt...
jaså är det mycket folk ute idag, det inspirerar inte att gå ut om jag tittar ut :) jag ska sitta inne och redigera foton halva dagen istället....
nån mer som var på Eurovision Song Contest i Malmö idag? Irlands låt "Only Love Survives" av Ryan Dolan. [img] Eurovision Song Contest 0961...
Det är taget med min 40-150/4.0-5.6 som jag maxade på 150mm. Men det motsvarar ju då 300mm brännvidd på fullformat. Inte dåligt för en glugg jag...
Mindre hackspett /edit: fuck vad komprimerat det blev, jaja, ska det vara under 100kb så blir det sådär, bättre här [IMG]
Missbrukade Color Efex för denna bild
snyggt!!! tittar man riktigt noga ser man cidern där :)
Ganska bra att jämföra annars ta en bild du tänkt göra iordning och googla upp en liknande som har schysst efterbehandling också kanske du får nån...
utanför Södertälje, Ing1 finns en del kul
detta är bra grejjer!!! snart lyssnat på hela http://www.youtube.com/watch?v=rtczWDR-yFY
men fuck då! jag hade tre bilder jag tänkte posta, den ena var för stor, misstänkte nästan det. Den andra hade jag fixat iordning för det skulle...