Separate names with a comma.
Det är bara min altan,såvida man inte går in på den så fastnar ingen på film.
Är det någon här som har nån smidig kamera att tipsa om. Wifi ska det vara,ström spelar det ingen roll om det är uppladdningsbar eller går på...
Köpt på Tele2 men ej operatörslåst. Laddare medföljer.[IMG] [IMG] https://m.prisjakt.nu/product/3393822 500kr med frakt,Swish.. Byte mot...
Intresserad av läderskalet
Jajamen, skickar PM
Telefon+pengar kan även läggas.
Philips 49" UHD Smart TV 49PUS7272 Inköpt 11/8-2017 med fjärrkontroll, kartong, samt kvitto från Elgiganten. Säljs pga att jag köpt större Tv....
Bump
LG G6 (H870) Platinum Nyskick, har haft skal samt Displayskydd sen dag 1. Kommer med kartong, laddare, headset(oanvänt) kvitto från power med...
Du har PM
20% BF17
Har Tele2 slutat med att man kan välja "hämta i butik"
Moto Z2 play 2990kr https://www.cyberphoto.se/info.php?article=LENZPLAYS2
Köpte 2skal till min LG G6 av Anthraxabuz, snabbt och bra..
Sålde en iphone 7 till Lasse58, smidigt och snabbt betalt.
PM
Lenovo Moto Z - JBL högtalare på köpet. 2990kr hos cdon idag....
Har en 7 128GB silver i nyskick. Inköpt på mediamarkt 17/10-2017. Displayskydd,brunt Apple läderskal samt ett svart skal från spigen. 4300kr...
Sicket skit då. Har ett som ligger i reserv,hoppas bara du hade otur ;)
Går alltid till Postnord företagscenter när jag har använt skicka lätt eller rekommenderat. Bara rabbla upp adressen så skriver dom ut.
Är folk så tokiga så dom betalar uppåt 16000kr för en X? Sett ett par på tradera idag som försvunnit.
Ingen som provat displayskydden i glas från biltema? http://www.biltema.se/sv/Kontor---Teknik/Mobilt/Fodral-och-skydd/Skarmskydd-av-glas-2000040459/
La ut ett sådant för köp nu för 300kr för 2 veckor sedan på tradera. Var väck på 1timme.
Om du kan leva med en tunn liten repa som syns om man synar displayen om man gör test mot lampa, men som inte syns när man har telefonen igång så...
TX-P50ST60Y :Inköpt december 2014 på siba, funkar som den ska. Tv-Ställ, dosa Kika in på Panasonic för specs. Hämtas i Gävle för 2000kr...
Bilder blir rätt, men visar spegelvänt när man ska ta kort.
Ja det är väll nån dumhet Nokia tycker ska finnas.
Det har jag provat, den släcker vibration men dock ej vid upplåsning med fingeravtryck.
Ingen som hittat nånstans i menyerna om det går att stänga av vibration vid upplåsning med fingeravtryck? Har bara lyckats blivit av med det när...
Litet irritationsmoment för mig är vibrationen som är varje gång man låser upp med fingeravtryck. I övrigt så är jag mkt nöjd med telefonen.
Såld till @bradar
Sänkt till 3500kr
Lite bättre bilder. [IMG][IMG]
Det stämmer bra
Blå(den matta blåa) Kartong, Kvitto från Telia 11/9,laddare,headset,2st skal, 1st mjukt rökförgat, 1st genomskinligt hårt skal. Självklart inga...
Nytt pris: 3999kr och fortfarande inkl frakt.
4399kr...
@polar590 Köpt en Nokia 8,som många andra på forumet så byter man telefoner nästan oftare en kallingar [emoji2]
Kvitto inköpt 3/8,kartong,laddare, 2st skal svart samt genomskinligt. Displayskydd samt skal från dag 1,så inga repor eller andra skador....