Separate names with a comma.
Ja det finns ju alltid måndagsexemplar och visst kan förväntiningar vara (för) höga, men känns ju som att inte bara en leverantör i kedjan som...
Är det bara jag eller verkar det vara lite väl mycket barnsjukdomar på 6P? :/
Inga krascher här heller.
Har också det besväret med touchen vid laddning. Bestämde mig för att inte störa mig då jag alltid laddar över natten.
provat More Local 2?
Håller med dig där, de slitna hörnen gjorde att lädret i övrigt såg lite fejk ut när plasten under slitaget syntes. Sen lyckades jag på något vis...
Byte svart Note 5 N920i? 32GB.
Som rubriken. Nillkin tempered glass till Nexus 5x köpes! Swish finnes!
Bump. Byten i samma prisklass?
För att kunna posta i köp och sälj behöver du ha visst många inlägg, finns klistrat regler i den forumdelen att läsa.
Vad säger @admin?
Låter på språket som nått översatt åtminstone delvis med Google Translate.
Ja jag vette fan..
Knepigt... [IMG]
Antar du provat av- och ominstallera?
Ver 6.19 har jag nu
min låter också sådär. Som ett argt bi..
Provade installera på nytt nu och fick en ny version och nu verkar det funka!
Gillar den skarpt. Däremot undrar jag vilken kvalitet glaset håller, visst, ska va Gorilla 3, men har inte ens efter ett dygn fått en rejäl repa....
Nån fler som inte kan starta Truecaller? "Truecaller har stoppats" säger den. Dyker upp när nån ringer också trots att jag aldrig fått igång den....
Röstar på Note 5. Har en till försäljning i nyskick om du kan leva utan band 20. Säljer endast för att jag ville prova en Nexus 5x:)
Mycket fint skick, skulle säga nyskick. Inga skador. Dbrand svart fejkläder på baksidan från dag 0. Nillkin Tempered glass från dag 1. N920i. Ej...
På tal om batteriti på Note5; måste bara berätta, igår kväll hade jag 4.5 timmar SOT och 40 % kvar. Jösses!
Exxpert köpte en OP2 av mig. Snabb betalning och utmärkt kommunikation, kanonbra! Tack för affären!
Ett "varningens finger" om svenska på olika modeller- även om en modell, ex n920c, haft svenska betyder inte det att en annan n920c köpt nån...
Såld, tråd kan låsas
3500 kanske. Har inte märkt nåt fel, men har iofs bara använt den ett par timmar.
Oneplus 2 4/64GB EU-version köpt från Oneplus. Kvitto (e-mail) finns. Sandstone och black apricot-baksidor. Genomskinligt TPU-skal och ett...
Har en Oneplus 2. 4/64gb, sandstone och black apricot. EU-versionen. Tpu-skal och flipcover medföljer. Tempered glass på sen dag ett. Nyskick...
Bytte min LG G4 mot Gorynytjs Oneplus Two. Bra kommunikation och utlovat skick på telefonen! Kanonaffär!
Köpte en Lumia 630 av dermike, snabb och smidig affär. Rekommenderas!
Om sen knappt är använd ett dygn eller så kan det vara så att den vill samla in information först för att ha nått att visa, men efter ett dygn...
Går annars ladda ner ex Screen Off, lägga till den appen under gestures under double tap så får man funtionen även på skrivbordet i Nova.
Överlägsen kamera på G4. Bättre batteritid på Play. Style är väl en kompromiss mellan de två skulle jag säga. Men nu när man kan få en beg G4 i...
Mycket bättre kamera på Style iaf. Sen vad gäller skärm är väl frågan om du gillar färgstyrka mer (N6) eller "bättre" vita ("vitare vitt") på...
PM
Vet att @fluppen gjorde ett försök med detta tidigare:) Hör med honom!
300:- inkl frakt för Lumian? Kanske skambud, har ingen aning vad de är värda?
Några byten intressanta?
Har också en förkärlek till stora skärmar, och visst är då 5.5" med onscreen-knappar "litet", men man vänjer sig också. Sen är det ett kra (enligt...