Separate names with a comma.
Försökt rösta på dig med proxy men funkar inte alltid. Det är lite jobbigt men ska försöka få dig att gå om. Alla som vill hjälpa till. Leta bara...
Ska vi också fuska?
Det där med att det finns mer bakterier än på toasitsen tycker jag är lite lustigt. För det är lite olika typer av bakterier tror jag. Så tycker...
Finns det andra sätt att komma in på utbildningen eller är det bara genom denna tävlig? Känns ju lite konstigt att man måste tävla om utbildningen.
Man kan fan inte försvara att köpa en Opel speciellt inte att drömma om en opel.
Varför vill du ha en gammal opel?
Vi får väll upp på 2800 då sen får du slå till den killen som fuskar när du kommer in. Lova oss det :p
wtf hur gick det till.
Du vet väll att du nu är top 10. Men vi får fortsätta rösta så du stannar där inte långt kvar.
Jag vet att sony ericsson anställda har fått en app till telefonen som loggar denna typ av data för att skapa större precision. Som jag förstår så...
Hur lång tid tror ni det tar innan denna tråd är full då? Nog snabbare än den första.
Slajk Grattis för att vara först i Sandlådan 2 och sist i Sandlådan 1.
Du borde inte få skriva alls i denna tråd Akillles :p
Fusk!!!
Måste vara med på sista 10. :p
Skulle du kunna mejla info[at]unifiedremote.com så ska vi försöka hjälpa dig så slipper vi spamma swedroid tråden.
Testa starta om UR servern och se till att den är satt på 8889. För om gmote servern körde innan så tog den över den porten. Men du måste starta...
Det tycker jag också. Inte mer än 10000 posts :D
Nu är det inte långt kvar. Nog bäst att hålla denna tråden högt upp.
Det ska laddas över det lockala nätverket inte över internet. Den röda symbolen betyder att den inte har connectat. Har du ändrat port i både...
Om det står att den lyckats connecta så borde det inte vara så stora problem. Du kan stänga av remotes i settings på servern. Fast om den kör...
Det är en hel del som ska laddas över. Det som kanske kan hjälpa är att inte ladda över alla remotes. Står det att den lyckats connecta. Det ska...
Den kommer dyka upp. Den är färdig utvecklad och fungerar skitbra :p men inte släppt ännu.
Nice. Ser riktigt trevligt ut.
Avinstallera den gamla servern som var till version 1 och installera den nya appen på din telefon men låt appen vara kvar på telefonen så att du...
Det är ett annat fel och verkar vara lite slumpässigt eller vad man ska säga. Det går inte att återskapa riktigt men vi ska se till så att servern...
Bra var det i XP? Och hade du enqryption? Vi kommer om några dagar släppa en uppdatering på alla buggar som hittas. Men vi väntar lite och samlar...
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8447848.ab Haha skoj intervju :p
Det finns gå in i pref-> mouse settings och sen checka ur checkboxen.
Tror redan vi gjort det :p Men det kommer i en senare uppdatering.
Tack. Anledningen är att kryptering inte stöds i xp. Vi får se om vi kan hitta någon work around men tillsvidare får du klara dig utan det.
Skumt skulle du kunna skicka Exception filen som ligger %appdata%/Unified Remote/? Du kan skicka till info[at]unifiedremote.com.
Japp sett det också. Vi får fixa det tills releasen. Det är inte appen utan swiftkey som sätter stor bokstav.
Du ska inte ändra ExePathen till en knapp. ExePath är den pathen som används när du trycker på launch i menu. Antar att det är back du vill ändra...
Okej det är väldigt konstigt testa om en liten stund igen.
Vad händer? Det fungerar bra för mig. Ja efter er kritik :p så fick jag ju skriva här samtidigt men du hade fått det 1 min tidigare på facebook...
Nu är äntligen version 2 Beta släppt av UnifiedRemote. Alla som är intresserade kan ladda ner den från: http://updates.unifiedremote.com/beta/
Betan är klar!!! För er som testat alphan så kommer utsendet vara det samma bara lite mindre skillnarder. Det finns däremot en del nya remotes...
Aaa läste! Undra hur det kommer förändra saker.
Tror bara att man inte ska läsa in för mycket i det. typ att det skulle vara en framtida version an android fast det var nog inte de du gjorde.