Separate names with a comma.
Ditt problem med att få mail med minimal batteriåtgång löser ju sig med förslagen ovan?
Kanske bra att ha, men för vardagsbruk vill man väl ändå ha den ROM med flest/bäst funktioner eller vad man nu är ute efter. Att använda en...
Det är det många som har, det är ingen garanti för att man inte kommer bricka. Risken är lika oundviklig som den är liten (ja, det finns säkert...
Lägger dem i SD-Card\Ringtones och sedan väljer du dem i settings.
Låt oss säga som såhär. Orsakar mjukvaran hårdvaruproblem KAN det vara ganska kört, dock kan du alltid skicka in på garanti eftersom du inte är...
Jag har alltid jobbat med SDK och CWM, fastboot är jag inte så hemma på. Vill du kolla om dina drivers fungerar som de ska så anslut (med usb...
Lite beroende på version, jag har installerat Gapps separat.
Kollade nyss och min GSM hade CDMA Auto (PRL)? Detta borde väl inte lira alls på en GSM lur? Fungerat har det gjort iaf. Bytte till WCDMA...
Avaktivera HotPlug? Det är default, så borde inte vara aktiverat om du inte gjort det själv. Och i så fall borde det gå att avaktivera på samma...
Snurrar på AOKP #21 och Franci 14.4 atm.. Det låter lite väl skumt att brickningen skulle ske endast för tre personer OM det nu är denna...
Jo, det var så jag menade. En sträng (ev. processer o dyl.) som håller telefonen vaken.
Låter intressant!
Såvitt jag vet kan det även användas utan laddare med vissa modifikationer.
Inte helt säker, har för mig att jag läst om detta här i forumet.. Testa söka eller maila CDON och återkom här med svaret så alla får veta :)
Output 5v 1A innebär att det är max vad laddaren klarar av. Försöker en enhet dra 2A kommer den fortfarande bara att få 1A. Att batteriet kan...
Om jag inte har det om bakfoten är väl Wake-lock en sträng som helt enkelt håller telefonen vaken?
Hmm, jag kör med de vita siffrorna "i" batteri-ikonen och de verkar fungera som 1% mod.. Tips till zam1000 är att länka till tråden istället,...
Skumt, jag körde den innan jag flashade från stock och det fungerade bra. Nu kör jag Volume +
Hate to break it, men laddaren skickar inte ut någonting. Det handlar isf om hur mycket talefonen kan få ut ur laddaren. Skulle det finns...
Helt stock, dvs inte CWM installerat? Om du har det rekommenderar jag en chache/dalvik wipe, kan behjälpa de mest besynnerliga mjukvarufel.
Aa, settings, sound sedan 3e raden uppifrån heter Music Effects för mig. Där får du välja Music FX (standard) eller om du installerat andra...
Har de sömmarna utåt eller inåt? :eek:
Ah, där sa du något.. Tyckte det var skumt att de inte skrivit något i changelogs eller så, men självklart kan det bero på att det är en funktion...
Kör in XXKL1 istället skulle jag rekommendera.. Och stäng av HotPlug om du har det aktiverat i Franco.
Kan säga att 14.4 fungerat bra, utan HotPlug.. Stabilt och faktiskt en viss förbättring i flyt. Speciellt när man har infinite scroll och hoppar...
Läs i changelogs, det finns många olika custom ROMs, och alla har i princip olika funktioner och möjligheter.
Jag har inte, och har aldrig haft ICS Browser +. I nämnda är det väl dessutom två ringar, inte som det ser ut i det screenshot jag postat i tråden?
Kör XXKL1, dock har jag testat utan HotPlug nu och det verkar fungera bättre. Dock fungerade HotPlug bra i Franco 13.1 Om du går in i Settings...
Äh, för mycket vitt dödar ögonen om man nu skulle reboota mitt i natten utan att tända lampan ;) Original bootanimationen var en upplevelse att...
Ah, där ser man.. Jo, för mycket vitt för min smak som den är nu.
Maguro Build 21 January26, 2012 EDIT: Detta förutsatt att du vill ha den senaste builden.
Vilken kör du? GPU OC? Efter tre olika versioner av Franco senaste dygnet med GSM drops börjar jag bli mer och mer benägen till omväxling.
Lite blandat det där va.. Att buggar ska lösas snabbt, okej, men då får man vara beredd på att vara bland de första som får de nya...
Långtryck på ikon/mapp i dockan -> Edit -> tryck på ikonen och välj ny.
Skumt, den ser fin ut ju men hittar inte den i min lur. Å andra sidan tycker jag den är för ljus, så behåller det nog som det är :)
Inget jag fick, uppdaterade via Kernel updater från Franco.
Fått några till nu, suck.. Menar du enhörningen till AOKP? :P
Du kan ju köpa via CDON med abonnemang också, eller vad är du ute efter?
Har svårt att tänka mig att det är en bugg, dock skulle det kunna vara något annat men jag vet inte exakt vad. Är alla nöjda så låter vi det...
Som sagt, om du hittar stock images på nätet, alternativt tar någon polares backupfil. Dock förstår jag inte varför man inte skulle vilja göra en...