Separate names with a comma.
Hmm, tycker lg3 funkar fint! Vad är bättre med lh1?
Har lg3 nu. Skickat från Galaxy S3 via Tapatalk 2
Fått en uppdatering nu idag, vet ej vilken? Är lite tveksam till att uppdatera, min funkar så bra. Skickat från Galaxy S3 via Tapatalk 2
Fler sådana tips :-)
Hur gör man om man vill köpa ex. 10 låtar på spotify? Lyckas bara köpa en och en låt!
Kan någon kort berätta vilka nyheter och fördelar det är med Jelly Bean? Kommer telefonen att bli snabbare, stabilare och dra mindre batteri med...
Skulle helst vilja ha tips på musik (mp3) signaler med sköna och tydliga intron som passar som ringsignal!
Har riktigt svårt att hitta en bra mobilsignal, tips?
Så man kan aldrig backa till äldre uppdatering då? Har man uppdaterat så har man? (Utan root)
Läste någon annanstans här i forumet att om man gör en fabriksåterställning försvinner ALLA uppdateringar man gjort! Vad är det då för vits att...
Kommer ni att våga uppgradera till Jelly Bean när det släpps med tanke på alla struliga uppdateringar hittills?
Har för två dagar sedan börjat strula totalt! Skickat från Galaxy S3 via Tapatalk 2
Men hur kan det komma sig att många får helt olika problem med exakt samma uppdatering och samma telefon? Och för en del funkar samma uppdatering...
Blir inte klok på vad som händer när man gör en fabriksåterställning!!?? Säg att jag har gjort 4 uppdateringar och tycker att telefonen blev...
Har testat men det smetar bara ut kladdet :cry:
Jo det är lysdiod som blinkar vid sms/mms. Välj den DU tycker är snyggast! ;)
Hur fasen ska man rengöra copter skyddet efter det har blivit smutsigt/kladdigt av normal användning?? Blir bara en kladdig smet! Skickat från...
Några med S3: Gabi Pio Android 4.1.4?! are you sure? i have the same screen-off-on-off issue on my S3 running 4.0.4 and it hasn't been fixed...
Har du senaste versionen av screen off lock? så på deras facebook sida att den inte funkade så bra på S3!
Är det värt att köpa pro versionen som tömmer minnet eller kan det ställa till det?
Finns det någon BRA app som man kan släcka skärmen med? Använder nu hårdvaruknappen på sidan men känns som man kommer nöta upp den ganska fort med...
Var var det man gjorde det på S3:an? Men visst var man tvungen att installera om alla appar m.m. då? Känns jobbigt med alla lösenord osv.
Men för varje uppdatering som kommer verkar det som att det går bra för 2 av 10 av swedroidfolket, så oddsen att det går bra verkar inte vara så...
Börjar kännas mer och mer som att det är bäst att låta bli att uppdatera! Skickat från Galaxy S3 via Tapatalk 2
Vad är det riktigt som händer om man gör en fabriksåterställning? Måste man installera om allt då som appar inställningar m.m.??
När man har halebop som abonnemang står det halebop i telefonen eller står det fortfarande Telia? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Ok, tack för alla svar!
Jag har halebop, samma problem som ni :-( Kan det inte vara så att det är telefonen som är problemet då?
Ex. apex eller nova launcher. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Ibland funderar jag, är det inte bättre att köpa en tålig smartphone direkt då? Finns ju ett par stycken numera. Skickat från min GT-I9300 via...
Du blir nog riktigt nöjd :-) Köpt skärmskydd? Vilken färg blev det?
Har haft min S3 ett tag nu med och tog idag i en S2, OJ vad liten den blivit :-D Har vant mig fantastiskt bra med storleken på S3:an!
Det är en riktigt bra telefon iallafall! De svaga nackdelar som jag upplever är: - Verkar riktigt skör, tappar du den är det troligtvis kört....
Jo den har notifikations led. Har sett blått, rött och vitt iallafall!
Verkar rätt jämt i omröstningen :-D
Har skaffat både och men jag gillar väskan mer hittills! Mest pga. att den skyddar bra, även displayen. Men även för att telefonen inte blir...
Hur väljer man vilka mappar videospelaren ska kolla? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Finns det något någorlunda snyggt vitt skal som skyddar extra bra?
Jo samma här men inte så störande!
Någon som vet hur man byter ut ikonerna på låsskärmen?