Separate names with a comma.
Några nyheter om RCS med svenska operatörer ? går det att aktivera på något sätt ?
Absolut inte
@spendabel Det är faktiskt svårt att förstå. Kan vi inte lösa dina problem istället för att ta en stor omväg runt ”saker som av olika...
Jag tror du rör ihop det. Linjär tv tolkas kanske som ”antennsladd” du måste betala för någon tjänst som har en app. Sen styr din...
That
Åhhh #förnekelse :money: Klart du kommer byta!
Låter som att det är begränsat
Public beta 5 ute
När jag spelar upp något på mina Apple TV så visar telefonen fjärrkontrollen på skärmen. Går det att stänga av den "automatiska" starten av det?...
Jag kan stå ut med att lösning är så om det verkligen är av säkerhetsskäl Men störigt är det likaväl
6 av 10 för mig
Absolut. Det stör mig!
@Karlekskrigaren , Jag har testat Swiftkey nu några dagar. Mycket är riktigt bra, kul att testa en annan lösning! Det är väl egentligen 2 saker...
Det är inte så lätt. Kan ta några år att förstå
Det går bra nu!
Kan testa. Jag är en otrolig vanemänniska så har svårt på riktigt att byta
Jo det är stökigt att skriva nu Tror det är nytt att den försöker förstå både svenska och engelska samtidigt. Man behöver alltså inte byta språk...
skönt att det löste sig!
Det går också att dölja via begränsningar. Det gör man till barnen i låga åldrar
Oj. Nej aldrig Vad är det för modell och iOS ?
Alla är vi olika. Men vågar tusan lova att hon aldrig skulle backa efter att ha provat en månad Edit: såklart kan det finnas andra anledningar,...
Har inte hittat så mycket konstigt med iOS. Mest appar som inte alltid har fullt stöd Sonos kan inte starta justering av trueplay...
Nä, fortsätt att fråga. Jag lärde mig precis att funktionen finns om jag önskar. Tack för det
Absolut. Du har rätt. Jag menade informationen som JAG skriver in i appen Hälsa, som sedan ska hjälpa polisen via nöd kontakter och medicinsk...
Har polisen lärt sig hur dom ser det via Hälsa-appen på iPhone ? Verkar rekommenderas att skriva in sin ICE där
Hur mycket utrymme har du använd på telefonen ?
Ja men han inte sett funktionen är i public beta 3, och är i iOS 18-tråden rätt uppenbart en beta-testare tänkte jag liksom
Ja RCS funkar ju inte än vad jag vet. Så det är iMessage som gäller Det kändes självklart för mig men så kanske inte var fallet ?
Va ? Jo den finns för mig
Kalkylator är frän. Men på iPhone behövs en penna för full potential ;)
Jahopp. Kul med lite nytt störst vinst hittills är att det går att ställa in betydligt lägre ljusstyrka på ficklampan!
Jaja sluta tjata. Jag testar väl då :mad::mad::mad:
Har kämpat i flera veckor med ljudet i min bil, är ombyggt och har blivit sämre Svårt att veta om jag inbillat mig eller om något är trasigt....
ja det är ju jättelångt från Skåne :P
Låt inte din storlek på bil begränsa dig. Finns ju en mängd lösningar på just sådant
Trevligt när universum gör val åt oss. Blir så enkelt
alla har inte nyaste modell av tv, eller så saknas stöd för vissa appar. Dessutom får man en fjärrkontroll som styr övriga funktioner. Att...
Mm börjar få svårt att hålla mig från att kasta in public nu Har gjort det varje år annars Tycker nog inte batteritiden är så enastående som jag...
nej nej. Hoppas det blir världens sämsta relaese i höst så jag slipper köpa en mass ao_O
Det är ju faktiskt en relevant poäng. Ännu en poäng är att just 15PM är den äldsta telefonen som får AI, om jag förstått allt rätt ( antar 15 PRO...