Separate names with a comma.
japp bara tryck *#*#2432546#*#* i dialern. sedan vänta några sekunder för en notification. du ska inte trycka på ringknappen checkin blir ju...
ni kan tvinga en checkin med *#*#checkin#*#* (om ni inte orkar reboota) dock så säger den bara checkin success efter en stund. Ingen update för...
du får ingen OTA update ifall du kör nåt annat än orginal ROM.
http://www.engadget.com/2010/05/22/android-2-2s-froyo-goodness-hitting-the-nexus-one-already
http://www.engadget.com/2010/05/21/android-2-2-coming-to-nexus-one-open-source-community-in-the-c/ "The next comming weeks"... Tycker inte om...
1: vi har 256 nu och kommer att få 512 RAM. 2: Vet inte hur mkt vi har nu.. tror det är runt 200mb tillgängligt. Det kommer att vara oförändrat...
RAM ja, det har dock inget med att göra hur mkt minne du kan installera Appar på. (förutom om du kör på SDkortet då)
för fan.. stay on topic! vill du laga din nexus finns det minst 10 andra trådar om det där jag skrivit fina instruktioner om hur du går till väga!...
jag har bara råkat ut för det när spotify hade en bugg för några månader sedan. Det är fixat och min rebootar ALDRIG. Kör telia och vemringde...
"loose fit" hade jag på min nexus one.. skickade den till HTC o dom fixade till det :)
kanske e så att sprint simkort får den först.. ? evo är ju sprint.. om det ens är sant att han har fått updaten :)
rekomenderar att ni snackka här :) https://wave.google.com/wave/#restored:wave:googlewave.com!w%252Bh7RFhpYEA.9
de står väll ändå på laddaren? står på alla laddare jag någonsin ägt iaf...
förstår inte vad folk har emot att skicka telefonen till HTC. Det känns för mig iaf mkt säkrare att skicka den till HTCs europe center än att...
17:30 imorgon! :) om det inte händer mer ikväll...
det är nog allas första stora update med nexus one (som denna forumdelen handlar om)
den har inte samma skal utan lite halv unibody uppbyggnad. kolla på bilder om du inte har tillgång till o pilla på en!
jag gjorde exakt som nixxz oxå :) fast tog mig bara 8-9 dagar om jag minns rätt.
den bästa telefon jag någonsin ägt så jag vill nog kalla det en HIT! :) (har haft alla iphones förut...)
Börja med att prova ifall den fungerar med någon ANNANs somkort som du vet 100% fungerar. Gör den inte det så är telefonen trasig och du får...
detta funkar bra och äter inte batteri till skillnad från appar som ligger i bakgrunden o räknar detta :)
men sluta vara snål nu! Den här tråden borde slängas för piratkopiering av appar snackar vi INTE om här!
så länge du lät den ligga några dygn på UTAN batteri på något hyffsat varmt och tort ställe så är det inte mkt mer du kan göra...
ja det här betyder väll bara att vem som helst får sälja den? siba, dustinhome, inwarehouse, komplett osv.. vad är dåligt med det?
hur ska en app kunna göra så att en liten motor med en tyngd på vibrerar mera?
jag gick från iphone till en N1 och känner precis tvärtom.. N1an är hur mkt bättre som helst! Iphonen var alldeles för instängd...
du missade att läsa detta i artikeln då eller?: Update: According to a Google employee on a Google Mobile help page, the phone shipping to...
Reconnnn: har du verkligen tänkt efter nu? Hade dom skickat till USA borderlinx så hade tullen i sverige tagit ut momsen när varan kom in hit....
eller skriv det här så dom får reda på det? :) smart....
det finns ingen EU version. Det är ju bara att lura kunder att påstå det! :(
jo det tror jag.. men galleriapplikationen är inte hemskärmen.
MW600 startar INTE med laddaren inkopplad. Det är byggt så
funkade iaf för mig efter uppdatering....
jag är nöjd med premium. 99kr i månaden är ju ändå ingenting... kör respot hemma och vanliga spotifyklienten i bilen.
Nexus One använder inte GPUn som sitter i telefonen till någon grafik. istället använder den cpun vilket gör att saker skulle gå betydligt...
Blir kul för dom som inte betalar när myndigheter/kronofogden kommer o knackar på dörren :)
Har du överhuduvtaget läst några trådar på forumet innan? Allt detta finns besvarat minst 10 gånger. Ja det är samma mjukvara i hela världen....
det är ju inte hjälpa, dom har självklart kvar uppgifterna dit dom skickade telefonen samt eventuella uppgifter du ändrat.
Försök förklara exakt vad du försöker göra och vad som är problemet... som vad för webplats du snackar om?
ingen tull på mobiler, men du riskerar ju MOMS på 25% dvs typ nästan 1000kr... frakt kostar väll några hundringar det oxå.