Separate names with a comma.
Nu har du köpt en manuell telefon dvs du får pilla i den så mycket du kan och orkar. Börja ned att byta till yakinku eller vad du kallade det....
Jag har diod i min Galaxy, vad är problemet? Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Kommer förmodligen heta -nya iPhone 5- B-) Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Varför i hela världen skall du få uppdateringar gratis? Du köper en vara bestyckad med viss mjukvara, där slutar dealen. Du skall vara otroligt...
Strunta i kondomen på telefonen, så fort det är något mellan fingret och skärmen så påverkar det känslan. Detta är bara fakta. Min telefon ligger...
Oxå super nöjd! Stora + Bättre mottagning (bor i området med dålig täckning) än min n1 Otroligt bra flyt i alla lägen! Glad för den stora...
Eller : tja, kul att du ringer. Gör inte om det! Jag ringer inte tillbaka. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Varför har ni små simkort? Det är väl bara att byta i butiken. Har haft lite strul med sim till mobilabredbandet och fick ett nytt kort på...
Hallå! Hur tar jag bort album och enstaka låtar från Google music? Har manager men där är det tomt och i telefonen samt via datorn ser jag...
Ååå där var det! Super tack för hjälpen! Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Vid uppringning går det att välja mellan svara neka eller sända ett sms, men var ändrar man de förinlaggda texter? Jag skulle vilja anpassa de...
Var byter man den adressen? Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
[IMG] Fick oxå uppdatering idag. Ser dock inga nyheter rakt av. Hade yakjuxw som jag gjorde om till yakju och 4.0.4 Känns bra att få in OTA!...
Lite överallt där det säljs bilprylar. Google lite. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Nja.. Det kommer räcka iallafall för telefonens livstid. Kanske ska tillägga oxå till att skärmen kommer stå emot bättre mot lättare yttre våld...
Jag har faktiskt kört vax på bilen (2stycken) förra helgen polerade med trassel och en gammal frotté handduk, när jag var klar med bilarna tog jag...
Men asså.. Ta den mjukaste micro trasa du hittar tryck inte för hårt bara, lägg sedan telefonen i en humidor. Skickat från min Galaxy Nexus...
Ge gärna respons på hur det blev. :-) jag är som sagt nöjd! Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Hårdvax är utan slipmeddel, det är lättflytande oxå nästan som vatten. Sen när det har torkat så att ytan blir matt tar du en frote handduk och...
Körde en vanlig hårdvax från sonax på min har haft det på senaste 7 telefoner fungerar kalas. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Nja.. Och nja.. Jag bytte just från n1 till gn. Och ang uppdateringar så var det enklare på n1 man la bara in filen på sd kortet och starta om...
Vad är vifi direkt? Låter som den gamla reklamen via direkt vad kan jag hjälpa med? Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Jag har köpt telefonen bl.a. pga den stora skärmen som jag vill använda så ser det ut hos mig B-) Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Kör på orginal inställningar utan att veta hur mycket den klockar. Hemma är det riktigt dåligt mottagning och jag har dryga milen till närmsta...
Har testat och ta bort proxy och port och då fungerar det oxå. Har läst i nån tråd att om surfen gick sakta så skulle det hjälpa. För mig var det...
Såg att tidigare skärmdumpar var lite i oordning, sorry.. Här kommer de för den aktuella apn som jag använder. Det saknas tre poster mellan...
Har två apn men bara en igång. Fick de inställningar automatiskt. Körde yakjuxw 4.0.2 och byte manuellt till yakju och 4.0.4 inställningar kom av...
Jag har telenor och så ser det ut hos mig. Allt fungerar och aldrig haft strul. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Nej det är sant! Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Fast om man gör check av versionen så står det i klart text att yakjuxw uppdateras inte av Google. Då borde det vara Samsung. Sent from my...
Jag är också super nöjd! Mycket bättre flhtt och färre stopp. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Är filerna oxå osynliga för andra spelare än winamp? Själv kör jag Spotify och Google music så jag har inget live tips för övrigt. Sent from...
alltså jag får inte drivrutinerna att fungera på min dator (datorer) när tele är i fastboot så hittas den inte av dator. :( är nån händig i gbg...
tror ni att det går att slakta en n1 docka och bygga om den till gn docka?
Hej alla kunniga! jag använder mig av Googles navigering och saknar lite av en klassisk gps möjligheter. går det att lägga till poi:s för...
ja vist är det lyft. jag är skitnöjd med min oxå. men byta dhd till en gn blir lösningen på kameran men sen blir det förmodligen bekymmer med...
ja det är svin dyrt för en plastbit som för övrigt är försenad. Samsung borde bjuda på den! Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
det gör inte slr heller, man får trixa med slutarhastighet och bländare, stativ och ljuskänsliga objektiv. vad har man för krav på en mobil...
kör oxå neon blå. påminner mest om ics det är ren fröjd att skriva nu.! Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
det är sällan man springer på nåt kul. jag har precis kommit över det tangentbordet och jag måste säga att jag är fast på en gång. smidigare än så...