Separate names with a comma.
Säljer en helt ny Samsung Galaxy Nexus i oöppnad förpackning. Självklart finns kvitto och garanti. Inköpt 2012-04-02. Låst till Tre, men kan...
Såld
SÅLD!
Söker en begagnad HTC Magic. Det spelar ingen roll om den är repig eller har trasig display, jag har en hemma som är brickad men i övrigt i...
Säljer en helt ny 9.7" androidplatta med kapacitiv skärm, endast öppnad för att kontrollera att den fungerar. Tableten håller mycket hög...
Hej, Har en Heropad M10 och jag undrar ifall det går att ändra höjden på tangentbordet i liggande läge så att den blir större. Just nu är det...
Om någon vill köpa min telefon som reservdelstelefon så är bud välkomna! Den har inga repor på displayen och baksidan är också i princip ny....
Jag söker en begagnad HTC Magic. Det spelar ingen roll om skärmen är trasig, laddkabel borta, repor i telefonen eller om batteriet är borta. Bara...
-------------------------------------------------------------------------------------------- Om någon vill köpa min telefon som reservdelstelefon...
Har en Vodafonelur (PVT32B) med Cyanogen ROM, har testat Qteknologys ROM för några månader sedan och gillade Sense-gränssnittet, men jag använder...
Gillar Cyanogens snabbhet osv, men tycker att Sense apps är mycket bättre än vanilla. Det jag skulle vilja ha är people, sms, musik och albums...
Hej, Har en Vodafonelur importerad från tyskland med android 1.6 inlagd via OTA-uppdatering. Är sugen på att roota luren och lägga in en rom...