Separate names with a comma.
Är det inte enklare att starta om bara - OM det blir alltför jävligt alltså? :) I övrigt håller jag med wmb. Såna där taskkillers krånglar bara...
Sorry, den lilla detaljen hade undgått mig. ;) Bra att det är på gång med en fix. Ingen brådska för min skull, det är ingen jättegrej :)...
Förmodligen har de inte det. Upptäckte att ringvolymen är på korrekt svenska i elelinux Legendary-ROM, som bygger på Legend. Tror f ö att det...
Bytte till denna igår, men hur tusan lägger man upp sitt Flickr-konto. Gick inte att göra i inställningsguiden i början och går inte att lägga...
Gör du rätt i tycker jag. Sluta vänta NU allihopa och roota! Spar på adrenalinet :D Sällsynt välfunnen seriestrip BTW. Det är inte hopplösheten...
Naturligtvis kommer det en uppdatering från HTC närsomhelst. Nu börjar det ju verkligen peka på allt fler håll mot en vecka kvar ungefär......
Jag rekommenderar alltid Android. Vi ska hålla ihop mot fruktlurs-fåren... :) Åt de i bekantskapskretsen som inte är så tekniska att de hört...
Pinnad med nicket
Som Dirk Diggler säger så kan du det under förutsättning att du har samma SIM-kort. Det är kortet du registerat, inte telefonen.
Om du har samma SIM-kort som då du registrerade så kan du det (förmodligen om ett ev nytt SIM-kort har samma nummer också) Annars inte. Så tolkar...
TACK! :)
Ja, det visste jag. Men jag vill inte ha "en annan" bootscreen. Jag vill ha just den där. Nån som vet var man kan ladda ner den. :) Eller är...
Kommer att bli kanon när den kommer, även om jag inte kommer att lägga in just DEN då jag inte vill förlora min root och möjlighet att byta ROM....
Jag väntar på vad ROM-kokarna kan åstadkomma. Väntar mig storverk... :)
Lika här. Jag skulle vilja visa världen att här ser ni en som ni inte fick in i äppelfållan... :)
Tack! Nu har jag den igen. :)
Jag kör "kokt" eftersom jag inte stod ut med att vänta helt enkelt. och den har jag nu är jag väldigt nöjd med, utom batteritiden... så nu har jag...
Vad är sökvägen till bakgrundsbilden på denna. Har lyckas sulla bort den... :-)
Min personliga uppfattning är att det närmast är bra att man inte kan gå med synlig BT på för jämnan. Det är faktiskt en säkerhetsrisk. Här har de...
http://feber.se/android/art/176817/htc_legend/
Den senaste är 3.0.0.69. Det har kommit ganska många uppdateringar efter att avinstallationsskyddet kom in i bilden. så gott som varje dag fick...
Har du den senaste versionen 3.0.0.69? Om jag minns rätt när jag laddade ner den från Market var egentligen det enda nya med den att den fixade...
Inte den som ligger där nu va? Den borde väl vara samma sak som sitter i de Hero som finns att köpa nu och sen i höstas. Som min exempelvis -...
Från 4 gig och uppåt finns det nog bara SDHC tror jag.
Logga in på ditt konto via webben. www.wavesecure.com
Jag har alltid varit - tja, pryltokig :D så jag har alltid tyckt att finns det en mer tekniskt komplicerad lösning, så är den bättre bara för att...
Okej, här uttalade jag mig utan att ha på fötterna alls :) Tyckte att det var osannolikt att man skulle betala för att ta emot... men då vet...
SMS från wavesecure ska inte kosta något. Däremot ligger gatewayen inte nästgårds Sverige direkt - Singapore... så inte allt för många sms DIT är...
Japp, det betyder att du, som jag, har hur många dagar som helst kvar :) Går du in på websidan och kikar på dina inställningar så ska det stå...
En månad till då. Redan 31/3 var en förlängning... :) Fast var står det att det är så. Inte på deras sida och inte i deras FB-grupp...
Eftersom du postar i Legend-tråden, så antar jag att du har en sån? (mao Android 2.1) I såfall behöver du ingen app för det första... Kan du...
Japp, lade nyss in den. Det är som musik för min Hero... :)
Det är sant. Jag ska försöka få den att funka. Det stod att den sparat i den och den path:en på /sdcard, men jag hittade ingen bild Jag...
Jag gjorde ett experiment, lade av luren på min fasta telefon och ringde till den från min Hero. Hade inga som helst problem att avsluta genom...
Jag fick aldrig den där drocap att funka, så jag använder Dalvik Debug Monitor i SDK:n. Den kräver ingen root heller, men är lite bökig att sätta...
Sant det, den svenska översättningen är inte så bra. Den roligaste är nog på Ringvolym i Inställningar. Jag tror det är tjeckiska. Nåt...
http://bit.ly/19FOZp Alla ni som är gamla nog... Nostalgi...
BeHero som jag hade innan (och som bygger på en Legend-läcka) gjorde nån form av backup vid uppstarten, det stämmer. Tyvärr hade jag för litet...
Som synes tillhör jag numera användarna av denna jag med. Ser ut att funka bra. Inga konstiga rutor alls hittills! :)
kosmiq: Bra, då vet jag det. Huvudsaken att den funkar. Det är ju f ö i landscape man mest tar bilder och filmar, så... Farmfield: Aha, så den...