Separate names with a comma.
Jag lirar source :d
Nja, kanske inte high, men runt medium skulle jag tro, det är väldigt bra för en laptop för ca 4.4K!
Det här borde väl svara någorlunda på din fråga: <iframe width="560" height="349" src="http://www.youtube.com/embed/ohSQdq4TUt8" frameborder="0"...
Jag kan inte, har inte fyllt myndigt än ;)
Funkar för mig, väldigt enkelt gjord, så jag vill ha dem! Tack! :)
"Var", betyder det att din SGSII har kommit nu? :)
Du ska ALLTID kontakta mig när det finns ett nytt avsnitt, när ska du lära dig? :(
Här har du det som krävs för spelet! Crysis 2 System Requirements and Crysis 2 Requirements for PC Games
Precis som mikil säger så krävs det både en bra processor och ett bra grafikkort, då de arbetar med varandra, men även ett bra växlingsminne...
Vilken app? Soundboarden? För den har jag haft :P https://market.android.com/details?id=com.twisteddevicessounds.charliesheen&feature=search_result
Bästa.programmet.evar! Windows 7 Start Orb Changer: Ultimate Tool To Change Your Start Orb | door2windows
Graffekortet kanske inte orkar med?
Jaha, ska den stå i sovrummet så spelar det ju ingen större roll. Då halvsover man ju ändå när man tittar :)
DreamHawk, inte bra TV, spara lite mer pengar och köp en mer värdig vän till familjen! :)
Epic! Kör så det ryker (även fast jag har för mig att du "bara" har mekat). Har för mig att Högskolan här i stan gjorde något liknande....
Jag blir förbannad när folk går på vänster sida, kommer man med moped och de går på vänster sida när det är höger som gäller i all trafik (?!) så...
Såå... TazZy, hur var Transformers 3?! :D
Dreamhawk you cheating little hoe! :o
24" TV :)
I feel ya bro! Fast de som finns är ofta billiga då de är på rea ;) Den skickas hem till Trollhättan, gief!
skicka gärna en invite till: [email protected] så vore det hyggligt! :)
Haha, det är och kommer alltid vara Telia som inte är speciellt stabila.. Jag fick sådana goa dalar för ett par veckor sedan då min ner hastighet...
Haha, du kan få möta en polare så kan vi se vem som äger vem? ;)
Nya Weeds! ( <3 ) Sen har vi nya avsnitten av Top Gear, de är roliga de pojkarna :P
Electroworld
Gör vad som helst, men fuska inte... Om du gör det, hoppas du blir VAC bannad, fuskare är det värsta som finns på spel. My opinion.
Ah, fast har ju Swedbank och där går det inte betala online först man fyllt 18, de har inte ens Visa Electron utan bara "vanligt" ungdoms-Visa.. :P
Det funkar inte med Swedbank, där måste man vara 18. men via Nordea funkar det på de flesta sidorna som har stöd för Visa Electron. :)
Om du har Nordea så ska det gå utmärkt, men Swedbank är lite smått idiotiska på den punkten, så för dem funkar det inte. F.ö så verkar sidan...
MANGE MANGE MANGE! Det är ju någorlunda många som kommer på festen - 2015, ca 50k sist jag kollade ^^
Okej då, den hänger med i de nyaste spelen, nöjd?
CPU: AMD Phenom II X4 955 Black Edition MB: ASRock M3A770DE RAM: A-Data Gaming series 6 GB 1333 mhz Grafikkort: Gigabyte Geforce GTS 450 OC+...
Stort grattis! Och ang. jobbet, något ska ju betala ringen?! ;)
Min dator blev klar för ~ 1h sen, skönt att veta att jag klarar av att sätta ihop en egen dator utan att skiten sprängs i luften, nu ska jag sova...
Nä, nu ska jag sova, det är det jag BRUKAR göra på natten, hehe :)
Jays A-JAYS ONE Test, Recension, Betyg - alaTest.se JAYS Hörlur in-ear a-JAYS ONE - ONOFF a-JAYS one, sägs vara väldigt bra, har fått god...
De är inte alltid så hjälpsamma som man kan tro på SweC..
Haha, inte för att vara sån, men herregud vad uttjatat det börjar bli nu :) Dock ett bra spel!