Separate names with a comma.
Beställer aldrig elektroniska prylar som laddare eller minneskort, vill inte riskera att bli lurad och litar inte heller på dessa då jag antar att...
Generellt, kommer kommande ROM som släpps att innehålla svenska som sprk eller plockas det bort så att det enbart finns engelska? Går det att...
Börjar också störa mig på det. Skulle gärna se att man kunde väcka den genom att klicka på den optiska sensorn.
1. Nej, roota innebär att man låser upp åtkomsten till enheten och kan göra kod som man normalt inte kan. Man får sk. root access. 2. Hard...
Gillar den också starkt! MEN, några gånger har jag märkt att den krånglar. Ofta visar det sig genom att det inte går att klicka på knappar på...
Sök efter "Shake them all" på Market. Skön bakgrund som dock äter batteri som inget annat :)
Problemet då är att bilden minskas ner till 96x96 pixlar vilket gör att bilden blir väldigt suddig och grynig. Bäst blir det om man lägger till...
Kan det inte vara så att en omstart gör susen för de som har batteriproblem? Jag åkte bil i 5 timmar när telefonen bara var några dagar gammal....
Jarman, gillar verkligen ditt program! En självklarhet att ha installerad. Ett förslag bara: Om man fått ett inkommande samtal som...
Täcker skyddet hela glaset? Läste i ett annat forum att själva skyddet är rektangulärt och inte täcker ända ut i kanterna på glaset (inkl det...
Okej, tack. Ska testa och se vad jag tycker om det. Har dock et tpar ytterligar frågor :) 1. Om jag skapar ett villkor som tex ändrar...
Google is your friend ;) http://www.knowyourcell.com/htc/htc-desire/desire-guides/443117/how_to_hard_reset_the_htc_desire.html
Vad gör alternativet Bakrundsdata som finns under Inställningar > Konton och synkronisering? När jag klickar ur den så avaktiveras mina...
Några frågor till er som kan :) 1. Funderar på om det går att använda Locale som en hanterare för profiler. Dvs att jag skapar en profil för...
Kan man tvinga telefonen att uppdatera listan med bilder under "Foton". Har skapat en mapp på minneskortet och laddat ner en bakgrundsbild till...
Mailade HTC följande: 1. Finns det någon adapter för att ansluta ExtUSB-tillbehör till microUSB- eller miniUSB-port? 2. Kan HTC Desire skicka...
Fråga 3 verkar vara ett känt fel pga Googles bildstorlek i Gmail. Läste det i en diskussion någonstans. Någon som vet vad storleken för en...
Kom just på något genialiskt :cool: Använder mig ibland av Bluetooth-headset, men att ha Bluetooth aktiverat drar ju lite ström. Går de tpå...
Någon som hittat en bra och prisvärt ställe som säljer microUSB-kablar i varierande längder? Vill ha kablar som känns lite mer gummi-aktiga och...
Synd bara att programmet är så fult, precis som många andra program. Ska det vara så svårt att göra snygga program :)
Jag tror ES File Explorer har den möjligheten. Det är en filutforskare som jag ser har en flik för FTP och en för Nätverk.
Enda sättet jag kommit på är att använda den optiska sensorn och svepa höger eller vänster.
Har du några bilder samt länk till där du beställde den?
Ledsen om det redan frågats; men kan man med MW600 eller något annat headset se personens namn som ringer från telefonboken? Eller ser man bara...
Bra! Inställning > Konton och synkronisering > Klicka ur allt under "Google".
Satt nog med endast 3G om jag minns rätt. Fungerar utan problem.
Måste säga att jag är positivt överraskad av batteritiden. Att batterimätaren rasar när man sitter och använder telefonen aktivt tycker jag inte...
Kommer från en HTC WinMo-telefon och där kunde man förutom att se SMS:en grupperade per person också se en vanlig lista med SMS, går inte det på...
Jag gick in i programmet "E-post" där jag har mitt Exchange-konto och vald där att lägga till ett nytt konto. Fyllde i några få uppgifter om...
Ja det hoppas jag med! Så skönt att koppla in en sladd och då få laddning och headset ikopplat samtidigt. Hade så på mina tidigare HTC-telefoner....
Tror du har rätt. Med HTCs orginalladdare laddas min telefon under lättare användning på ca 2,5 timmar. Men en sämre icke 1A-laddare tog det 4-6...
Läckert! Återkom gärna med bilder och en liten minirecension. Vill framförallt veta om det finns risk för att telefonen repas om man tar i och ur...
Ingen som kan testa denna så att jag vet om problemet ligger hos mig eller inte?
Använder inte Locale en del batteri? Om den ligger och känner av konstant var mobilen befinner sig borde det dra en del batteri även om GPS är...
Testade det och du har rätt. Men varför finns inte det i Gmail-appen? Möjligheten att ställa in synkintervall gör att jag väljer bort...
Finns det någon widget som snyggt visar hur mycket som återstår av batteriet i %? Läste någonstans att batteri-widgets inte rekommenderas, drar...
Vad är skillnaden med att använda samma klient som för Exchange-mail? Om man gör det kan man ställa in synkintervall (tex en gång i timmen)?
Någon som fått nya widgeten från HTC för visning av historiska händelser att fungera?
Upptäckte precis att det finns en ny widget från HTC att ladda ner: "Idag i Tidigare". Klantig översättning av "Today in history". Alltså en...
Skulle vara smart, någon som vet!?