Separate names with a comma.
Använt luren på i stort sätt samma sätt idag som innan uppdatering. Samma ca 2 1/2 h SOT vid denna tid på dygnet. Innan uppd. ca 25% kvar, idag...
Huvudsaken för mig var att inte betala en hundring i månaden, det är ju direkt löjligt dyrt.
Förlåt, läste lite snabbt, jag tog OneDrive från Microsoft, så det kan jag inte svara på
Gjorde exakt samma sak själv igår[emoji1]
Tycker mig också ha klart bättre batteritid förutom bättre flyt, stabilare wifi och bättre uppkoppling mot min Pebble.
Jo fast det är väl den säkerhetskopian som därmed är formaterad för att passa Sony. Men nån mer kunnig kan säkert svara på om det är möjligt att...
Nu kanske jag är ute å cyklar ellet missförstår, men PC Companion fungerar väl bara med Sony-mobiler? Alltså inte med Samsung.
Stod det inte i dialogrutan att telefonen kommer startas om 1-2 ggr i samband med uppdateringen o_O? Eller har du läst nån annanstans?
Har en G4 nu och upplever inga problem med det. Så jag är optimistisk:)
Har tankat in den OTA just. Inbillar mig att det flyter på bättre, men det gör man ju jämt:)
Du kommer bli nöjd!
Hade det senast igår;) Tyvärr tveksamt om Samsung överhuvudtaget kommer få till det är jag rädd
Ja Note 4 är tyvärr känd för att vara laggig..
Då tror jag du generellt blir nöjdare med S6, bättre flyt, bättre kamera, bättre skärm
Beror på vad du prioriterar- skärmstorlek eller kamera?
Ja tänk vad pengar jag hade sparat om jag hade haft kvar den, aldrig varit så nöjd som då sen dess..
m.gsmarena.com/lg_g4_pro-7305.php
Aha, var det jag hade på känn. Tack!
Nä..
Har googlat, men hur kommer man in i recovery på G4an för att rensa cache (om det går)?
Tack, men har precis sålt på Blocket!
Blir det nån LG G Pro 4 förresten @fluppen?:)
Du får nog posta en länk eller nåt om det ska gå att hjälpa dig.
Gör mig av med min S6a. Jag behöver en phablet, det har jag nu insett. Gott skick förutom en repa på ena sidan ramen, se bild. Ligger på Blocket...
Bumpelibump
Du kommer uppleva enorm skillnad på kameran inomhus!
Okej, det är INTE noterat[emoji6]
Orginal S-viewskal till Note 4 säljes. Mörkgrå färg. Mycket gott skick. Pris: 200:- inkl brevfrakt? [IMG] [IMG]
Dom spelar väl i olika divisioner har jag förstått det som, men spelar det ingen roll så!
Hur tänker du runt kamera? Där är det väl trots allt en viss skillnad mellan modellerna.
Jag håller med förutom om kameran. G3 spelar i div.3 jämfört med G4 som är i allsvenskan. Sen kommer du se skillnad på skärm i ljusstyrka och...
[IMG] Nova prime Pinn-ikoner, widget (zooper) och bakgrund. Just nu i alla fall[emoji6]
LG G3:s format och skärmstorlek och knappar bak S6ans skärmkvalitet och kamera. Huvvavavawei Mate 7s fingeravstrycksläsare H Mate 2s batteri
Samma här. Trodde det var nåt med Tapatalk..
Välkommen till android-världen. Som svar på fråga två hänger det på hur länge en tillverkare släpper ut mjukvara för en modell, snarare än vad...
Ej aktuellt längre, hittat på Blocket. Tråd kan låsas!
Ok, PMar dig!
Så med andra ord sätts garantin ur spel, så så länge inget pajar så är det lugnt?
Tack, men tanken var just att byta färg från svart;)
Vad innebär det för en vanlig konsument att knox är trippat? Har aldrig satt mig in i det. Kan vara intresserad av att köpa.