Separate names with a comma.
Komplett.se nu... Inte i lager. 49 st (kvar å beställa av). 13.maj.2011 (Bekräftad)
Beror ju på vilken transportfirma. Här hämtar posten grejjerna runt 16:50 och e hos våra ÅF dan efter.
Varför denna panik? Ni är ju inte först att få den så då är det ju inte lika roligt ;)
Vi får se vad "Niklas" skriver nu hehe. Han håller på kollar upp saker me leveransavdelningen. I butiken e de så jäkla på så där är det inge skoj...
"Hejsan Janne! Räkna med en leveranstid på ca 1-2 veckor."
ja iaf med snigelfrakt a la Schenker :P
Jag förlänger ett befintligt abb och får 10 mbit/s istället för 1 mbit/s i tre månader.
Låter bra det! Tackar! Är de snabba på internetavdelningen? Tänkte på att jag beställde rätt sent nu om de skulle skickas ut till de som bokat....
Ja Mundane, kan du svara på det? Iof skickar man Sverker på dem om uppgifterna på hemsidan inte stämmer... ;)
SÅ! jag avboka skiten från Ellos!! Nu e jag med i eran väntekö på Telenor istället! Den är inte OP låst va? hehe
Förseningar på Komplett.se .... Inte i lager. 45 st. 16.maj.2011 (Preliminärt)
tycker alla företag ska börja fila lite på sina respektive kundservice...
bra fråga... de är inte direkt kända för snabb kundservice... haha
vänta tills jag som är fotograf får min sgs2. Då ska jag hårdtesta den å lägga upp bilderna här...
Blomman hade najs bakgrundsoskärpa!
Pengar är inga problem :D
Nu är det 63st kvar... haha
22st sålda på komplett.se såg jag nyss! nu är det 98 kvar. Imorse var det 120st bokningsbara i deras kommande sändning. Det går bra nu... hehe
FELgiganten... Eller har de skärpt sig på senare år?
Testar polarens imorgon som får sin från pccity idag istället.
inte i heron city heller...
Hoppas posten har avtal med samsung å hålla era SGS2 till den 12e... ;) hehe
du menar ÅF. Distributören e den samma.
Samsung e ena sega jäklar hehe
ta fram slippapper när ni får den då kanske? ;)
nog lika bra för dig å kolla efter nån annan telefon Blackstar
Fan jag borde få min snabbt ju. Ellos ligger dörr i dörr med Brightpoint som är de som distribuerar mobilerna :D
Men köp en arc då... ;)
Tror inte Tele2 har nån aning. Det är ju Brightpoint som bestämmer vem som vad och när. Så går det iaf till hos oss som distribuerar de flesta...
Nä Skhlm. Drar till Kungens Kurva imorgon å kollar på lunchen.
http://www.brightpoint.com/Brightpoint/Sverige/34/Svenska/74/Produkter/705.html nån som har lust å ringa å fråga hur det går för dem å leverera? ;)
Siba: "Finns ej i webblager ännu men kan förbokas och skickas dagen innan Releasedatum."
Man kan inte få allt...
NFC betalning som pilotprojekt här i Uppsala http://www.payair.com/index.php?page=koer-pa
Sånt man kan klämma på i butik utan elektronik. Alltså en modell i skala 1:1
Nä därför köper jag den kontant nu utan NFC och förlänger mitt abb när SGS3 kommer, Bra va? :)
när jag får min ska jag testa med ett par Grado rs1 :) . (Vi på jobbet som importerar Grado till sverige)
I Skärholmen fanns dock inga dummies nånstans (än)
Kanske inte i GBG men här i Uppsala å sthlm har vi en del på g. Gör ju inte ont om skiten sitter i telefon direkt när man köper.
"Tekniken NFC är på stark frammarsch, och innebär att mobilen exempelvis kan användas som plånbok i affärer, som identifikation vid incheckning på...