Separate names with a comma.
Wifi, glömde skriva de
Då va vi igång. Kör till fredag kl 12 så stoppar vi efter det
Försöker bli av med en del grejer som bara samlar damm. 1. Ipad mini 1:a generationen. Batteriet håller förvånansvärt bra. Har fungerat som SVT...
Samma för mig
Önskar köpa en Tab s6. Både wifi och lte version är intressant. Skicka ett PM vad du har
Det verkar inte finnas nån enskild app tyvärr. Så blir till att svara på mail när dom kommer i så fall
Hur gammal är den?
Normalt slitage... Är det små repor på yttre skärmen eller?
Skickat PM
En s9+ är inte intressant?
Väcker en gammal tråd. Nån som köpt en och kan berätta lite?
Jag tror de närmaste du kommer är en Samsung med Tizen. Dock får du inte 4 dagars batteritid med den. Men allt annat och en bra klocka. Köper du...
Köpte en Samsung snabb laddare och trådlös laddare. Snabb leverans som vanligt. Kanske sen enklaste på Swedroid att göra affärer med
När är den köpt?
Aftonbladet plus billigt? Hatar tidningen men vill ha alla avsnitt av NHL Podden...
Jag tar den! Skickar pm
Har ett par Razer hammerhead vita som inte används intressant?
128 GB är inte aktuellt?
Har ett konstigt problem med min flip 3. Bakgrunden ändras av och till eller så zoomas den in eller blir oskarp. Har jag missat nån inställning...
Söker ett bose soundsport med 3,5 mm uttag. Färg spelar ingen roll. Måste vara Android anpassat
Kvitto/Garanti?
Riktigt intressanta. Men faller pga avsaknad av multipoint. Varför är det typ bara Jabra som har det?
Swedroid är överlägset. Här har i alla fall jag aldrig blivit blåst och beskrivningarna stämmer nästan alltid. Nångång har jag köpt på tradera men...
44mm? Lte? Repor på skärmen?
Privat Samsung Flip 3 Jobb: Iphone 7 Men använder mest min Tab S6 platta
Köpte en galaxy watch 4 av BigF. Snabb leverans inga konstigheter. Rekommenderas
Tyvärr gick allt precis.
Bara klockan kvar. Om någon tar den innan 15 hinner jag skicka allt idag. Då slår jag mitt eget rekord också på antal affärer på 6 timmar :D
Ett annat tips är att sätta i en Cromecast och koppla bakgrund till google fotos. Då kan du lägga in ett kort med info som bakgrund. Har inte...
Nu finns bilder. Vill du ha mer bilder så hör av dig
Bilder
Städar ur här hemma och tänker försöka säljas av de här först innan jag gör ett försök på tradera. 1. Braun Series XT5100 Använd en gång och...
Smartklocka?
Galaxy S9+?
Om du kan överväga att ha en platt skärm så bör Sony Xperia 5 III passa. Alt storebror Xperia 1 III.
350:- + frakt för mest mini
Intresserad av en galaxy watch 4. Alla modeller intressanta. Dock måste displayen vara repfri. Hör av er vad ni har
Vill bara påpeka att det funkar på Suunto 7. Listen to music on the go with Suunto 7
Ja de är rätt. Dock har det kommit en del uppdateringar sen dess. Jag tycker själv att det inneburit ett stort lyft och mycket bättre flyt. Sen...