Separate names with a comma.
Otur, kommer du skaffa en ny eller kommer du köra med något annat?
Kanske det, dock vill jag gärna ha multi-view window som finns på android 7. Passar utmärkt för doogee y6 max.
Okej så lite info, doogee släppte ut Android 7 till y6, inte max men y6. Tror vi kommer nog se snart 7:an för y6 max. Mer info från....
Det är prestandaförbättringar och nu ska 2D uppdateras bättre. Doogee lovade att Y6 Max ska få Android 7 inom kort, men jag känner mig tveksam på...
Trevligt, jag håller tummarna att ingen hämtar doogee:n skulle gärna vilja uppgradera mig från xperia s till denna lur, alltid jobbigt att göra...
Stockholm
Jag vill gärna köpa den, dock måste jag vänta tills på måndagen med hur det blir med pengar och sånt.
Finns dogge y6 max kvar? Är den i en bra kondition eller?
Ser bra ut
Tack
Finns den fortfarande tillgänglig?
Finns det bilder på den?
Tack för svaret, då vet man!
Finns den kvar? Vill inte vara ful men är student med ont om pengar, skulle man kunna få den för drygt 1000kr? Jag kan hämta den, då jag också bor...
Tack, ska kolla in mer om det med google och ska alltid förvänta minst betala 1000kr extra när jag köper lur.
Vad är gränsen innan man blir tvungen att betala extra? För som jag sa tidigare så när jag köpte exempelvis lurar för 18 dollar så betalade jag...
Så om man får kinastället att sätta pris på paketet 20 dollar Okej för jag har inte betalat något extra när jag har köpt hörlurar eller sånt från...
Så om jag köper något för mer än 20 dollar så måste jag betala 25% moms på själva "priset" de angav på paketet? Men om de öppnar och kollar kommer...
Vet inte om det är rätt att fråga här men jag vill köpa en kinalur från gearbest, då de har paypal support, vilket jag använder mer eller mindre...
Okej, tack för svaret. Får väl avstå från att köpa och kolla lite runt.
Hej! Har ett par frågor angående telefonen ID2ME ID-1, just nu så finns den hos CDON 990kr, vilket är underbart, dock ser jag den kör android 5.1...