Separate names with a comma.
Jag beställde just min Grey på Electro World för 5406 kr inkl alla avgifter så som uppläggningsavgift och aviavgift och dessutom med snabbfrakt...
för det kostar ytterligare en 500ing och jag vill lägga upp nån månads delsbetalning så man kan sälja sin nuvarande telfon. EDIT: finns inte i...
då vi redan snackar andra butiker i tråden så ställer jag en OT fråga. Jag sitter med fingret på köpknappen hos electroworld och funderar på att...
Ingen som gjorde några fynd idag då? Åkte förbi expert men kön var ju minst 100 meter in..
Vill du ha snygg ordning på dina filmer/serier så kolla in Mizuu https://play.google.com/store/apps/details?id=com.miz.mizuu
Är på jakt efter en S3:a vit eller blå. Krav: *Olåst *Totalt oskadad *Kvitto *Max pris 3500kr Jag finns i Halmstad, hämtar gärna med...
Kan man inte lika lätt som på Galaxy Note bara byta bakstycket och isf få en annan färg på iaf halva telefonen. På min svarta Note har jag tex...
Määäh... Blev ju inte direkt lättare nu..
Röd? Ingen orginal antar jag..
Funderar på att skaffa S3. Lite frågor om färgval. 1: Läste nåt om att det kan uppstå små sprickor i den vita modellens bakstycke, finns det...
Om det är som dom hävdar så borde ju också garantin nollställas vilket den INTE gör. Fula fiskar dom där..
Frågan är vad som hade gjort om man hade hunnit beställa den till det låga priset ;)
Kostar ju 5900 där?
Okej, tack. Va bra.
Så då vänder jag mig helt enkelt till tillverkaren?
Fan jag som nyss köpt prylar där, vad händer med garantin??
Funkar med Dolphin också.
Säljer ett helt nytt "salespack" som jag fick från HTC då min förra strulade. Allt är alltså nytt, endast öppnad för fotografering och för att...
Jag har provat avinstallerat och installerat om utan att lyckas. Provade också att blåsa telefonen men det hjälpte inte. Har avinstallerat...
Nån som märkt att Chrome slänger om dom redigerade orden man skriver i forumposter när man skriver med SwiftKey?? Det började idag..
Tveksam på att du kan utföra allt med en hand på S3, jag kunde knappt det på min HOX som har mindre skärm än s3..
Jo men nu funkar det, tack grabbar!
Det dubbla ljudet försvann men inte notifieringen i statusfältet.. Går det att stänga av på stockappen?
Jaha så dom styrs individuellt? Tack jag reder ut resten själv då.
Jag hade burkigt ljud på min S2 så jag fick en ny telefon. Men på min Note så tycker inte folk att det är burkigt längre. Även om det är 2012 ;)
Skaffa såndär adapter som du lägger Microsimkortet i så blir det fullsize. Finns att köpa på Kjell och company tex. Jag växlar mellan Note och...
Jag inväntar nog fan LG kommande flaggskepp innan jag slår till, men bra sugen är man!
Jag tycker inte heller Noten upplevs som för stor. Men om man jämför med andra "vanliga" mobiler. Folk här på forumet verkar ju inte önska annat...
Tjena Jag kör handcent sms och jag får alltid dubbla signaler och dubbla notifieringar i statusfältet när jag får sms. Nån som vet hur jag...
Om man jämför med tex S3 som redan är ganska stor så tycker jag man lika gärna kan ta hela steget och få en bättre skärmupplevelse
Som film och surfvänlig telefon, som platta kan man knappast ha den som.
Tack för alla svar, ska skicka in den när jag skaffat ny mobil, kan ju liksom inte vara utan telefon. Jag har börjat köra utan statusfältet i...
Ja jag tycker också så
. Mindre.
Jag köpte den i våras, där är ett litet skrapmärke nere i vänstra hörnet men som du säger.. Det har ju inget med skärmens inbränning att göra.....
30 min vit skärm men märker ingen skillnad. Nån som vet om det går på garanti?
Tack, ska prova
Upptäckte just att jag har ett fält på min skärm där aktivitetsfältet är. Syns sjukt mkt när man kollar film och andra lägen man har telefonen i...
Startar en ny tråd om mitt problem istället iom att det inte har med detta att göra.