Separate names with a comma.
Nej. inte alla. Jag säger inte att alla flyktingar ska till sverige heller.. det är ett världs-ansvar. Invandring har funnits i alla tider även om...
Så sverige ska slopa invandring... adoptering förbjuds iaf från andra länder än norden. Alla nuvarande icke nordiska med borgare ska bort. Om nu...
Jag tycker mest synd om dig. Det är tragiskt att du är så trångsynt i ditt tänkande om människan. Jag undrar mest hur blev det så? Men men...det...
Jag hoppas du har släktforskat ordentligt så du vet om du är en riktig svensk... sedan flera generationer.
Så om man har en annan hudton så kan man inte styra i sverige?
Men huuur kan en adopterad arab som bott här hela sitt liv vara kulturellt besläktad med araber som inte växt upp i sverige? Det enda som skiljer...
Under lång tid var vår enda människoart - Homo sapiens sapiens - indelad i olika huvudraser: Europider, den "vita" rasen, negroider, den svarta...
En hund är en hund oavsett ras... det är hur hunden uppfostras som gör hur hunden better sig... slår du en hund, blir den aggresiv. Ger du din...
Hmm... men en adopterad arab som bott i sverige hela sitt liv är väl uppväxt med den svenska kulturen, det svenska språket och den svenska maten?
Men jag får inte ihop det... vad är det för skillnad på en adopterad arab som bott i sverige sedan han/hon barn och en finne som bott i sverige...
Kom just på en sak... Jag är född i Sverige, men mina föräldrar är finnar. Jag kan inte ens det finska språket och jag känner mig helsvensk medans...
Jag fattar ;) Här är bakgrunden: [IMG]
Jag är helt med på att man ska ta fast ligister. Men det är inte bara ligister i Malmö och ligisterna är inte alls bara av utländskt påbrå. Det...
Alla ska få ha sin tro om man mår bra av det. Det ska vara religionsfrihet. Alla har vi någon slags tro även om det inte handlar om just Gud,...
Jag är inte speciellt insatt i något av det då jag inte är med i någon religion :p Har gått ur svenska kyrkan och väljer att tro på människan ;)...
Allt kan tolkas som man vill... även kristendomen tolkas olika. Kristendomen är inte oskyldig heller...
jag säger bara Jehovas vittnen. De har funnits här hur länge som helst... inte har jag blivit frälst ändå :p
Även en adopterad, vi säger arab, som bott och levt i sverige sedan hon/han var barn?
Öhh... va? När sa jag att det? invandringspolitik har inget med detta att göra... Jag menar deras syn på människor! oavsett var man kommer ifrån....
okej... förstår nog fortfarande inte... men ja, jag är rädd för att mina barn får fel uppfattning om invandring pga det som händer här. Vet du hur...
Och vad menar du med det? o_O
Tänkte bara dela med mig av vad som händer här på Öland... Hit kom det 300 flyktingar till en camping i ett svep, hux flux. Till det hör att jag...
Inte alls min stil... något av det :/ .... men det får iaf 4/10. Mitt senaste... jag är riktigt nöjd med detta. Trivs!! :D [IMG]
Jag märker inget av detta heller... verkar vanligt, men tydligen inte för alla :)
Det är helt lugnt... Du är förlåten ;) Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk
Flera röster borde det vara! 5 stjärnor så klart :p
okej... då tackar jag för tanken att du skulle vilja göra det :p .. vet inte riktigt vart du vill komma... :p
Lugnt... det är inget krav att donera ;)
Jag ska ta mig en funderare idag eller i veckan och fixa om lite med ikonerna... så får vi se hur det blir :) Bäst att göra det ganska snart då...
hehe... det gjorde jag och då var det önskemål om att ha specifik ikon för astro... hur jag än vänder mig så blir det aldrig riktigt bra som sagt....
Jag har gjort en mall och det är mer än 70 ikoner ;) det är 95 ikoner tror jag just nu... och jag försöker täcka de vanligaste. Jag har innan...
Och jag känner så här... Jag försöker verkligen lyssna på era ideér/önskemål. Jag gör det kanske inte exakt så som önskas, utan gör det med min...
svårt är det inte... men känns lite onödigt :S det är ju nästan svart...
Enligt engadget har Italien fått 2.3 ota... Så borde inte ta så lång tid :p Men man vet ju aldrig... Sent from my HTC Incredible S
umm.... det är inte helt svart, det ser man väl? hur så? :)
[IMG] Edit: gör sig inte rätt på vit bakgrund :p
Kör med Launcher Pro Plus nu igen... gillar att det går att installera olika teman :) Vissa saker saknar jag fortfarande, men förhoppningsvis...
Förstår hur du menar... tror jag :) Kan vara nåt att testa :D
Ingen aning... än :p ... Det kommer allt eftersom :) Inget jag direkt planerar utan det bara dyker upp i huvudet när jag leker runt lite i...