Separate names with a comma.
Okej, då kan jag ha missat något, på vilket sätt är denna kraftfullare än andra Tegra2-plattor? Filmer i Highprofile klarar väl ingen platta i...
Allt är ju relativt. Jag jämför med andra plattor med liknande prestanda, inte vad en gammal 7-tummare har kostat, det är inte relevant för mig....
Intressant, men den verkar inte tillföra något nytt till segmentet. Vi får se om de kan konkurrera med priset...
Ja det var ett hyfsat saftigt pris, men det kostar att ligga på topp. Stämmer det att den inte kommer att ha HDMI-utgång? Skulle så vara fallet...
Det framgår knappast av ditt inägg, snarare tvärtom: Så mitt svar är nej, jag tror inte att du frågade kunden! Men jag kan bara hoppas att du...
Okej. Vet du om T-Mobile fortfarande har ensamrätt på den? 5000 för en platta i USA är mycket pengar!
Tack för en bra update. Jag åker till USA i augusti och kommer då köpa med mig en platta. Men jag har varit osäker på vilken det ska bli, än så...
Då är min fråga vilken firma du jobbar på, för jag tänker inte ens lämna in en begagnad snusdosa för lagning hos er, total avsaknad för integritet.
Vad fick du pynta för den? Har du någon annan platta att jämföra med, m.a.p. kvalitet, skärm, prestanda, batteritid m.m. Var köpte du den?
Nä men se där! Tack och bock! Jag resonerar som killen som skrev artikeln, jag har ingen större användning av ett tangentbord till en surfplatta....
Hur ser det ut på tillbehörsfronten? jag är inte intresserad av tangentbordet, utan en vanlig docka med ström, hdmi och nån usb-ingång.
2 fel av två möjliga, inte illa. Först, du kan inte tala för ALLA. Du kan inte tala för MIG. Sen, LG jobbar säkert med att fixa en bra update...
Det var bättre, tack för tipset. Men de kan ta betalt för grejerna, 130 dollar... EDIT, det är bara att hoppas att det här är samma...
Är det någon här som har Motorolas dockningsstation för Xoomen? När jag kollade på nätet blev jag besviken. Det enda anslutningarna till dockan är...
Är detta verkligen möjligt? Google jobbar väl själva på 2.4 nu och har väl inte släppt det än?!
Den här tråden förtjänar lite mer liv, så jag bumpar. Är det någon som vet om det fortfarande finns planer att ta fram en XBMC-version för...
Aha, så lättlurad jag var då! :-)
Jaha, okej. Ja jag gick in på market men det står bara "Har installerats" så jag har nog senaste. ska dubbelkolla! Tack EDIT, Den senaste...
Okej, jag har sedan tidigare Adobe Flash Player 10.2, och det är väl senaste?! Standardläsaren klarar flash okej, men i övrigt tycker jag inte...
Nu har jag testat, och visst fungerar det, men bara i standardläsaren. Opera känns numer slö och inkompetent. Finns det andra webläsare som ni kan...
Det ska jag testa. Men jag har provat att hålla ett finger på filmen, och då brukar de kontrollerna dyka upp som de brukar på en vanlig dator. Men...
Jag tycker inte att det finns ett klockrent sätt att titta på flash video. Jag använder Opera Mini som webläsare och den hanterar inte flash....
Asus är självklart intressant! En Nexus Tab har jag inte hört talas om, är det "LG Slate" som blir Nexus Tab kanske?!
Tack för bra tips!
Det håller jag inte med om, när det gäller plattor finns det hyfsade utrullningsplaner för exempelvis Samsung. Men du kan ju lika gärna ge råd på...
Jag åker till Dallas i Augusti, och direkt kom funderingarna på vad som måste handlas i USA, när man ändå är där. Så, hjälp mig gärna med...
Jag upplever nog att batteriet har blivit lite bättre efter en hardreset. Men det är fortfarande långt kvar till de som har bäst prestanda här på...
Kan du länka till produkten?
Jag har gjort samma grejer, men är inte så nöjd. Försya två timmarna var bra, men nu i rasar det på snabbare. Även om det känns något bättre så...
Jag har avinstallerat Battery Snap. Jag har en känsla av att den kan suga en del kräm. Men för att enkelt kunna se hur många procent som är kvar...
Känns rimligt!
Jag har noterat att vissa filmklipp som jag skickar inte kan ses av mottagaren, det har varit ett återkommande problem.
Nu är ju kass ett väldigt relativt begrepp. Men jag är inte helt nöjd med prestandan heller. Under en dag: ringer jag ca 5-10 minuter. surfar...
Då vill jag ha 2.3 direkt som alla andra (man kan inte vara sämre än att man kan ändra sig!)
Nu när funktionaliteten har förbättrats sen 2.1 så är inte uppdateringen livsnödvändig (som det var när jag satt med 1.6 i min Hero för ett år...
Jisses, det här är ju som vanligt. Jag ahr säkert provat tio gånger, men enbart för att jag kollar en sista gång så fungerar det. Ja ja, då är...
Jag tycker att OSP är en kalasfin feature som LG tillhandahåller. Men jag kan endast använda det med USB-kabel, inte med blåtand som jag helst...
Jag har problem, men inte med LGs drivrutiner, men jag lånar tråden. Jag försöker synka telefonen med datorn, via blåtand för att på så vis kunna...
Jag har ögnat igenom tråden men inte sett något om skrivbordsställ/laddningställ/docka. Kollade lika hastigt på ebay och där fanns inget heller...
Man får tacka ödmjukast för informationen!! Det kanske till och med är läge att skapa en root/mod-tråd med de länkarna och klistra det här?