Separate names with a comma.
Hej, Någon som har en Pixel 9 pro till salu? Gör inget att den är i använt skick så länge skärmen är sprickfri. Repor och annat gör mig inget....
@mullsjomannen köpte en Honor Magic 7 Pro av mig, super trevlig köpare och allt fungerade perfekt. Rekommenderar!
Hej, okej noterar det. Men släpper den inte för det just precis nu, återkommer isf. Mvh
Säljer en svart OnePlus 12 12/256gb. Medföljer ej någon kartong eller kvitto. Den är i fint skick, finns några märken på ramen sen på den svarta...
Köpte en Samsung s25 av @nDre , allt fungerade toppen! Rekommenderar.
Köpte en Samsung surfplatta av @lulzfactor , super trevlig kommunikation och allt fungerade toppen. Rekommenderas!
Gjorde ett byte med @Monkeestorm , allt fungerande kanon och trevlig kontakt ! Rekomenderas verkligen !!
Hej! Var en affär här med @nDre , tack ändå !
Hej, någon som har en Samsung s25 till salu? Behöver ej vara ny eller i nyskick, så länge den är i bra bruksskick. Färg och lagring är...
Sålde en s25 edge till @Lursk , allt funkade kanon, toppen köpare !
Tack för bud, men avvaktar lite med det
Xiaomi 14 12/512gb . Mycket fint skick, sitter glas skärmskydd på. Medföljer kartong, extra skal, snabbladdare och inköpsbevis. Allt fungerar som...
Honor Magic 7 Pro 12/512gb. Olåst. Svensksåld, knappt en månad gammal.(Kvitto medföljer). Telefonen är bara försiktigt använd, helt i nyskick,...
Hej, Köper om den finns kvar :)
Testat min Edge nu i 2 dagar, riktigt trevlig speciellt med vikten. Men vill åt lite mindre skärm , såghar du en Samsung s25 eller pixel 9 Pro...
Någon här som provat Vivo x200 FE? :)
Lite sugen på en fold telefon till ett "projekt" jag ska greja med , har du en fold 6 så hojta till. Mvh
Tar det en stund innan batteritiden blir bättre ifrån ny ? Första "riktiga" dagen med den laddade jag till 85% ej använt så mycket mer än lite...
Varit sugen på testa denna lur, någon som har en och är i säljtankar ? Hör av er isf :)
Köpte en Samsung s25 edge av @grylle , super trevlig och smidig affär. Rekommenderas!
Kalmar
Säljer en Xiaomi 14 ultra global. 16/512gb Den är i super fint skick, snudd på nyskick. Tog nyligen av skärmskyddet själv för det var lite...
Köpte en Xiaomi 15 ultra ifrån @spigen, super trevlig och allt i sin ordning som vanligt , rekommenderas varmt !
Köpte en Samsung platta av @andra94 , super snabb frakt och trevlig säljare , rekommenderas!
Hej, Har missat alla deals, men nu är suget lite för stort att testa. Har du en vill sälja, så hojta till. Betalar mellan 4500-5000kr beroende på...
Hej, chansar och kollar lite här . Har ingen panik mest att jag tänkte uppgradera grafikkort lite, har idag ett Nvidia 3070ti, men skulle vilja...
Sålde en Iphone 14 plus till @manutd och allt fungerade klockrent, super trevlig köpare , rekommenderas !
Kanske inte aktuellt, men lägger bud på 850kr plus frakt och du skickar Mvh Daniel
Köpte en vivo x200 pro global av @pmugghc , super trevlig säljare och toppen fin mobil. Jätte nöjd med affären och rekommenderar verkligen säljaren.
Kartongen är risk att den ligger någonstans i hennes förråd dock, hon ska inte ha kastat men oklart vilken kartong bland alla saker efter förra...
Iphone 14 plus , 128gb blå. Batterihälsa 86% , jätte fint skick förutom blivit lite "missfärgning" ifrån skalet på ramen runt annars inget alls...
Köpte en Iphone 15 , inga konstigheter allt fungerade bra. Rekommenderas
Köpte en Xiaomi 14 av @chrippe7 , suveränt bemötande!! rekommenderas verkligen och telefon var superfin, så nöjd med köpet och säljaren :-)
Hej, Gör en sista kik innan jag beställer. Såg Vivo x200 pro kina nu fanns för ca 6800 på TZ. Men kollar om någon har en till salu, alternativt en...
Köpte en Iphone 16 av @Magic163 , väldigt trevlig och smidig affär ! Postade paketet snabbt med, bara varma rekommendationer!
Hej, vi fick en 16 till bra pris. men jag vart lite intresserad själv som extra telefon. Jag kan bjud 4200kr, återkom om det skulle va aktuellt ....
Hej, Hjälper tjejen leta nyare telefon, eller framför allt en mindre. Hon har i dagsläget IPhone 14 Plus, så en iPhone 15 eller 16 är av...
3550+frakt bjudet
Hej, kollar lite intresse för att byta min Samsung s24 ultra 256gb mot Xiaomi 14/15 ultra, honor magic 7 PRO, alt vivo x200pro/ultra. Beroende på...
Hej, någon som sitter på en Xiaomi 14 ultra som ej används? Så länge skärmen är hel gör repor osv ingenting. Ska användas till fota mest med....