Separate names with a comma.
Ja precis... ; )
är det "normalt hastighet" du menar ?
När den släpps är det då bara till att gå in i inställningar-om pekdatorn-uppdatering av systemets inbyggnadsprogram?
Tack, ska prova namnge dom som du säger.
Näää asså jag menar ingen mediaPlayer utan en app som redovisar vilken media du har på sdkortet...och givetvis öppnar median därifrån, kolla in...
asså den hittar filerna, den kan bara inte identifiera dom, dock identifierar den hälften av filerna i mappen.. Vad ska jag döpa dom till isf ?...
Nån som har en aning om varför Mizuu inte kan identifiera vissa filer ? Laddade hem en sässong Mythbuster och den lade bara till hälften..
Söker en app som samlar mina filmer och tv serier på ett snyggt sätt, som ett sorts mediacenter, hoppas ni förstår vad jag menar. Det är till min...
Min är precis likadan. Men jag kan uppleva hopplöseheten i omgångar, vissa dagar är den riktigt snäll mot mig å andra helt jävlig..precis så som...
Snackar vi asså om updaten som ska förhindra omstarter? Är duktigt trött på alla omstarter, har flera st per dag.
Skitbra Film/media app Andreas! Finns det nåt liknande till telefonerna? Jag sitter på en Note nämnligen..
min såg likadan ut och jag fick min från första batchen
vad heter den skärmsläckarknappen du har ?
tack. skulle vilja ha en transperant kalenderwidget för helskärm..
har du en stationär dator hemma så täcker defentivt Prime dina mobila begär om du använder den som jag.
ingen som provat GTA3 och kan bekräfta om det går att styra utan skärmtryckning ?
Ett problem har uppstått vid analys får jag bara upp när jag försöker öppna apk filen.. [IMG]
Kan du ta en skärmdump på det?
Ta hem Equalizer och maxa alla parametrar.
Intrycket jag fått ftån ics i min Prime är inte något speciellt alls, dom flesta launchers är bra mkt customvänligare och tjusigare!
Så med andra så vi andra utanför US snällt vänta?
efter en systemåteställning har man väl fortfarande kvar ICS ? Du hade asså inte uppdaterat innan du återställde ?
nån som hört nåt om nån åtgärd ?? jag har grava problem, dom senaste 6 timmarna har den startat om sig 5-6 ggr...trist som fan om man håller på...
Funkar kass änsålänge på Primen...går inte att scrolla med musen och alla sidor kan inte visas..men det ser snyggt ut som fanken..
Nån som vill köpa en Prime ?? Har en över...öppnad och uppdaterad. Nypris gäller.. PM:a
Tycker också att tangentbordet är hur bra dom helst, och det lirar skitbra till Android, ser inte slls problemet? Det jobbiga är appar som är...
Har ni använt mus då? Musen har ju alla funktioner, vänsterklick som enter (fingertryck) och högerklick som tillbaka el stäng,...
För Mig som inte jobbar med datorn, taben så är prime en klar ersättare för min Laptop. Det jag gjort på Laptopen som jag nu gör på primen är...
Har märkt att systemet laggar vid inkoppling till TVn..både i tableten och på tvn.. Mina menyer och muspekare hackar, nån lösning ?
Bra idé.
Har ni märkt att systemet laggar som an vid inkoppling till TVn..både i tableten och på tvn.. Mina menyer och muspekare hackar som fan, nån med...
jag har oxå bättre wifi i primen än i mobilen.. EDIT. Ska klargöra att jag hade bättre wifi i min Note än i min Galaxy S2 och jag har bättre...
Grymt, tack!
Trådlös mus funkar för mig, likaså ps3 kontroll och min Galaxy Note. Plug and play..
Den har du ju på skärmen.. Men det vet du kke.
Hahahaha...shit va blind man är, har vart där och snurrat ett gäng gånger utan att se det.. tackar...
Cool var köpte du den ?
Blir snart tokig..har suttit i en timme å letat efter inställningen för låsknappen på tangentbordet, jag vill inte bara kunna släcka skärmen med...
Har samma problem här, den startar om ett par gånger per timme typ...så sjukt jävla irriterande, även i balance mode. Nån som vet nån om nån...
hahahahahahaha...upptäckte just knappen ovanför 2an och 3an ;)