Separate names with a comma.
Ny mobil på väg från Comviq, fick bli en Blade! Tyckte 1000 riksdaler var billigt, Me <3 Studentrabatt!
http://ttela.se/start/regionalanyheter/1.1169173-tvastad-dansar-in-i-framtiden
Håller lite med om det som DH skriver, editera dina inlägg, kan ses som störande från vissa håll, bara ett tips Patric :)
I Am Number Four Riktigt bra film, över förväntan! 9/10
You already know my opinion ;)
Haha, hade nog tänkt att byta nu, vill inte vara utan, så får bli nån som är hyfsat billig :)
Okej det låter ju bra, men skulle nog inte tro att de pengarna jag kan lägga kommer räcka för dig, det landar på 1800:- inkl frakt, där går min...
Vad är, enligt dig skambud? För priset på telefonerna varierar kraftigt, sen undrar jag hur länge garantin finns kvar :)
Han vill hem, till vårt älskade Trollhättan :P
Jag hade köpt en som är 100 Hz+ enbart om jag tittar mycket på sport eller spelar, då det kräver att bilden hänger med mycket bättre, det är...
Sagt till moderator att flytta till köpråd, men för att vara On Topic så hade jag tagit en titt på antingen Optimus 2X/Xperia Neo/Ideos X5, allt...
Sjukt, bara 1 mån gammal också :O
Läste om detta för ett tag sen, man för hoppps att idioterna inte får igenom lagförslaget, vore ju helt sjukt, undra vad en hårddisk skulle kosta...
Härligt, ska se den på torsdag! :)
"13" Jason Statham och Mickey Rourke är med, riktigt sjuk film... Folk som bettar på personer som spelar rysk roulette. 8/10
Det måste nog vara den sämsta låten någonsin producerad, till och med Justin Bieber dissade henne...
Det blev då en sjuhelsikes diskussion, ta det över PM eller vad som helst om ni behöver avreagera er lite :) Nu har vårskor inhandlats och snart...
När du skriver annan android mobil så antar jag att du har vissa krav? Ställer den frågan mest för att du isåfall kan ändra i inlägget och kanske...
Peter LeMarc
ICA
Vad han menar är att han kan få den för 4395 om Mediamarkt har prisgaranti, då den enbart kostar 4395 på TRE :)
Det enda jag använder det till är att ta screenshots, och det funkar toppen, har aldrig DC:at för mig..
Jag är deppig sen jag fick veta att han som spelar Barney i serien är bög...
Blindhet, läste inte allt. Men jag hade nog köpt antingen DSi XL eller 3DS :)
Here ya go! http://www.prisjakt.nu/kategori.php?b=s67978815&o=
That sucks man...
Midget Wrestler
För kallt, och så är banan inte öppen "/
I'll have to agree with Beyorn, G'nite folks!
Herregud, glad att jag vet hur det ligger till och slipper gissa mig fram :P
Jag lirar 360, om du har så kan vi köra ^^
Konsol eller PC? Om konsoll, X360/PS3?
Bytes mot Wildfire, finns också i Trollhättan?
Det måste dock inte vara unrEVOked, det kan vara vem som helst, det enda jag hoppas är att det kommer snart, jag börjar bli rätt less på det här nu :P
Det borde väl finnas något som heter "import" om jag inte minns helt fel? :) Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Precis det jag gjorde, fick det dock en dag innan release, tack Elgiganten! :D
Okej, ska titta på det under nästa lektion!
Crysis 2 var riktigt, riktigt bra!
Tackar!
Hej, har gjort en liten undersökning för mitt och mina polares UF företag, och undrar om ni har lust att lägga en minut att svara på de frågorna...