Separate names with a comma.
Hej! Söker någon utav dessa till min sambo. Kruxet är det att budgeten är begränsad så om du har en med trasig skärm så kan det vara intressant....
1200kr plus frakt bjudet.
Har i alla fall en Playstation vr i kanonskick inkl kartong och kvitto från Elgiganten. Har även senaste Playstation 4 kameran med kartong. Skicka...
Har även hittat GTA V.
Tack men hittade det under black friday.
Kanske, ska invänta måndagen och se hur det blir.
Spelet Until Dawn rush of blood ingår. Playstation 4 kamera senaste varianten. Kartonger och kvitto på headsetet medföljer såklart. Finns i...
Köpes till ps4.
Jag vill inte ha någon betaversion. Finns det något datum för skarp version?
[IMG][IMG]
Tack. Avvaktar lite.
Min mamma behöver en ny lur. Bra skick är ett måste. Lagringsutrymme spelar ingen roll så länge det är minst 16gb. Skicka pm eller skriv pris i...
Jag har varit tre kund i 13år nu och har tjatat mig till 50kr rabatt/mån på ab. samt 100kr rabatt/mån på 100gb bredband (nu 199kr/mån). Sambon...
Asus zenwatch 2 i gott skick med kartong,laddare och två armband. Intressant?
Nej, inget skärmskydd på men skärmen är repfri. Har case som stänger över skärmen när den inte används.
Någonstans mellan skam- och överpris. 3000kr.
Rymdgrå. I kanonskick och levereras med laddare,kabel,kartong samt två st fodral. Köpte den ny i maj 2015. Finns i knivsta. Budgivning gäller men...
I Stockholm/Uppsala så vi kan göra affär mellan 4 ögon. Köper endast headsetet eller i paket med kamera.
Hej! Jag är på jakt efter två st move kontroller samt en kamera (ps3/ps4). Skicka PM, tack. Roger
Var finns den?
Enligt rubrik. Bra skick är ett krav.
P9:an vann ju faktiskt flest delmoment i det testet. Att den underpresterar i andra moment drar väl ner helhetsintrycket. Jag är dock väldigt nöjd...
Du har 500kr från mig.
Stäng trådjäveln! Blir så förbannat trött, det är typiskt swedroid anda där annonstrådar förstörs på detta viset.
Bra då kan de som vill köpa den från GB med risk för tull och moms och vänta två till tre veckor eller få den på någon dag genom att köpa min. Nu...
Det priset får inte jag fram på gearbest. Köp där om du kan få den så billigt. Jag släpper den för 1400kr inkl frakt annars blir den kvar som reserv.
Har inte testat den utanför hemmet. Det jag testat hemma är GPS, dwn får snabbt fix inomhus. Samtal, motparten hörde mig bra. Wifi, kopplar upp...
Någon som vill hugga på 1400kr inkl frakt?
Om ps4 säljs så släpper jag spelet separat. Annars behåller jag det tills vidare.
Säljer min Umi Max som endast är uppackad och testad. Plasten kvar på fram och baksida. Levereras med oanvänd laddare och USB type C kabel....
Nej tack.
Det brukar vara så med tre å kinamobiler. Har att göra med att tre hyr in sig på andra operatörers nät ibland eller nåt. Slå på roaming bara.
Då står mitt bud på 1500kr kvar. Hojta till om du vill göra affär.
Ok. Skulle vilja veta vad bredbandet kallas och läsa det finstilta om abonnemanget. Har du info om det?
Nej tyvärr. 2200kr är ett bra pris för en sparsamt använd ps4 med två kontroller.