Separate names with a comma.
Tror att "problemet" med att cannabis inte är legaliserat beror på att ingen av de som bestämmer har testat på det och går endast efter vad de...
Starta enskild firma? Kostar inget förutom om du vill registrera bolagsnamnet har jag för mig. Du behöver ju inte direkt starta ett AB med 50k i...
Grejen är att det blir bara skit inlägg som skrivs. Det är inte dig och inte sandlådan jag pratar om. Om du hade kollat olästa ämnen när jag skrev...
Hur ställer sig forumets regler mot personer som bara skriver enstaka ord i en tråd, som visserligen har med topic att göra men inte bidrar något...
Precis! Har dock inget bra Internet så kan inte få ner det innan måndag:( /Tapatalked
bvb; nära döden nu... :( /Tapatalked
Du har ett PM. /Tapatalked
Har du tidigare referenser härifrån? Om du har det så har vi en deal. /Tapatalked
Var finns du? Vilket håll går pengar mellan mot en Nexus 7 (2013)? /Tapatalked
Underbart! /Tapatalked
bvb; Jag dööööör! Ser du hur fult det är nu eller?! [IMG] /Tapatalked
Du kan ha fast charge impleterad i kerneln vilket tar bort usb överföringsfunktionen, men samtidigt så laddar den som en vanlig AC laddare. Till...
Hur går man till väga? /Tapatalked
Har du en prisjakt länk? /Tapatalked
Läste om någon som inte hade alla nerver I fingerspetsarna som gjorde att värmen inte registrerades. Har iaf för mig det, kanske inte stämmer...
Vad är det för märke? /Tapatalked
Bajsa på arbetstid är underbart! /Tapatalked
Du kan lägga in den apkn nu, finns antagligen på xda. /Tapatalked
Jag har läst tråden men har lite frågor. Sitter med en BTU Note 3, kan jag uppdatera den till den polska (?) KK och sedan kunna flasha in NEE KK...
Glenn, Glenn och Glenn? ;) /Tapatalked
Söder och Sam har det ansvaret fram till sommaren och då värvas någon forward in ;) /Tapatalked
Haha ja jag håller med tror att de kan stanna kvar, men IFK tar en Europa plats! :) /Tapatalked
Måste vara höga odds på den raden. Att FFF kommer 8:a och IFK kommer 11 är något som absolut inte kommer att hända! ;) /Tapatalked
Du kan inte plocka bort RAM minnena och sälja de separat? ;)
Tanken är att denna burk antagligen inte ska användas så mycket mer utan en uppgradering till endast en laptop kommer nog under sommaren. Vad...
Jag måste nämligen ha 8GB för att kunna använda ett bildredigerings program! /Tapatalked
Tjena! Behöver uppgradera min pc med 4GB RAM till så att jag får totalt 8GB. Jag är helt lost när det gäller datorer så jag har ingen aning....
Du kommer säkert åt lågtryck på de om du har tajta jeans på dig. Det råkar alltid jag utför. /Tapatalked
Det går inte. /Tapatalked
Här! /Tapatalked
Jag sålde min för någon vecka sedan för 1700:-,kanske kan ge en fingervisning. /Tapatalked
Asus har. /Tapatalked
Har en vit note 3, köpt för typ 2 veckor sedan. Ett original s-view och allt är i nyskick. Olåst självklart. Vad lägger du mellan! /Tapatalked
Jag har ett par som ligger hemma och skräpar i sin förpackning. Sålde två(?) till Facemeat; för några veckor sedan. Kan säga 20:- + frakt?...
Vi kör en sista uppdatering för att få in så många svar som möjligt!...
Okej jag ska vara ännu tydligare, jag tänker inte pirata något program. /Tapatalked
Det var inget man fick reda på när man började. Jag är inte nöjd för de ger oss datorer, snålar mad mjukvaran och när lärarna vill att man gör...
Jag hade hellre sett att vi fick penna och papper av skolan istället för datorer som inte har alla program som lärarna tvingar oss att använda. Nu...
Vi har libreoffice på datorerna, har redan försökt att öppna det med det programmet men eftersom att jag är tvungen att ha med vissa speciella...
Arbetet ligger på min stationära dator Då skolan är så jävla snål så de inte vill installera Office paket på laptopsen vi får från skolan....