Separate names with a comma.
Nu hände det igen. Den startar om sig varje gång jag försöker spela upp en videofil via astro... Telefon är fabriksåterställd och endast...
Nu har det gått ca 10h efter fabrikåterställningen och ingen omstart hittills. Jag är försiktigt optimistisk...
Jag ska fabrikåterställa den idag, uppdaterar om läget..
Min RAZR lever ibland ett eget liv då den, tämligen ofta, startar om när jag fipplar med den. Jag misstänker att det är ett hårdvarufel (någonting...
Ja, chrome är satt som default Skickat från min HTC One X via Tapatalk
Jag använder inte bokmärkeswidgeten. Detta är ett bokmärke som jag skapat i chrome och lagt på hemskärmen via chrome... o-0 Skickat från min HTC...
Jag har installerat chrome, men mina bokmärken som ligger på hemskärmen envisas med att starta i stock webläsaren. Har någon lösningen? EDIT: Har...
Yr.no appen är utan tvekan bäst Skickat från min HTC One X via Tapatalk
Tack alla för alla tips! Har dubbelkollat med min operatör, slagit av allt som ni nämnt och även kopplat bort telefonsvararen! Skickat från min...
Jag ska till Moskva. Precis som du nämner kommer jag bara att använda telefonen för att ringa hem och prata en kort stund. Vad gäller mail osv så...
Tack för tipsen, det blir väl att slå av mobilt nätverk och ha kvar 3g för att kunna ringa med. Skickat från min HTC One X via Tapatalk
Hej alla, vilka inställningar bör man göra för att undvika dyr mobilräkning förutom att ta bort autosynken på Gmail, väder etc? Tipsa gärna på....
2500 för iPhone Skickat från min HTC One X via Tapatalk
iPhone 2000 kr, jag finns också i sthlm och kan hämta :) Skickat från min HTC One X via Tapatalk
Lönen sätts i den punkten där efterfrågan möter utbudet. Skickat från min HTC One X via Tapatalk
Ronald McDonald äger!! Skickat från min HTC One X via Tapatalk
Här kan du lära dig lite grann http://www.vasabladet.fi/Story/?linkid=193821 Skickat från min HTC One X via Tapatalk
Jag kan rekommendera oc, men då bör du sluta titta efter tredje säsongen. Fjärde säsongen var fruktansvärd dålig. Skickat från min HTC One X via...
Vad skrev du om? Varför har du lagt av? Skickat från min HTC One X via Tapatalk
Vit och grå. Den gråa benämns ibland, felaktigt, som svart. Skickat från min HTC One X via Tapatalk
På mobilen kan du vara inloggad på flera gmailkonton samtidigt. Jag har två konton, ett privat och ett som jag delar med tjejen. Kan tyvärr inte...
Jag känner inte till en enda läsvärd blogg, så jag tänkte vända mig till er för tips och förhoppningsvis få igång en diskussion. Vilken blogg...
Räknar klockan ner för ngn? Den är nollställd för mig.. Skickat från min HTC One X via Tapatalk
Man ska inte underskatta gamlingarna, min farsa fick en note av mig och överöste mig med frågor till en början, men nu är han en riktig geek :)...
Jag gillar stock tangentbordet, men jag kan störa mig lite grann på att man inte kan ställa in tiden för hur länge man ska trycka ner en tangent...
Nu funkar det på min razr också. Det verkar som att det bara behövdes en uppdatering till den senaste versionen som stödjer magnetlänkar. Tack för...
Har du annat som ligger i bakgrunden och drar batteri? Tänker på widgets etc..det skulle ju kunna vara förklaringen? Skickat från min HTC One X...
72 % Känns lite olustigt att ligga så pass nära gränsen.. Skickat från min HTC One X via Tapatalk
Tack! :) Skickat från min HTC One X via Tapatalk
Tanken var att man skulle dela med sig av sina testresultat och diskutera dessa, därav beslutet att skapa ny tråd! Vill du att jag motiverar...
http://www.jayceooi.com/2012/04/11/how-to-test-htc-one-x-battery-life/ Skickat från min HTC One X via Tapatalk
Tack för tipset :) Jag kan tyvärr inte svara på det eftersom jag använde mina hörlurar till en iphone 3gs.. men nu har jag en HTC och hade också...
Alla täckande modeller är intressanta, nya som begagnade. Vilken modell har du, i vilket skick, och vad vill du ha för dem? Jag gör gärna affär...
Hej, jag har haft sönder mina beatshörlurar och behöver ha ett par nya. PMa om du har ett par du inte behöver. Finns i sthlm. Skickat från min...
Herrejösses vilket härligt spel! Jag har varit beroende ända sedan 97/98 och tänker fortsätta lira på alla möjliga olämpliga ställen, kyrkan,...
Såld! Tråd kan låsas Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Praise the Lord! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Bump Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Olåst och oöppnad från phone house. Vit, kvitto och garantisedel finns. Finns i sthlm. Kan skickas mot förskottsbetalning. Pris 4500. Inga byten....
Jag får det att funka på min sgs2 men inte på razr, märkligt... Sent from my GT-I9100 using Tapatalk