Separate names with a comma.
Köar och bor i sthlm.
Såld?
De har jag inte provat men sätter en hundring på att den inte gör de. Varför skulle den göra de? Normalt måste du ju boota från usb minnet för att...
Kort svar, nej. Den kör android. Hittar du drivrutiner som skulle kunna funka för den så kanske de går. Ytterst tveksam dock.
Generellt så ska dom jobbat med master och liknande Har jag upplevt ha bra mottagning. Nokia och Huawei har jag bara haft bra upplevelser av....
Minnesstorlek?
Mobilen bytt mot en annan. Klockan behålla och skall sälja min s3 frontier istället.
Tack! Pm skickat
Vilken av dem?
Säljer en xz premium Chrome. Helt i nyskick. Inga skador eller repor. Totalt använd 5-6 dagar. En tävlingsvinst men garanti papper följer med....
Ni som har eller haft telefonen ett tag. Vad är bra och mindre bra? Funderar på att byta ut min s8......
Jag har mitt till mitt smarta hem. Perfekt när man t.ex. kommer hem och lampor tänds automatiskt. När landet går blinkar de rött. Är det låg nivå...
Köpte en klocka tillsammans med carez. Grym säljare och jävligt trevlig. Rekommenderas varmt till andra
Har du några referenser? Är intresserad men måste skickas i så fall.
Ändrar du dig och kan tänka dig att sälja den är jag intresserad
Dom verkar inte skicka till Sverige heller....
Om du inte har något emot en gammal platta har Nexus 7 det. Funkar kanon för mig här hemma
Vart finns den?
Om någon är intresserad av smart lås kör glue black friday med 1000:- rabatt. De är rätt bra eftersom dom kostar 2500-3000 nr normalt. Ange...
Orange är jag intresserad av för de priset
Vad är de för färg? Är eventuellt intresserad...
Finns den kvar? Är intresserad
Jag har varit i samma sits men med en s7 edge. Gillade inte edgen på s7:an. Dock blev jag förvånad över hur mycket bättre de är upp s8:an. Ha...
Bjuder 1800:- inkl frakt
Taget! Skickar pm
Säljer två Samsung connect Home. Köpta från Amazon us. Skickar med en adapter till svenskt uttag så de behövs en till för att få båda att funka....
Skriver under på allt som föregående skrivit. Också varit fan av Nexus serien men provat de mesta. Redan s7 och s7 edge var riktigt bra. Hade min...
Inte för att vara sån men de hade jag på min Nokia n9 när den kom
Ja fast fast de är ju några kompromisser som 720 display m.m. Men visst är de imponerande
De där kan jag skriva under på! Dålig mottagning gör att batteriet dör fort.
Ja alla har ju olika användningsmönster. Jag går ju bara till mig själv och där har varken HTC, Sony eller Motorola vara bättre än Samsung. Min...
Förstår inte de här med dålig batteritid. Tycker själv den är ok. Kollat gsmarena som enligt mig har bra tester så är den mycket bättre än många...
Tryck *#06# i telefon, dvs som om du skulle slå ett telefonnummer
Precis som nämns så är de teoretiska siffror när de skrivs 100 m. Om de är för kommunikation du skall ha så kan de vara värt att titta på dect...
Flyttat och köpt en ny tv. Säljer den gamla. Se bilder 1000:- Upphämtas i Älta söder om Stockholm. [IMG][IMG]
3500:- tab s3 Edit: 350 för dex också
Har ett sånt såg likadant ut. Drog bort de efter 2 dagar för de sög som många andra. Kör naket nu klart skönare men riskabelt
2500:- inkl frakt
Har ett Samsung Gear fit första gen. Funkar för endamålet. 150:- + frakt eller hämta k sthlm
Funkar VR till vanliga s8:an också?