Separate names with a comma.
Har det aldrig gjort det? Och du har valt något favoritlag/liga?
Jag tar bort european trophy. Källan var inte vad de lovade....ultraseg rapportering.
Gå in i appen och kolla så att schemat uppdaterats. Ibland rensas schemat automatiskt när t.ex nått lag bytt namn. Kolla också så att du valt...
Använder du senaste versionen 1.1.1? Och sportstats då...inte hockeystats... Eller så rymms inte namnen och täcker 1. Vad har du för...
Samma källa som för fotbollen. Så Elitserien ska vara lika snabb som fotbollallsvenskan. Men jag hoppas ju på en lösning med swehockey...de har...
Nix, inga fler hockeystats. Jag väntar på svar från swehockey angående division 1-hockeyn...
Jag väntar på svar från swehockey... I min andra app Sportstats finns iaf stöd för elitserien(mål,ass,utv), nhl(mål,ass) och allsvenskan(mål)....
Du kan välja både push-notifikationer och ett uppdateringsintervall på 20 minuter för att uppdatera alla matcher. Välj först push-notifikatoin och...
carnaval: Jepp, jag kommer lägga till lite fler ligor snart. Det blir nog engelska championship, franska ligan, holländska ligan, VM Kval samt...
Till hösten har jag tänkt lägga till engelska Championship, League 1 och 2, franska ligan, holländska ligan och även hockeyn med Elitserien,...
Då har jag testat med min Nexus one.
Kan du prova http://www.edvision.se/fotbollstats/Fotbollstats101.apk Du behöver inte avinstallera appen och alla inställningar är kvar.
Jag har redan targetSdkVersion på 11. Kan prova 14. Aha "So, to ensure that the overflow action button never appears beside the system...
De syns då ingen sådan i emulatorn. Jag får väl googla lite.
Ser du ingen meny överst med MATCHER, TABELL, SCHEMA och en knapp för inställningar? Den är anpassad för android 3.0+. Så är det iaf på min...
De finns redan med. Du kan välja alla EM-grupper under Välj Ligor.
NU kan du prova nya versionen med fler lag än 8, http://edvision.se/fotbollstats/Fotbollstats101.apk Den går bra att installera över din...
zawaq:Perfekt. Losternia: Lägger till highlight i spelarlistan. wernhamhogg: 8 är max nu. Men ska fixa till det och kanske också scrollbar...
Kolla om det står någon tid inom parentes under Starta Automatiskt i inställningarna. Om det nu är någon av dina favoritlagsmatcher idag....
Tack för tipsen. Ska fixa till halvtidsresultaten och widgetmatchklockan. Kompletta laguppställningnar finns bara för toppligorna från min...
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.iihf.android
Det blir ingen sådan bevakning. Men hockeyvmresultaten kanske kommer fungera. Fast det finns en snygg hockey-vm app också.
Superstefan: Kolla under bakgrunder nu...
Nu finns champions och europa league med. Om du inte hittar dem under välj ligor så uppdatera appen. edit: Google play verkar lite segt....
Ska se om jag kan fixa det. Iaf till nästa säsong.
Vet inte. Men den statistiken finns oftast för de stora matcherna. Nu finns version 0.9 på android market,...
xlighten: Fixar till det. hussein: När bollinnehavet är 50/50 är den oftast inte uppdaterad. Jag tar nog bort den statistiken då.
Ny svart layout för er med android 3 och senare, [img] Det går välja vanlig grön också.
Du kan betala/donera i appen. Ett vanligt betal-sms. Jag kanske lägger till InApp-betalning senare.
Kanske till nästa säsong.
Ny beta version ute. Se till att använda senaste versionen hela tiden eftersom jag ändrar om en hel del för att få till push-meddelanden och att...
Dock mycket arbete kvar...
Det beror på hur bra push fungerar...jag är lite tveksam när det är flera tusen användare. Och för det lägre divisionerna finns inte så mycket...
Allsvenskan, Superettan, Premier League, The Championship, Eredivise, Ligue 1Seria A, La Liga, Bundesliga, Champions League, Europa League samt...
Finns det ingen fotbollsapp med widgets för resultat och tabell?
Nordea har fortfarande problem med m.nordea.se som bankdroid använder. "Just nu kan det vara svårt att logga in i Mobilbanken. Vi jobbar med...
Har du provat soccer scores?...
En liten buggfix för oss som följer j20. J20 topp 10 och slutspel har samma liveurl så det kan bli dubbletter under dagens matcher. Version...
Kompilerar för fullt... Version 1.4.7 +Kvalserien. +Kval till Allsvenskan. +J20-slutspel. +Kalenderexportfix för slutspel. +Optimeringar,...
Jo, appen måste uppdateras. MEN förkvalserien är fortfarande inte klar. Sista matcherna är idag så förhoppnings kan jag släppa en ny version imorn.