Separate names with a comma.
Om det är ett MicroSDkort så går det.
Jag använder Handcent, och då finns valet "Shortcut key to send" under inställningar. Vet inte hur det är i vanliga appen, men det är väl bara att...
Ställ in så att enter inte skicka iväg sms då.
It's not a bug, It's a feature! ;)
Helix Launcher är bara att installera från market.
Standard i 2.1
Det finns inte några andra kernels ännu. det finns en till 1.5, så om WifiTether är ett måste så är det ett alternativ.
Youtube har skaffa ett Text-onlyläge! asciIIVideos mao :P
Processorn kom 2003. Men det är fortfarande en toppentelefon!
Haha! du är nog den första personen jag har träffat som frivilligt har valt en rätt så åldersstigen budgetmodell framför en exklusivare ny modell....
Baah.. har fastnat på Zenonia.. kommer inte någonstans..
Hupp.. nu har jag fastnat.. Jag har kommigt förbi Gorgonerna i grottan efter tredje staden (Libra Oasis) men sen så har alla mina grejjer...
installationsstorleken är ca 10MB
Grejjen är att apple nyligen har fått igenom ett eget patent på multitouch.
Som tidigare skrivet, Starta nya trådar för frågor. Handcent hämtar meddelandena från originalappen, och om du tar bort den så fungerar inte...
Samma inställning finns på spican
Nej, det förstår jag också, men jag tycker fortfarande att det var en överreaktion. jaja.. folk tolkar saker olika..
Underbart! Är det bara jag som tycker det är lite ironiskt med en Chromelogga på iPaden?
Just den kommentaren var väl inte så givande, men övriga kommentarer pekar ut fel och beskriver hur det ska vara, vilker i min mening är...
Det du märker mest är nog den mindre skärmytan och lägre upplösningen.
Jag ser inte goa200s ton som hånande utan kritisk. det brde ni också göra.
CoPilot har jag hört ska vara bra.
Som nämnt så är detta bara ett av många fel i artikeln.
Vad pratar du om nu? han kör Firefox och det är Windows :P
JuicyDefender tror jag det heter. testa det. det finns en tråd om programmet på apps & spelforumet.
Det är nog tyvärr inte något som kommer till den officiella releasen..
Hupp.. nu tänkte jag bumpa den här tråden genom att visa upp mitt skrivbord.. ;) [IMG]
Jag funderar på om jag har råd att punga ut 500 spänn för ett 16gigskort...
Vågar man fråga hur du har gått tillväga för att visa procent på batteriikonen på nexusen?
Inget multitouchstöd.. Samsung orkar inte trycka ut drivrutiner som stödjer detta, trots att telefonen gör det hårdvarumässigt. Läste om någon...
Dom kommer inte sätta in Multitasking på ett bra tag, för då så ser man ju att iPhone inte alls är mycket snabbare än andra mobilos
Nu ligger vinnarna uppe!
Vad förstår du inte?
Frågan var när dom kom på idén.. jag tänkte gissa på 4e maj. råkade dock skriva 24... så det är nog kört för mig.. :P
Jadu.. hadde man haft ett fungerande batteri och en startmotor så...
Läs inlägget han citerade så förstår du vad han menade.
Min knakar inte något, och batteriluckan sitter väldigt bra.
Kan bara hålla med. I 1.5 så är textinmatningen sjukt seg. I 2.1 så är detta åtgärdat och det flyter på hur bra som helst. texten kommer fram så...
Skicka tillbaka den och kräv en Spica! Den har snabbare processor och 2.1. Iofs så har galaxyn amoledskärm..
Nepp.. Det närmsta du kommer till Sense är nog att installera PandaHero som är en Sensekopia byggd på Panda Home....