Separate names with a comma.
Min dotter har exakt samma problem, fast hon har en Wildfire... Jag ska testa idag och se om jag råkar ut för det. Har kört ADW EX innan...
men... nä, nu orkar jag inte göra om dom något mer :( En v3 får nog dröja lite :p
[IMG] DockPack 3.... får hoppas det passar mr dreamhawk :p
Jag ska fixa några dockor till, kör en i samma stuk som ikonerna så borde den väl passa? Jag själv kör för det mesta utan docka.. varje gång...
ser du inte det? o_O
Då är v2 klar :) [IMG]
Sant :p ... det blir en ny packe :D
Okej... fördelen är att det fungerar med lite mörkare bakgrund med då. Men då kommer jag uppdatera den packen som är.... eller ska ni ha en ny...
klart jag kan testa det... få se om ni har rätt :p
Jag har gjort så många ikoner nu, så jag tror jag behöver en paus och skaffa nya idéer :) Vi får se hur länge jag klarar det :p
Vilken tur att det är frivilligt att göra detta då ;)
Skumt, men bra att det löste sig :)
Den finns där när jag testade att ladda hem... försök igen
Jag har uppdaterat bubbles, bwcircle och clearglass med aftonbladet ikon nu.
Jo, jag vet att du tycker det :p
Körde in denna eftersom det nu var en ny version som inte skulle strula med gingerbread. Men.... den åkte ut lite snabbt :( Inte för att den...
Ni ska rösta som ni tycker.... man kan inte gilla allt! Hela röstningen blir ju meningslös annars ;)
Litar inte 100% på SD Tools... men visst gör det skillnad. Bäst för mig är 4096 fixen. Gick från read: 2,2Mb, write: 17,9Mb till read: 8,1Mb...
Installera en terminal (finns på market) i den skriver du: su (enter, godkänn superuser access) a2sd cachesd sen startas det om.. borde...
Som sagt innan så var det förra en template jag jobbade på.... nu kommer en variant på den :) Jag jobbar som så att jag skapar en template och...
Egentligen är detta en template jag jobbade på.... men jag tänkte att den funkar bra för de som gillar det minimalistiskt med :) Så här är dom: [IMG]
Tänkte bara tipsa om några ikoner som är utmärkta om man vill göra egna ikoner: http://iconsweets2.com/ Helt gratis och du får tom använda dom i...
Stressa inte... jag kör på med mitt och jag vill ha massa olika stilar/färger eftersom smaken är som baken... en gillar viss färg, en del andra :)...
Vilken tur att dom finns kvar sen med då :p
Nytt! :) [IMG] [IMG] [IMG]
Så rösta på nu! Jäkligt intressant för mig med att se vad ni tycker :)
Tusen tack :)
Och 2st dockor :) [IMG]
Få se vad andra säger... kan vara jag :p Walls uppe: [IMG]
Bara en sak.... ratingen går från höger till vänster.... för mig känns det mer naturligt från vänster till höger... är det jag som är snevriden eller?
[IMG] Kommer även wallpapers och docks till dessa snart :)
Jag håller på att grejar lite med olika grejer ;)..... testar lite så får vi se om jag får ihop något snyggt :p
Det går inte att få transparent statusbar med Launcher Pro.... det är något som har diskuterats i deras forum och som förhoppningsvis kommer när...
Sorry... jag har slarvat! Jag har tagit bort alla mina grejer från dropbox och skulle ha ändrat trådarna med, men denna har jag missat (kanske...
Bra beslut tycker jag... läste lite innan och jag håller med de andra som säger att det finns 2 sidor på en historia. Får hoppas b****** hör av...
Njae.... inte min stil... även om jag tror du använder mina "gamla" ikoner ;) 4/10 får du.... (Måste bara berömma fireons.... den hade fått...
Du kan börja med att läsa här: https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=18080 :)
Aha.... nä, alla konton skickas via email :) Emailadressen och användarnamn sparar jag ifall ni glömmer erat password eller om det är nåt annat...
Swedroid Google Deviantart XDA Facebook
Lite färger då! Textures som jag samlat på mig... det är ingen license på dessa wallpapers då det inte är jag som skapat dom. Jag har bara ändrat...