Separate names with a comma.
Körde på UK rakt igenom både språk och locale/region.
Jag kunde välja och valde UK.
[img] [img]
Hämtade min idag. Första intrycket är WOW, den är enorm men ändå hanterbar. Återkommer med lite djupare intryck.
Elgiganten :)
Känner du någon student kan den köpa en Onyx 2 för 1490 hos dustin..
Körde förra vinter med dubbat i Kalmar. Hade inte användning av dubbarna en enda gång :) Nordiska dubbfria av känt märke skulle jag välja om jag...
Bump. Uppdaterat lite med bilder och bytesförslag.
Igår kväll landade min MiMax på Arlanda. Hoppas på att få den på tisdag! Länge sen jag var så nyfiken på en telefon!
Sålde en S5 Mini, snabb kommunikation och blixtsnabb betalning! Toppen att göra affär med :)
Har du plats och utrustning, gör det själv. Annars var inte prisskillnaden till mekopartner så stor :)
http://www.bildelaronline24.se
Ja jo, jag är inte omöjlig :)
Det är för lite minne, tyvärr.
Är sugen på något nytt.. Min 6s är i fint skick, skärmskydd i härdat glas. Medföljer ett TPU-skal och ett flipskal i brunt läder. Kvitto, kartong...
Fungerar toppen. Knappt använd då den vart reservtelefon. 1100 med frakt?
Har inget kvitto, köpt här på forumet. Kan givetvis skriva kvitto oss mellan. Bör vara dryg 10 månader garanti kvar då samsung kör 24månader...
S5 Mini? Komplett m kartong, 2 batterier 2 flipskal. Nyskick. Skärmskydd sitter på.
Bump. Första inlägget uppdaterat, klockan såld till min mor.
Modemet är ett USB-modem.
Hurdan upplever ni batteritiden på framförallt 7+?
Ja sedär, så går det när man inte tittar ordentligt. Ber om ursäkt :)
Antar att du beställde samma deal som mig, och det var med "Global ROM" Denna du länkar till nu har kinesisk ROM vid leverans. Den saknar alltså...
AppleCare+ måste tecknas 60 dagar efter inköp av telefonen :)
Budgivning. Jag har svårt att värdera dessa saker, har dock absolut ingen brådska att bli av med något. Säljer när priset känns rimligt :)
Har en del prylar liggandes hemma som bara samlar damm. Kollar av intresset för dessa, förbehåller mig rätten att inte sälja vid för lågt bud :)...
Attans, inte för att jag behöver fler telefoner, men ändå ;-) Är bara gratulera alla som fick telefonen för 1490kr. Årets kap kanske? :D
Hur lång tid brukar det ta att få prylar från aliexpress. Är förbaskat förväntansfull på Mi Max..
Parkeringen är nödlösningen. Är förbaskat tajt mellan bilarna bara.. Lutar åt OKQ8, men 120kr/h är lite saftigt. Är mest för avgasröret det behövs...
Beställde bakre ljuddämpare. Kamrem. Generator/multirem och avgasupphängning till min Corolla. 890kr från Tyskland. Surt att frakten gick på 470kr...
Så här blir det. [IMG] [IMG]
Då är jag inte ensam, skönt! :-) Ska knata förbi butiken imorgon, vore skönt att få telen direkt i hand..
Tänkte beställa en via hemsidan. Studentrabatt+inbytestelefon ska ge mig ett pris på 1490kr. Men när jag går till kassan visas priset 2490kr....
1800 kan hämtas på lördag.
Tänkte precis som du skippa att förlänga tiden. Blir säkert likadant för dig att den skeppas med bara 4-5 timmar kvar :)
Min Max skickades idag. Med 4 timmar kvar till "order cancellation" Ser med stor spänning fram emot att få hem den [emoji1]
2 dagar 20 timmar kvar på min order, förlänger på måndag om det skulle behövas. Men det är väl som du säger, det blev en hel del telefoner sålda...
Är det någon som fått sin Mi Max "Shipped" ännu från aliexpress?
Tittade på det. Men herre så fult det är [emoji23] Tack för tipset iaf.
Bytte en iPhone 6s+ mot en 6s på distans. Fungerade utmärkt och telefonen var i supergott skick :) Rekommenderas varmt!