Separate names with a comma.
Blir det så bra tror du? På tal om bezels, så att säga.
Snabb(?) fråga: som novis- G Watch eller Pebble?
Tack för infon, det var lite just såna där användningsområden jag ville veta mer om, blev lite mer sugen;)
Nä det var det jag tyckte det såg ut som. Återkomm gärna med en rapport när du provat den:)!
Blev det den silvriga då va?
Färg?
Funderar lite på samma sak. Blev sugen på en LG G Watch R, men.kan inte riktigt bestämma mig för om det bara e lite coolt eller om den kan fylla...
Däremot.händer det att den emellanåt "tappar" låsskärmen, dvs plötsligt går det bara att trycka eller knacka två gånger så är den upplåst:/, skumt.
Körde iaf en halvtimma igår via bluetooth å då fungerade det bra.
Kollat på Heads Up, om det är nått sånt du tänker på?
Jo jag har Spotify, har inte "hunnit" lyssna jättemycket, men har inte märkt att det fryser eller stannar:/
Tror henca har en poäng
Kan nog hålla med om att android-världen är lite fokuserade på "det senaste" hela tiden, lite som datorspelfolket kring den senaste GPUn där det...
Jo iofs, kändes dock omständigt just för stunden, men ska ha det i åtanke!
Som titeln säger; nån som har en gammal SE Z770i liggandes som fungerar så kan jag tänka mig köpa den för en (mycket) billig penning i...
Nä begagnat blir nog svårt i dagsläget då det typ är jag och Fluppen som har den i hela Sverige[emoji12]
Slå till;)! Bästa mobil jag haft skulle jag vilja påstå. Faktiskt. Enda minus är väl att den varianten som säljs på Bazula inte stödjer alla...
Har varit med om att man måste gå in på sitt google-konto genom datorn och där i kalenderinställningar ändra nått med påminnelser (som för mig då...
Enklaste lösningen av alla: lägg mobilen uppochner!;)
Jaha då kanske det blivit ändrat på senare tid? Min gamla Note 3 tror jag blinkade i all evighet. Tror jag. Men nu blev jag ju osäker.
Inte på Samsung väl? HTC har däremot att det slår av efter fem minuter (vilket ju enligt mig förgör hela poängen med LED-notifikationer).
Ja jag förstod frågan som att det skulle gärna ske med automatik.
Prova ladda ner Light Flow, har för mig man ska kunna styra det med den.
Ja testa. Blir ju såklart inte som med en systemkamera såklart, men faktiskt så bilder är värda att spara åtminstone.
Åter till topic: såg att handyattacke.de ändrat leveransdatum från typ 17/10 till 21/11. Känns som rätt val därmed att inte vänta in leverans i...
Storfiskarn;). Det här är nog annars faktiskt den första smartphone jag har haft som man kan ta bilder som är nått att ha med blixt också!
Vad tycker du om kameran? Jag skulle säga att den faktiskt tom. är bättre än den på min gamla Note 3.
Nä jag var skeptisk först, men det är smidigt. Sen tycker jag tangentbordet är riktigt bra, smidigt kunna ex dra åt höger så blir.det anpassat för...
Jo den verkar bra. Har dock haft en Mate2 nyligen och den kunde man nog fan få ut 8h skärmtid på. Det enda jag stör mig på är att man ine kan...
Och jo, den börjar bli lite hal nu.
Skyddande plast på skärmen.., öhh, minns faktiskt inte. Skulle nog säga nej på det. Men.verkar iaf i absolut nyskick annars.
Jo jag hade plast på sidor och allt annars, ser verkligen ut som ett skärmskydd. Men det är utan minsta luftbubbla under, å det har då iaf aldrig...
Jo det syns att det är stansat runt LED osv. Tog den svarta, kanske är skilönad mellan modeller på greppet? Men visst, den sitter kanske inte...
D838 var det
Var det ett skärmskydd förmonterat på din också? Sånt gillas iaf:).
Jag upplever faktiskt inte baksidan som hal alls, snarare tvärtom, konstigt. Har annars aldrig haft en LG, men är faktiskt sjukt imponerad måste...
Ja den har ballat ur. Sorry. men är imponerad av LGn också. Var den asiatiska versionen, men känns som sagt som det kvittar,
Beställde onsdag morgon och det kom ett mail vid kanske 18-tiden att den var skickad.
Ja den e skickad. Bör komma imorgon. Ska bli spännande att se vilken version det är tillslut.
Som jag tolkat deras spec. på frekvenser för ex 4g är det den asiatiska versionen. Den bör fungera med "storstadsfrekvens" på 4g men ex inte i...