Separate names with a comma.
Till skillnad från Komvux så är det inte min kommun som betalar för arkitektutbildningen. :) Sent from my iPhone using Tapatalk
Fick nyss avslag från komvux. Jävla helvete. Då blir det Stockholm nästa år! Om man kommer in på arkitektutbildningen det vill säga, haha. Sent...
Haha ja, 0.8 hade nog varit rätt snålt då med tanke på hur jag kör ;) Sent from my iPhone using Tapatalk
Jag snittade faktiskt 0,56 med rätt hård körning i somras. 1,9tdi :-)
Haha vet inte riktigt, tror du har nämnt det förut! Sent from my iPhone using Tapatalk
Låt mig gissa, Teh Warriors? ;)
Jeez.. :) snittar faktiskt runt 0.8 nu med alla kallstarter och de korta sträckorna som jag kör under veckan! Mestadels 1.6, inget klår det. ;)
Haha! Och sedan hade de väl kört, vadå - 100 meter? Tror snittvärdet blir rätt högt då. :)
Snittar du 0.92? Gasglad? ;)
Vad studerar du?
Haha, Ryanair. Fyfan. Reste med dem i April, inte igen tack. Arkitekturprogrammet på KTH ser förövrigt jävligt intressant ut! Förstår inte...
Nu är Clarkson julpyntad igen! :-D
Don't mind me, just passing by.
Syftade mest på yrket rent generellt, men 4k mil är ju inte illa pinkat ändå! ;) Jag har faktiskt kört närmare 1000 mil i sommar, hur tusan har...
Klart man byter däck själv om man har möjlighet! Likt allt annat så håller bilar rätt bra med lite underhåll, någon drivknut hit och dit kan det...
Alltid lika trevligt med en ny bil, oavsett om den kommer direkt från fabrik eller inte! :) Ingenting klår dock "nybilslukten", det är underbart.
:innocent:
Närå, men har du en S4:a så är jag villig att göra det. ;)
Vågar man yttra sig då? Här sitter jag med min iPhone 5 och är sugen på att byta. ;-)
Dessvärre var det min kompis fel. Trafikförsäkrad dessutom, så någon sådan lör han glömma. :) Sent from my iPhone using Tapatalk
Före: [img] Efter "Björn och Kims mek och dek AB": [img] Jävligt kassa bilder, med det får ni leva med. :)
Jag har bild på det, men har inte möjlighet att ladda upp det här. För tillfället försöker vi slå ut bucklan, slägga fixar allt. ;-) Sent from...
Jadå, och nu är det ju dokumenterat :) Sent from my iPhone using Tapatalk
Tackar för tipset! Har alltid haft någon slags smärta i nacken, kanske bara blev lite naiv igår då det kändes av. Han säger att han är ok i alla...
Gick bra! Inga skador enligt doktorn. :) Sent from my iPhone using Tapatalk
Är det någonting som fortfarande är igång? Alltså, lol. Borde kanske börja multicitera, inte för att det spelar någon roll sett till postcount. ;)
Det enda jag har smakat är Göteborgs Rapé. Aldrig igen. ;)
Gillar det faktum att det alltid finns saker att göra i Stockholm! Här är det i stort sett dött om helgerna. :-( (Om man inte gillar att supa...
Det är faktiskt sällan någon blinkar åt mig, oftast är det när jag har kört i ett gupp så att fronten "lyftar" lite och bländar dem. :)
Ligist som kör 55w i halvljus! ;)
Sitter på akuten nu, 6 mil för någonting som säkert inte ens är allvarligt. Nåväl - woo, roadtrip! Sent from my iPhone using Tapatalk
Mjo, ja. Har de öppet lördagar?
Jag vet att det går att peka sitt Gmail-konto till en annan mail-adress, om det 'r det du menar? Jag har själv pekat min till iCloud. :)
Om du känner för att börja gymma så har de tydligen 10% på Actic. ;)
Jag och polarn smällde just med en annan biljävel.. Fyfan. Det värsta är att jag såg bilen komma rakt mot mig (passagerarsidan), sket fan nästan...
Kelvintal på dessa? ;) Mina bländar faktiskt inte så hemskt mycket, ställt ned lite grand dock men fortfarande bättre ljusbild än förut!
Polaren har 4x75w monterade i sina Big Knickare, det lyser som bara fan! Tror dock jag nöjer mig med 55w, så jobbigt att behöva blända av en...
http://www.humanhabit.se/se/xenonkit/xenonkit-55-watt/55w-basic-slim-xenonkit.html Vad tror vi, någonting att hänga i julgranen?
MORGONPASSEEEET
HAHA, första jag såg när jag gick in på hemsidan. :')