Separate names with a comma.
Och om den laggar på min? ;) vad ska du då säga? :P
Sense, Froyo etc kan det sega ner ? Jag vill ha en rom som är så BASIC som det nånsin går :P Inge maps inge onödiga apps mer än dom mest...
Ja, askul.. tyvärr är det slött på min hero av nån anledning.. är nåt trasigt i min hero? Alla andras verkar ju flyta på hur bra som helst.. min...
Vad gör allt detta? förklara gärna.. Boostar den prestandan på nåt sätt? :D
Ingen aning vad Legendary och alla dessa suffixer betyder... :D jag vill bara ha en rom som inte laggar åsnepenis :P
Jag tittar inte på finheten.. alla jag känner typ "FAN VA HERO ÄR FUL... KOLLA HAKAN!" :P Jag vill ha prestanda.. och jag tycker hakan på heron är...
Mina fåglar flyger sakta... :(
Länka till det du använder :D
Gör mig till Moderator då.. hänger fan här 24/7 ändå ;)
Min fasta faktura ligger på 249:-/mån, Fri Surf (Comviq) men min totala faktura som ramlar ner i lådan ligger på runt 450-550:- så om vi tar...
200:- förhöjd månadsavgift står det på fakturan iallafall :D är det dåligt? hero för typ 6000:- eller nåt över en period av 2 år..
Jag har inte märkt några brister alls.. Läs elelinux-tråden så hittar du ett och annat svar :D
Jo.. hade jag pengar så skulle jag köpa Desire ASAP.. :D dock bunden 1½ år till på min Hero :(
Ja, allt fungerar.. men allt fryser fast ibland på min :( det som är mitt problem..
Hehe :D
Byt rom :) elelinux är asnice
Hmm.. har du compcache? (Finns i Cyanogenmod)
Köp en HTC Desire / Desire HD... Mycket snabbare än Heron :P jag är besviken på Herons prestanda.. :D kan ju knappt spela Angry Birds utan att det...
Jag buggade spelet på nått sätt... Skärmen släcktes och jag tryckte igång den igen.. då hade hela spelet fuckat sig.. tyvärr hade jag inte...
Ni kan ju alltid testa Blogger-droid av Anders Hedström som skriver till blogger.com
Håller jag ett finger på elementet känner jag knappt nåt.. Sätter jag hela handen så pirrar det.. lägger jag så mycket jag kan på så känns det som...
Va i hela? en Mod som inte vet saker... Så vill jag också bli Mod.. för jag kan heller ingenting :D haha <3
flykerneln vet jag inte om den funkar bra eller inte.. har bara haft typ Elelinux :P Jag tog flykernel bara för att kunna klocka.. så det är den...
låter skoj det där.. :P testa köra in org-rom? :P Make it FACTORYFIXED! :P Om det nu går.. har ingen aning om detta är ditt problem överhuvudtaget...
inga Ampere då?
Datorn är i ett ojordat uttag nu.. antagligen därför.. jag har mina fötter på ett element ;D
Du har inge frysningar eller nåt sånt överhuvudtaget? :P
Har den kopplad i datorn just nu som jag får det.. har inte testat med vägg-uttag
Jag fick också ett rätt maffigt batterisug.. men det la sig efter ett par dagar av lekande med SetCPU.. Kanske bara hade tur.. den drog typ 80% på...
Om du har lägre än ***********.14 Så är den .14 bättre jag hade .11 i slutet.. :D
Du är Dumb ! :P
Satt och lekte lite med ADW-Launcher och ändrade på Home-knapparna.. nu har jag Dialer - LAB - App-grejen - RAB - Browser.. Det står i ADW att LAB...
Nån annan som känner att aluminium-fronten blir strömförande när man har laddaren inkopplad? Det känns som små vibrationer när du drar med...
Ska flasha den och kolla läget nu :D EDIT: efter flash, en telefon med gröna pilar ovanför.. :P Sen kom den in i RA igen.. :P wtf EDIT2: Nya...
Finns det en Radio som är bättre än min egna 63.18.55.06PH_6.35.15.11
Jag vill ha en basic ROM... inget än det mest nödvändiga.. Dialer, klocka, kontaktbok etc.. Inge jävla Googlemaps eller maps eller onödiga grejer...
Omöjligt att få bra bild med Hero-kamera... bilderna får gröna ränder och om det inte är DIREKT solljus på det du ska fota.. så blir bilden...
kk :D
Skillnaden på denna och elelinux froyo ? Snabbare? bättre? :D nånting? :D
Gratis för mig.. Jag frågar nån annan som betalat att lägga ut åt mig :P Harr harr :DDD