Separate names with a comma.
Nu tror vi att vi har löst det.... Jag avinstallerade virusprogrammet (Antivirus Free NQ eller nått hette det). Detta var inte ens igångsatt sedan...
- Om jag är på hemskärmen och trycker en gång på mittenknappen så händer ingenting. Trycker jag två gånger kommer det du skrev upp. - Det där med...
Ja, inställningarna stämmer, och är likadana som vår IT-killes. Flasha in en ny Gapp har jag ingen aning om vad det betyder eller vad det är för...
Jag får svara nej på alla frågorna. Jag har ingen som helst kunskap eller intresse av att hålla på och pilla med telefonen, så jag har bara...
Här är ett intressant problem som varken jag eller företagets IT-tekniker kan finna lösningen på: Jag har en Samsung Galaxy SII med...
Gjort och det gör jag aldrig om igen. Förlorade ju allt!! Orsaken till att jag gjorde en systemåterställning då var för att GPS:en var helt kass...
Ursäkta mig, men vad är en launcher? Jag har inte installerat något konstigt. Bara några småappar. När jag råkar trycka på Kontakter (eller...
Ofta när jag lägger ifrån mig telefonen efter att ha gjort något (och innan jag låst den), så råkar jag komma åt en av de 4 ikonerna längst ner på...
Nej, jag håller med dig. Vill inte paja telefonen (för garantin) utan jag vill att den ska funka som den är...
Tack för tipset om appbrain, skall testa det innan jag gör samma sak igen...
Och jag som inte rootar, men litade på att det jag backade up också skulle gå att återstålla, skrev inte ner allt. Däremot tog jag skärmdumpar på...
Innan du gör en fabriksåterställning, skriv ner varenda inställning och app du har. Trots att Kies säger att den gör backup på allt så är det bara...
PS. Om det är den vanliga klockan i telefonen så stod den inte på automatisk...
Ursäkta en dum fråga... men vad menar du? Var gör man den inställningen och vad skall det vara istället? Kan inget om sånt här... (PS. Har i...
Jag har skrivit frågor i ett par redan existerande trådar angående GPS-funktionen nu i kväll. Plötsligt slog det mig att mina problem kom sedan...
Min telefon är 4 veckor gammal. Jag har under denna tiden använt Runkeeper ca 15 gånger. Fram till för en vecka sedan funkade den perfekt. Sen,...
OK tack för svar. Men jag undrar vad det är som händer med GPS:en. Hur kan det komma sig att den funkar perfekt i 3 veckor och sen blir helt...
Ja men vad händer med garantin??? Är det inte korkat att ge sig på det när man inte ens förstår vad det är?
Jag har ingen aning om vad root är, men något galet är det med min GPS. När jag var ute och gick i veckan så gjorde den ett antal helt parallella...
Evol, Golle och Akilles: Alla era alternativ låter intressanta. Evol, hur funkar det med Picasa? Jag tycker det är lite onödigt att ha...
Det tycker jag också... i min kamera raderar jag bilderna i stort sett varje gång jag har laddat över dem till datorn. Jag har inget behov av att...
Precis så gör jag med, men om jag inte raderat redan överladdade bilder från telefonen så kommer de med igen, fast med (1) efter i filnamnet.
Sedan jag fick telefonen så har det kommit 2 uppgraderingar. Första gången funkar det inte alls. Andra gången kommer rutan från UAC upp, och då...
Är det INGEN som har samma problem? Hur laddar ni ur kort? Med Kies? Eller raderar ni alla kort när ni laddar ur dem så att detta problem inte...
När jag laddar ur bilder ur min vanliga digitalkamera så hamnar de i mappen Mina bilder, och i mappar döpta efter datumet bilderna togs. Raderar...