Separate names with a comma.
Det stämmer att det inte är tryckkänsligt utan man får helt enkelt av eller på. Det var det dom sa i demot i alla fall. Det är ingen som råkar...
Du råkar inte ha någon widget som aktiveras när du låst upp skärmen? Likt post it lappar eller annat?
Det kunde jag sagt innan du köpte en så hade du sluppit blivit besviken. :) Men det kommer till skype tidsnog just pga av att det nyligen kommit...
Fick du fram något intressant när du googla? Kanske kan skriva fel koden här så kanske man kan hjälpa lite. Men det känns som att det kan vara...
Är det i installations fasen som den stannar eller är det när du ska hämta hem det? Är det tillräckligt med ledigt utrymme på Ps3an? Har du testat...
Min har också börjar krångla lite nu. Men mitt problem är att den inte märker att det är ett headset i, utan den tror att det bara är hörlurar....
Ja, det förstod jag. Men innebar det att du inte kunde surfa eller fick du inte ens skriva in koden för simkortet, allt du fick inte ens nät?
här har du en kabel som blir HDMI direkt, det är samsung orginal kabel. Komplett.se - Samsung HDTV Adapter Det är just det som är fördelen med...
En fråga bara, Hur såg du att din var låst?
Finns en liten pil i nedre vänstra hörnet när du har tangetbordet framme testa trycka på den så försvinner tangetbordet. Kan även tipsa dig om att...
Köpa apple? 100 miljoner kommer du inte långt på. Apples vrde uppe i 300 miljarder dollar - MacWorld
Ja, Jag tror att Swedroid kommer läggas ner snart helt klart o_O:scared::p Du kan väl återkomma med en adress till en lika bra/bättre...
Nu beräftad. Visades på IFA Samsung Galaxy Tab 7.7 hands-on (video) -- Engadget Dock verkar den köra honeycomb och vara 7.7"
Nej, jag fick min under tiden som telia hade ensam rätt och den är EJ låst.
Min är köpt kontant i Telia butik och jag kör ett Tele2 abonnemang. Så den bör helt sonika inte vara låst till Telia.
Har ni testat att rita med den eller använder ni den enbart att trycka med? För min idé är enbart använda den att rita med likt på demon.
Det var ju väldigt konstigt faktiskt, jag köpte en laddare från ebay och den funkade perfekt. AC Adapter Wall Charger 4 Samsung Galaxy Tab 10.1...
Jag kör även jag med File manager HD för att komma åt mina filer på min server. Men som spooky skriver så kan det vara skönt att ha en FTP-server...
Är FTP-servern alltid igång eller måste programmet vara igång för att den ska funka? Såg att det fanns en knapp så man i alla fall kunde stänga av...
Då blir det ingen orginal penna i alla fall... beställde billiga på ebay idag så det ska bli spännande hur dom är, troligvis som orginal om inte...
Swedbank e-kort funkar med paypal. Det kvittar vart du utgår ifrån för alla går till Paypals egna sida.
Det finns två olika beroende på om appen är för honeycomb eller inte verkar det som. Finns en "menyknapp" i högra övrehörnet, när det är appar som...
När du kommer till rutan precis innan du ska betala med paypal finns det change shipping uppe i vänstra hörnet. Jag testade att ändra via...
Även jag testade detta nu när jag beställde en annan sak från ebay, och det funkade bra att byta land då.
På tal om Paypal, finns en liten omväg som kanske går. Ha 2st paypal konton ett konto där man har sin amerikanska adress och en där man har sin...
Det är inga problem att lägga till e-kort på paypal. Jag använder bara e-kort till mitt paypal konto...
Installerade SketchBook Express till min platta och i demot använder dom en penna för att rita, har kollat på ebay och funnit massor med pennor...
Tror inte skillnaden är större mer än att 7500 har sim-kort plats. Vilket innebär att om man köper en heltäckande med hål för powerknapp med mera...
Innan jag går över vid ett övergångställe där det kommer en bil vill jag gärna vara säker på om personen tittar åt mig håll. Ser jag att personer...
Ja, det kanske man skulle göra i om man snackar trafiksäkerhet synpunkt. Men om du tänker lite tror du detta skulle vara möjligt? Och att...
Är detta något ni har gjort nyligen? För jag har märkt en "lugnare" köp & sälj jämfört emot för några dagar sen.
Efter uppdateringen har jag bara fått stora ÅÄÖ en gång. Och jag kör orootad och utan Go-tangetbordet. Blev till och med helt förvånad när det...
Kan även säga att du inte kommer att ångra köpet av en Galaxy tab. Jag gjorde precis samma steg du kanske ska göra. Jag hade en ZTE light pga av...
Det beror ju ganska mycket på när HTC puccini kommer. Finns ju inte alls mycket info om den alls och HTC har inte ens gått ut med den officelt än,...
Det finns nog inget samband mellan lapp på lådan eller adapter. Då jag fick utan lapp och en adapter. Hade du enbart tabben inkopplad till din...
Du tycker inte det är ganska stor skillnad på att kunna se vart man vrider huvudet och enbart se en svart ruta!? Det tycker jag i alla fall. För...
Har noterat att det händer att personer lyfter en säljestråd som är flera månader gammal bara för att fråga om enheten fortfarande är till salu...
Även jag har en vit, just pga av leveransproblemen med dem svarta. Men köpte ett folie av fejk kolfiber med struktur som jag satte ibak på min,...
Beror på om du vill ha blank eller matt yta. blank = vit matt = svart Sen får du nog faktiskt bestämma själv.
Det jag har markerat med fet text skulle jag nog vilja revidera. Tror inte det så stor chans att en besiktningsman skulle göra arbete åt nån annan...