Separate names with a comma.
Jag är bara superhappy och måste tala om att Navigon nu har uppdaterat och ska fungera med 2.3 :) Har inte hunnit testa själv än dock... men jag...
yayyyyy *superhappy*
Olämpliga ord
Beställde en MW600 i morse... var nog tur det då den har gått åt som smör!
SE kan jag inte uttala mig om... har HTC nu och många har klagat på deras support men jag har ingen dålig erfarenhet med HTC... än :p Säger inte...
Jag är en fd samsung mobil ägare som lämnat samsung just pga deras support. Hårdvaran är det inget fel på, men support och uppgraderingar (fixar)...
Liiite svårt att tro att det är ES filhanteraren som orsakar det. Jag har använt den hur länge som helst och mitt minneskort är det inget fel på.
Näe, har inga problem alls med nightly. Har du testat att göra en full wipe?
Nu är nightly 11 ute... måste testas :)
Testat dialer2?
Pratade inte om mina små problem ;) andra verkar dock ha det.
+1 ... Går inte ha nya trådar för varje uppdatering. Lite tålamod så försöker nog de flesta att hålla de romtrådar de har skapat uppdaterade....
Nästa nightly kommer att vara baserad på 2.3.3.... där ska finnas en del förbättringar från google så vi får hoppas det löser de flesta små...
6/10 ... Gillar inte det så mycket, men bra upplägg. Jag kör rosa, girl power tema just nu :p [IMG]
Äntligen!
Ha de gött! Hälsa alla jag känner :p
Sånt suger :(
eg inte.. har kört cache 2 sd länge innan utan problem.. men det ger större belastning på ditt minneskort och är minneskortet inte helt ok så kan...
Undra bara när Navigon ska bli uppdaterad så den fungerar med gingerbread.... vill inte behöva byta till Froyo bara för det :( Jag har ju betalt...
Här är mega pack med dockor: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=11293802#post11293802 :)
Nej, Hboot är inget man måste göra... det är en mer avancerad grej och det är inget krav för att använda denna rom. Du behöver inte byta kernel...
RC1 är stabil.... Nightly är stabil, men nightly är mer ett osäkert kort. Jag har dock varken haft några större problem med Nightly heller.......
Ne... det ser ut så här :) [IMG]
Det är inte dessa?? https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=18210 Gjort av Le3ky på xda.
Vet inte om det fanns i en nightly innan... men jag körde in 6:an idag och nu kan man ställa in så man får batteri procent i statusbar. Men...
EDIT: jaha... postade samtidigt.... ändrar ser bra ut! klara färger = gilla! 7/10 Mitt nya projekt.... :p :p [IMG]
Det kommer säkert att kollas upp av cyanogen :)
Enkelt, stilrent... men inget jag skulle valt ;) 7/10 Mitt senaste projekt.... färgglatt!! Ville ha lite blandade färger istället för antingen...
Undra vad som gör att det är så olika med batteri tiderna... Själv har jag grym batteritid med RC1.... igår hade jag när jag gick och la mig 52%...
En riktigt nice CM7 wallpaper collection av Vazguard :)
Måste bara säga att beyorns version är kult! Den ska sparas ;) Här är min version: [IMG]
Funkar kanon :) Tar nog hellre denna än spotify då jag redan har hittat låtar spotify inte har. (Installerade för 15min sen)
jo, den förstår att den är ansluten. Men det kommer inte upp något alternativ där du får välja vilken anslutning. Den sätts automatiskt på endast...
USB lagring har aldrig kommit upp med CM7. Det får man ändra själv.
Jag körde wipe innan jag körde in denna igår. Ville börja "rent" med RC:an :) Allt verkar funka bra än så länge.
Äh.. du är bara avis för att jag har en magisk desire ;)
Min nya... Blev trött på att jag alltid kom åt "telefon knappen".. så jag tog bort alla ikoner från startscreen. [IMG] Istället använder jag...
Jag har alltid sluppit det :p Faktist aldrig hänt mig.
Nu är RC1 ute... kanske ska byta topic här istället för att skapa en ny tråd?
Trevligt... men väntan verkar bli lång. Men bättre sent än aldrig ;) Iofs så har det ingen betydelse för mig då jag redan kör 2.3, men för det...